News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Xboxin ohjaimesta

Started by Susey, Sun 06.04.2008 18:18:57 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Susey

Eli tuli ajankohtaiseksi vaihtaa XBox uuteen 360:n, ja tultuani siihen tulokseen että 360:n omat ohjaimet ovat sanonko mistä ajattelin kysyä teiltä josko tietäisitte että käykö vanhan XBoxin ohjain uuteen.. Ja myöskin tuo DVD-soitinpaketti ois hyvä saada uuteen boksiin, onko suoraan yhteensopivia? :think:

EDIT: Puhe tosiaan wanhan langallisista ohjaimista!

kenny

Quote from: Susi on Sun 06.04.2008 18:18:57 (UTC+0300)
Eli tuli ajankohtaiseksi vaihtaa XBox uuteen 360:n, ja tultuani siihen tulokseen että 360:n omat ohjaimet ovat sanonko mistä ajattelin kysyä teiltä josko tietäisitte että käykö vanhan XBoxin ohjain uuteen.. Ja myöskin tuo DVD-soitinpaketti ois hyvä saada uuteen boksiin, onko suoraan yhteensopivia? :think:

Luulisin että tässäkin pätee mikrosoftin yleinen linja   :jees:    Että vanhaa ja uutta ei voi yhdistellä, vaan on ostettava kaikki uutta  mallia.
:help:  Korjatkaa jos olen väärässä....  Myin oman 360 pois, en ehtinyt siihen kauaa perehtymään. 

Susey

Quote from: kenny on Sun 06.04.2008 18:21:31 (UTC+0300)
Quote from: Susi on Sun 06.04.2008 18:18:57 (UTC+0300)
Eli tuli ajankohtaiseksi vaihtaa XBox uuteen 360:n, ja tultuani siihen tulokseen että 360:n omat ohjaimet ovat sanonko mistä ajattelin kysyä teiltä josko tietäisitte että käykö vanhan XBoxin ohjain uuteen.. Ja myöskin tuo DVD-soitinpaketti ois hyvä saada uuteen boksiin, onko suoraan yhteensopivia? :think:

Luulisin että tässäkin pätee mikrosoftin yleinen linja   :jees:    Että vanhaa ja uutta ei voi yhdistellä, vaan on ostettava kaikki uutta  mallia.
:help:  Korjatkaa jos olen väärässä....  Myin oman 360 pois, en ehtinyt siihen kauaa perehtymään. 

Näin ainakin Sonyn puolella. 1:n ohjaimet eivät käy 2:n, ainakaan suoraan.
:help: Korjatkaa jos olen väärässä!

kenny

Juu eikös sony käytä bluetooth tekniikkaa kakkosessa   :jepso:

Susey

Hmm, langattomassa kyllä kai. Mutta nyt oli tosiaan puhe langallisista, sekä mikkisoftan että Sonyn. Pitäskö lisätä tuonne ekaan postiin..


kenny

Quote from: Susi on Sun 06.04.2008 18:27:57 (UTC+0300)
Hmm, langattomassa kyllä kai. Mutta nyt oli tosiaan puhe langallisista, sekä mikkisoftan että Sonyn. Pitäskö lisätä tuonne ekaan postiin..

Jaa   :think:    Niistä lankaversioista mulla ei ole kyl mitään tietoa 

Andy42

Muistaakseni X0:ssa on yksi paikka johon sopii langallinen ohjain vanha tai uusi. Ja PS2:ssa ei pitäisi olla mitään bluetoothia vaan ne on samanlaiset ohjaimet 1:ssä ja 2:ssa.


kenny

Quote from: Andy42 on Wed 09.04.2008 19:27:46 (UTC+0300)
Muistaakseni X0:ssa on yksi paikka johon sopii langallinen ohjain vanha tai uusi. Ja PS2:ssa ei pitäisi olla mitään bluetoothia vaan ne on samanlaiset ohjaimet 1:ssä ja 2:ssa.



Siis pleikka 3 :ssa on sinihammas   :jepso:   Sekoitin mallit

jopotus

mikään ei käy keskenään uuden ja vanhan boxin välillä.. ::nsmoke

MeZmer

Quote from: Susi on Sun 06.04.2008 18:24:33 (UTC+0300)
Näin ainakin Sonyn puolella. 1:n ohjaimet eivät käy 2:n, ainakaan suoraan.
:help: Korjatkaa jos olen väärässä!
Pakko korjata  :bounce: Aina käynyt ykkösestä kakkoseen ja kakkosesta ykköseen

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview