News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

BB 2014 juuh elikkäs paras Big Brother kattaus evö (paskaa olikin)

Started by Betonishamaani, Sun 24.08.2014 21:00:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mysti

Why be difficult when with a bit of effort you can be impossible?

Mysti

Why be difficult when with a bit of effort you can be impossible?

morkkis

QuoteJos saisit viettää päivän kenen tahansa ihmisen kanssa maailmassa, kenet tapaisit ja miksi?

Nightwishin Tuomas Holopaisen kanssa. Toivon, että järjestyy BB-talossa.

Nightwish iski minuun lujaa kesällä 2000 Kuusamon reissulla. Pitkän automatkan kuuntelin "Wishmaster"-levyä ja luin Tarua Sormusten Herrasta, olin lukenut Hobitin jo ekalla luokalla, mutta tuolla kolmannella yrittämällä pääsin Tarussa yli 100 sivun – Nighwishin voimalla.

Minulle tuli jo tuolloin ideoita siitä, millainen fantasiakirjastani tulee. Ja ideat ovat koko ajan jalostuneet päässäni. Muutamaa vuotta aiemmin olin lukenut Don Rosan sarjakuvakirjan "Roope Ankan Elämä ja Teot" ja se liittyi osaltaan siihen. Kun Roope matkoillaan vaelteli ympäri maailman, tajusin, kuinka jokaisessa maailman kolkassa oli taikuutta tai ainakin legendoja siitä ja yliluonnollisia aineksia.

Tästä kirjastani tehtäisiin elokuva ja sen musiikin säveltäisi Tuomas Holopainen, joka oli tehnyt ne kappaleet, jotka inspiroivat minut lukemaan ja kirjoittamaan. Tämä idea oli minulla selvänä päässä 14–15 -vuotiaana tuolloin 2000–2001, ja se ei ole mihinkään hävinnyt. Myöhemmin Tuomas kertoili haastatteluissa, kuinka diggaili elokuvamusiikkia, ja minä vaan myhäilin, että niinpä tietenkin. Minun projektit vaan tuppaavat kestämään, ja Tuomas pistää touhuksi. Niinpä kyllästyttyään odottamaan minun kirjani valmistumista hän joutui kyhäämään oman elokuvansa "Imaginaerum. Ja tietenkin vuonna 2014 Tuomas julkaisi oman albuminsa, joka oli saanut innoituksensa ja nimensä samasta kirjasta kuin minun kirjani.

Niinpä Tuomaksen kanssa juttelisin tästä kirjastani, hänen teksteistään, siitä miten ne sijoittuvat siihen, ja millaisiin paikkoihin ja tunnelmiin musiikkia tulee. Haluaisin kuulla, mitä mieltä Tuomas on ideasta, ja jos kirja menestyisi ja olisi hänen mielestään hyvä, niin tekisikö hän siihen musiikit. Ja muutenkin jauhettaisiin fantasiakirjallisuudesta ja teksteistä, runoudesta. Musiikista ei välttämättä, koska en siitä niin paljon tiedä tai ymmärrä. Juotaisiin kaljaa samalla, maistettaisiin Nightwish-viiniä. Mutta siitä minä lähden, että jossain vaiheessa kirjani julkaistaan ja Tuomakselle lähtee oma kappaleensa.

morkkis

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2014090818642319_bb.shtml


 
Quote- Ei syytä huoleen. Mehän käydään kenraaliharjoituksessa äänestystilanteet läpi harjoitteilla ja harjoitteen omaisesti ikään kuin häädetään joku asukas ajolistan mukaisesti. Käytämme aina tekaistuja nimiä tässä harjoituksessa. Harjoituksissa häädetty asukas ei ollut suinkaan Anne vaan Kalle, Räisänen sanoo.
aiva aiva

=Juku=


Me first (rules of traffic)



Ruutupaitarakastaja


Susey

Quote from: Ruutupaitarakastaja on Sun 07.09.2014 21:49:40 (UTC+0300)
Kaveri olis päässyt "yleisöäänestyksessä" tuonne, muttei vaikeapääsyisen opiskelupaikan saatuaan halunnut lähteä taloon. Oli ihan oikea päätös.
Opiskelupaikkahan on aivan tyhjänpäiväinen verrattuna koko iän mukana roikkuvaan BB-etuliitteeseen :drool:

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



Kastori


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview