News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Romuautoja

Started by Josse, Fri 07.08.2009 01:04:02 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kenny

Quote from: omglolnoob on Fri 07.08.2009 19:51:11 (UTC+0300)
Quote from: Memme on Fri 07.08.2009 19:42:44 (UTC+0300)
Meillä on 2 ihan karmeeta autonromua (amerikanrautoja).. Caprice Classic (jotain) ja Pontiac Parisienne (jotain).. En muista, mitä vuosmallia ym.ne on.. Mut kyllä kun kaasun polkasee pohjaan niin maisematkin vaihtuu (ja häränperse kiertää tankissa). Ja tietenkin ovat automaattivaihteisia. Saa niistä pikku laittamisella todella hyviä autoja. Toi ensimmäiseksi mainittu on myynnissä  :jees:
Oi! Oi! Oi!

Caprice Classic, tuo ihana perheenäitiauto, kauppakassien kauppakassi! ::lsmoke

En tiedä montaakaan rumempaa ja epäkäytännöllisempää autoa    ::osmoke   Ja mitä kyydissä olen joutunut olemaan,
niin kyl sitä maiseman vaihtumista saa ikkunoista aika kauan odotella   :psycho:

nyyyps

Mie tiiän montaki rumempaa ja epäkäytännöllisempää, vaikkapa renault koleos. :boiunce:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Memme

Quote from: kenny on Fri 07.08.2009 20:22:22 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Fri 07.08.2009 19:51:11 (UTC+0300)
Quote from: Memme on Fri 07.08.2009 19:42:44 (UTC+0300)
Meillä on 2 ihan karmeeta autonromua (amerikanrautoja).. Caprice Classic (jotain) ja Pontiac Parisienne (jotain).. En muista, mitä vuosmallia ym.ne on.. Mut kyllä kun kaasun polkasee pohjaan niin maisematkin vaihtuu (ja häränperse kiertää tankissa). Ja tietenkin ovat automaattivaihteisia. Saa niistä pikku laittamisella todella hyviä autoja. Toi ensimmäiseksi mainittu on myynnissä  :jees:
Oi! Oi! Oi!

Caprice Classic, tuo ihana perheenäitiauto, kauppakassien kauppakassi! ::lsmoke

En tiedä montaakaan rumempaa ja epäkäytännöllisempää autoa    ::osmoke   Ja mitä kyydissä olen joutunut olemaan,
niin kyl sitä maiseman vaihtumista saa ikkunoista aika kauan odotella   :psycho:

Olet varmaankin istunut sellaisen lintan kyydissä, minkä tekniikka on perseestä  :jees:  Mutta kun tekniikka on tosi GOOD, kyllä sillä kivasti pääsee maisemia vaihtelee. Sanan "kiire" voi jopa unohtaa  :good:
Jos hevosvoimat on karanneet "laitumelle", niin hitaastihan se maisema silloin vaihtuu!! Mutta olo on silti turvallinen koon puolesta  ::hihsmoke

nyyyps

Ja kun välillä löytyy niitä tampioita, jotka lyö cedricin konetta sinne. :facepalm:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Memme

Quote from: omglolnoob on Fri 07.08.2009 23:26:02 (UTC+0300)
Ja kun välillä löytyy niitä tampioita, jotka lyö cedricin konetta sinne. :facepalm:

Juuri samaa ilmiötä olen itsekkin ihmetellyt suuresti  :think:


Örtzi

Quote from: Memme on Fri 07.08.2009 23:50:52 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Fri 07.08.2009 23:26:02 (UTC+0300)
Ja kun välillä löytyy niitä tampioita, jotka lyö cedricin konetta sinne. :facepalm:

Juuri samaa ilmiötä olen itsekkin ihmetellyt suuresti  :think:
Se on kyllä hyvä kone diisseliksi.
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Kastori


dartvader

mä en kyllä tajua, mikä capricesta tekee epäkäytännöllisen? Kuuden hengen TILAVA auto, ja rojua mahtuu varmarin takaluukkuun enemmän ku näihin nykyajan ovikiiloihin.  Kulutus on kympin luokkaa maantiellä, kuhan kaasari ja saastelaitteet toimii kunnolla. Rumia ne kyllä on.

unikeko

Quote from: dartvader on Sat 08.08.2009 00:14:41 (UTC+0300)
mä en kyllä tajua, mikä capricesta tekee epäkäytännöllisen? Kuuden hengen TILAVA auto, ja rojua mahtuu varmarin takaluukkuun enemmän ku näihin nykyajan ovikiiloihin.  Kulutus on kympin luokkaa maantiellä, kuhan kaasari ja saastelaitteet toimii kunnolla. Rumia ne kyllä on.

No toi tilavuus on loppupeleissä vähän niin ja näin, ei mahu omat renkaat kyytiin takapenkki pystyssä :think:   ja nähätävästi joku muukin osaa ajaa semmosella kun ei väitä kulutusta tolkuttomaks  :jepso:
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

nyyyps

Kympin syönnillä iteki olen kulkenut kyydissä.
Automaattia pitää osata ajaa. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview