Osaatko liikennesäännöt?

Started by peter, Thu 19.04.2007 16:54:04 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.



Jokse


Atomisaattori


"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Jokse



nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Löylyttäjä

Quote from: Löylyttäjä on Sun 22.04.2007 02:47:06 (UTC+0300)
15/20
Heijastin kysymyksessä oli väärää tietoa. Puskurissa ne testas ja heijastimella näkyi n. 100m päästä ja ilman heijastinta alle 50 metriä.
Parani  :psycho: 17/20

Cesium


aropupu

14/20 :jippii:

Tuo yksi kuva missä se mazda "oli seis suojatien edessä" hämäsi,kun mun mielestä hattuhyllyllä näkyy lisäjarruvalo mikä ei kuitenkaan palanut :think:

nyyyps

Voi että mie vihaan noiten valokuvien perusteella liikennetilanteiden tulkintaa.
Irlissä sitä ite kokoajan liikkuu, ja huomaa, että onko toinen auto paikoillaan vai liikkuuko se, että kuinka nopeasti se lähenee/loittonee.
Ja ku valokuvista ei noita välkkymisiä ja tämmösiä huomaa.
En minä osaa erottaa mitään oleellista, jos se ei liiku.
On kyllä niin heikko kohta mulle nämä kuvakokeet, että tuurilla meni kirjallisetki sen osalta läpi.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview