Osaatko liikennesäännöt?

Started by peter, Thu 19.04.2007 16:54:04 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Thrash

Quote from: omglolnoob on Wed 19.03.2008 11:40:36 (UTC+0200)
Voi että mie vihaan noiten valokuvien perusteella liikennetilanteiden tulkintaa.
Irlissä sitä ite kokoajan liikkuu, ja huomaa, että onko toinen auto paikoillaan vai liikkuuko se, että kuinka nopeasti se lähenee/loittonee.
Ja ku valokuvista ei noita välkkymisiä ja tämmösiä huomaa.
En minä osaa erottaa mitään oleellista, jos se ei liiku.
On kyllä niin heikko kohta mulle nämä kuvakokeet, että tuurilla meni kirjallisetki sen osalta läpi.
Sama mulla oli mopokortin kanssa. Kuvissa tuli 3/3 virhettä ja kirjallisissa 1/3

jta

Quote from: omglolnoob on Wed 19.03.2008 11:40:36 (UTC+0200)
Voi että mie vihaan noiten valokuvien perusteella liikennetilanteiden tulkintaa.
Irlissä sitä ite kokoajan liikkuu, ja huomaa, että onko toinen auto paikoillaan vai liikkuuko se, että kuinka nopeasti se lähenee/loittonee.
Ja ku valokuvista ei noita välkkymisiä ja tämmösiä huomaa.
En minä osaa erottaa mitään oleellista, jos se ei liiku.
On kyllä niin heikko kohta mulle nämä kuvakokeet, että tuurilla meni kirjallisetki sen osalta läpi.

Tuo on totta että on helpompi hahmottaa tilanteet tien päällä. Noissa kuvissa kun ei tosiaankaan nää sitä liikettä muutenkuin renkaisiin kattomalla ja aina ei edes siitäkään. Oikeesti liikenteessä risteyksessä sentään näkee kun se puusilmä sieltä kolmion takaa on eteen tulossa.

Kuide

En ota koskaan kuin yhden paukun ja sen jälkeen olen kuin toinen mies. Ja se toinen mies ottaa ne kaikki loput.

apina nro 1


Jarre

Carpe Natem


Smägi



=Juku=



Viläköhän Suomessa koululaisten kilokuljetus menee ilman turvavöitä?

Me first (rules of traffic)

PajakkiVasseli.com

Toi on vielä pientä.Miten on asiat vaikka Intiassa.Skootterikolarissa voi kuolla kokonainen 7-henkinen perhe ja bussikolarissa 300 ihmistä. :psp:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

paavo


PajakkiVasseli.com

Quote from: paavo on Sun 03.03.2013 00:13:58 (UTC+0200)
Kaikki suhteutetaan populaatioon :drag:
No siinä tapauksessa jenkkien koulubussien pitäisi olla kolme kertaa suurempia.Koska kaikki on Amerikassa suurta.Muun muassa ylipainoiset ihmiset. :psp:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview