News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Ninja

Started by tutkimus, Fri 03.08.2007 18:49:01 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tutkimus

10R ninja on paras kyykky tällähetkellä. Voin kokemuksesta sanoa ja kaikkia muita ajaneena.  :aatu:


http://www.youtube.com/watch?v=_rxA7AhxZgY

Semper Fidelis

kenny


Jarre

Tokko se noin yksinkertainen asia on muutenkaan. Itse oon ajanu uusinta 10r:ää ja en saanu siinä aivan yhtä hyvää ajoasentoa
kuin Yamahassa. Kannattaa kuitenkin muistaa että yhden cm:nkin muutos esim. jalkatappien asetteluun vaikuttaa
merkittävästi ajoasentoon.

Noh, ei siinä mitään upea pyörähän se on, mutta edellä mainitun syyn vuoksi kallistun Yamahan R1:een.

:good:
Carpe Natem

tutkimus

Quote from: Jari L. on Fri 03.08.2007 21:00:52 (UTC+0300)
Tokko se noin yksinkertainen asia on muutenkaan. Itse oon ajanu uusinta 10r:ää ja en saanu siinä aivan yhtä hyvää ajoasentoa
kuin Yamahassa. Kannattaa kuitenkin muistaa että yhden cm:nkin muutos esim. jalkatappien asetteluun vaikuttaa
merkittävästi ajoasentoon.

Noh, ei siinä mitään upea pyörähän se on, mutta edellä mainitun syyn vuoksi kallistun Yamahan R1:een.

:good:

R1 on tehoton ja varsinaisen huono alaväännöltään. Aivan sama kun kusiaista ajais.
Semper Fidelis

Susey

Aina tehot ja 300 km/h huiput eivät ole pääasia, vaan se ajoasento ja tuntuma.. Etenkin pidemmässä matkassa jo pienikin härö suunnittelussa vaikuttaa.


Turkale

Ihan nätti pyörä mutta itse tykkäisin enemmän mennä reteästi jalat edellä  :nykytaide:

Lexa

Kyllä jos pyörää hankkis, niin itelläkin olis mielessä ennemmin nämä kruisailupyörät...
Ei tehoilla niinkään, kuhan pyörä kulkee ja on mukava ajaa. :jepso:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

N.B.B

Quote from: tutkimus on Fri 03.08.2007 18:49:01 (UTC+0300)
10R ninja on paras kyykky tällähetkellä. Voin kokemuksesta sanoa ja kaikkia muita ajaneena.  :aatu:


http://www.youtube.com/watch?v=_rxA7AhxZgY


voi vittu mitä paskaa!!! :nono:
Lordi syö ihmisen kakkaa!

Neponen

"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

nyyyps

Quote from: Turkale on Fri 10.08.2007 22:54:32 (UTC+0300)
Ihan nätti pyörä mutta itse tykkäisin enemmän mennä reteästi jalat edellä  :nykytaide:
::lsmoke
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview