News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Cyber nations

Started by Tatimo, Sat 23.02.2008 09:53:31 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tatimo

Suomalaista maailmanvaltaa!!!

...pelissä nimeltä Cyber Nations.

Kiinnostaisikohan Apachen jäseniä alkaa pelaamaan Cyber Nationsia, maailman suurinta tekstipeliä ja valtiosimulaattoria? CN:n oppii melko nopeasti, ja oman valtion tehokkaaseen kehittämiseen tarvii minimissään vain muutaman minuutin aikaa päivittäin, tai viikottainkin.

Itse peli ei itseasiassa ole niin kiinnostava, kuin sen 30 000-henkinen yhteisö, jossa ihmiset ympäri maailmaa ovat luoneet omia liittoumiaan. Liittoumia on kaikenlaisia; kommunistisia, kansallismielisiä, uskonnollisia, fantasia- ja elokuvamaailmoihin perustuvia, nettisivuston yhteisöihin perustuvia, kaveriporukoita, yms.

CN:ssä eräs isänmaallinen suomalainen liittouma pyrkii voimistumaan, yhdistämään suomalaiset pelaajat lippunsa alle, ja valloittamaan kybermaailman sekä väkivaltaa että diplomatiaa käyttäen. Liittouman nimi on Finnish Cooperation Organization, eli Suomalainen yhteistyöjärjestö / FCO. Liittoumassa vallitsee vahva kansallismielinen tunne. Ongelmana on vain rakkaan kansakuntamme pieni koko muihin nähden, joten suomalaisia CN pelaajia ei ole paljon. Siitä huolimatta FCO on kokoonsa ja ikäänsä nähden hyvin menestynyt taloudellisesti ja sotilaallisesti.

Jos teillä on päivässä 5 minuuttia aikaa tuhlattavana, tukekaa suomalaista ylivaltaa, aloittakaa CN:n pelaaminen, ja liittykää FCO:hon!

Cyber Nations - www.cybernations.net

FCO - http://z11.invisionfree.com/Fincoor


Its olen yli vuoden tätä pelaillut, eikä ole paljon aikaakaan vienyt. FCO:ssa olen ollut lähes koko sen ajan mitä olen tätä peliä pelannut.

Ubermario

En nyt tiedä voiko tätä peliksi kutsua, käytännössä pelaaja vain kerää verot, maksaa laskut, ostaa infrastruktuuria/maata/armeijaa/teknologiaa päivästä toiseen, ehkä sotii muiden kanssa. Hirveän kiinnostava peli ei ole, ilmankos se onkin ilmainen.

Thrash


Ubermario

Quote from: Thrash on Tue 18.03.2008 10:55:55 (UTC+0200)
Suosittu triidi ollut ::hihsmoke

Peli on sen verran köyhä että jo kolme viestiä on liikaa. Nyt tuli neljäs. :shock:

Jokse

Käytän mieluummin sen viis-minuuttisen Apacheen, enkä tuohon peliin. :bounce:


Mistra

Suomalaista maailmanvaltaa!

Tervehdys, veli! Finnish Cooperation Organization (FCO) on suomalainen CN liitto. FCO:lla autokraattinen hallitus, joka on luonteeltaan päättäväinen, eikä epäröi käyttää voimaa ja väkivaltaa tarpeen vaatiessa. Yhteisömme ilmapiiri on kansallismielinen, huumorintajuinen, ja solidaarinen.

Vuoden mittaisen risuisen ja ruusuisen taipaleen jälkeen meiltä löytyy kokemusta ja tietämystä; viranomaisemme tietävät mitä tekevät. Vapaita virkapaikkoja on kuitenkin monia; näytä meille lahjasi, niin sinusta voi keskuudessamme tulla suuri vaikuttaja!

Liittymällä saat oleelliset edut; suojan kattomme alta ja tasokkaan sotilaallisen, taloudellisen, ja poliittisen koulutuksen. Sosialistinen talousjärjestelmämme auttaa sinut nopeaan alkuun; valtiostasi rakennetaan koko liittomme rahallisella tuella vahva, jos kouluttaudut ja osoitat meille uskollisuutta.

http://z11.invisionfree.com/Fincoor

Tule maanmiehiesi luokse, liity FCO:hon! Taistelkaamme suomalaisesta maailmanvallasta saman lipun alla!

Jokse


Lecca

Pelissähän ei ideana ole itse peli vaan se yhteisö :[

Susey


Arathon

Hehe, propagandaista pelimainontaa  :psycho: Kaikkea sitä
Tule hyvä kakku.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview