News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Virallinen JOUKO PIHO arvostus ja ikävöintiketju

Started by Betonishamaani, Tue 29.01.2013 13:16:27 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Josse

WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

Susey

Quote from: Jouko Piho on Wed 13.02.2013 01:40:41 (UTC+0200)
Quote from: Verhoon pyyhitty Mohammed on Tue 12.02.2013 23:29:30 (UTC+0200)
Kysykää muutkin ihan rohkeasti, kun on saatu aktiivinen poliitikko ja muutenkin äärimmäisen viisas mies poortille :jees:

Tässä vaiheessa minä haluan kysyä sinulta yhtä asiaa.

Miksi kutsuit minut tälle foorumille?

Kutsukin oli epäsuora eli et lähettänyt minulle suoraa sähköpostipyyntöä. Esitit asiasi vain tällä foorumilla, josta minulla ei ollut mitään tietoa. Enkä vieläkään tiedä, mikä foorumi tämä oikein on.

Esitit kutsusi minulle 29.1.2013. Paria viikkoa myöhemmin eli 11.2.2013 minä havaitsin omaa nimeäni googlettaessani, että jossakin Apachessa on avattu minun nimelläni oma ketju, johon minua toivotaan mukaan.

No, päätin  tulla katsomaan mistä on kysymys.

Vastaan nyt Tuomarin aka Verhoon pyyhityn Mohammedin puolesta, mutta monet yhteiskunnalliset vaikuttajat (nimiä mainitsematta) ovat ottaneet tämän omaksi paikakseen kertoa näkemyksiään ja ajatuksiaan. Kritiikki on suoraa, mutta keskustelua syntyy varmasti. Luulisin että kyseessä oli tälläkin kertaa tarkoituksena saada foorumillemme henkilö joka on julkisuudessa esittänyt mielenkiintoisia väittämiä :jees:

[:]Kylkiluu[:]


Betonishamaani

Quote from: Susi Huikkanen on Wed 13.02.2013 12:31:56 (UTC+0200)
Quote from: Jouko Piho on Wed 13.02.2013 01:40:41 (UTC+0200)
Quote from: Verhoon pyyhitty Mohammed on Tue 12.02.2013 23:29:30 (UTC+0200)
Kysykää muutkin ihan rohkeasti, kun on saatu aktiivinen poliitikko ja muutenkin äärimmäisen viisas mies poortille :jees:

Tässä vaiheessa minä haluan kysyä sinulta yhtä asiaa.

Miksi kutsuit minut tälle foorumille?

Kutsukin oli epäsuora eli et lähettänyt minulle suoraa sähköpostipyyntöä. Esitit asiasi vain tällä foorumilla, josta minulla ei ollut mitään tietoa. Enkä vieläkään tiedä, mikä foorumi tämä oikein on.

Esitit kutsusi minulle 29.1.2013. Paria viikkoa myöhemmin eli 11.2.2013 minä havaitsin omaa nimeäni googlettaessani, että jossakin Apachessa on avattu minun nimelläni oma ketju, johon minua toivotaan mukaan.

No, päätin  tulla katsomaan mistä on kysymys.

Vastaan nyt Tuomarin aka Verhoon pyyhityn Mohammedin puolesta, mutta monet yhteiskunnalliset vaikuttajat (nimiä mainitsematta) ovat ottaneet tämän omaksi paikakseen kertoa näkemyksiään ja ajatuksiaan. Kritiikki on suoraa, mutta keskustelua syntyy varmasti. Luulisin että kyseessä oli tälläkin kertaa tarkoituksena saada foorumillemme henkilö joka on julkisuudessa esittänyt mielenkiintoisia väittämiä :jees:

Juurikin näin :jees:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



Betonishamaani

Quote from: Jouko Piho on Wed 13.02.2013 02:33:54 (UTC+0200)
Quote from: Passaapas! on Wed 13.02.2013 01:52:19 (UTC+0200)
peterin alias vai tuomari itte  :serlokki:

En ole kumpikaan.

Minä en ole Pietari enkä Jumala.

Minä olen Piho, Jouko Piho.

Eipäs ole jumalaan verrattu satunnaisia voi luoja kiljahduksia lukuunottamatta erinäisissä yhteyksissä :bonjour:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:




[:]Kylkiluu[:]


Jouko Piho

Jumalan valtakunta on tulossa.

Atomisaattori


"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

[:]Kylkiluu[:]


paavo


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview