News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Kesäloma, prrkkele!

Started by hvl, Sun 21.06.2009 19:50:38 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GILlian

Quote from: Memme on Mon 22.06.2009 14:41:35 (UTC+0300)
Quote from: Gillian on Mon 22.06.2009 13:38:46 (UTC+0300)
Pakko kysyy, et mitä varte mahat sen naises kaa olla?? jos lomal ei ees aamust toise naama kiinnosta.. :blink:

Tuota minäkin ihmettelen..   :blink:  Meillä miehen kaa tää 10 vuoden avioliitto ei ole tuonut mitään tuollaisia ongelmia. Jostain olen sellaista kuullut (vanhemmalta ihmiseltä) että ensimmäiset 7 vuotta on avioliitossa kaikkein vaikeinta. Silloin just oppii tuntemaan toista vielä paremmin ja sukua myös. Mut hyväksyttiin todella lämpimästi miehen sukuun ja mies mun puolen sukuun. Ei mitään ongelmia   :nope:
Meil on kyl ollu nii mont koetinkivee, et jos me ollaa niist selvitty ni eiköhä me selvitä mist vaa.. :jepso:
Inttiaika..remontti..asumine 2 kämpäs..työttömyys molemmil..asuntolaina, joka sit meni miten meni..lapsen koliikki...

hvl

Quote from: Brooke on Mon 22.06.2009 13:31:04 (UTC+0300)
Eikö sua yhtään kiinnosta hänen seura  ::osmoke

No tottahan toki. Mutta kun mun seura ei tunnu kelpaavan hänelle. Enkä minä jaksa kattella sitä että aamusta ei saa itteään ylös ennen puoltapäivää ja sen jälkeen reitti on: kahvinkeitin-tupakalle-telkkari/sohva-tupakalle-kahville-telkkari/sohva-tupakalle-nukkumaan. Tämä veneilykeikka oli toisen harrasteen puitteissa ja se ei taas ole meikäläiselle mitenkään must-juttu.

Quote from: Gillian on Mon 22.06.2009 13:38:46 (UTC+0300)
Pakko kysyy, et mitä varte mahat sen naises kaa olla?? jos lomal ei ees aamust toise naama kiinnosta.. :blink:

Vaihtaminen on ihan törkeen sottasta hommaa. Kokemusta on.  :jees:

GILlian

Quote from: hvl on Mon 22.06.2009 21:04:29 (UTC+0300)
Quote from: Brooke on Mon 22.06.2009 13:31:04 (UTC+0300)
Eikö sua yhtään kiinnosta hänen seura  ::osmoke

No tottahan toki. Mutta kun mun seura ei tunnu kelpaavan hänelle. Enkä minä jaksa kattella sitä että aamusta ei saa itteään ylös ennen puoltapäivää ja sen jälkeen reitti on: kahvinkeitin-tupakalle-telkkari/sohva-tupakalle-kahville-telkkari/sohva-tupakalle-nukkumaan. Tämä veneilykeikka oli toisen harrasteen puitteissa ja se ei taas ole meikäläiselle mitenkään must-juttu.

Quote from: Gillian on Mon 22.06.2009 13:38:46 (UTC+0300)
Pakko kysyy, et mitä varte mahat sen naises kaa olla?? jos lomal ei ees aamust toise naama kiinnosta.. :blink:

Vaihtaminen on ihan törkeen sottasta hommaa. Kokemusta on.  :jees:
Ookko ajatellu vaik sinkuks ryhtymist sit.. :kahvi: ??

Ruutupaitarakastaja

Machoilu machoiluna ja lapsellisuudet lapsellisuutena. Muuta tähän ei voi sanoa.

Thrash

Itekkin oon kyllä sellanen erakko etten jaksa ketään kattella joka päivä :drag:
Sen takia en harrastakkaan seurustelemista :psycho:


Brooke

Viikko lomaa ihan kahden kesken, ois saanu olla enempikin  :sorry:

GILlian

Meil oo samaan aikaan lomaa ku 2 vko:a eikä siitäkää saaha olla yhes juuri varmaa yhtää..

Mr.Lagavulin

Syyskuun 2.päivä lähtee kesäloman viimeiset 2 viikkoa käyntii ja Thaimaahan se kutsuu miestä.
Hyvällä matkaajalla ei ole jäykkiä aikatauluja, eikä hän ole keskittynyt perille pääsyyn.(La Tsu)

=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

Jarre

Tän vuoden lomat pidetty, mut ens vuonna olis sitte 6-9 vko....riippuu vaihdanko lomarahat vapaiksi vaiko otan rahana  ::osmoke
Carpe Natem

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview