News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Ihania autoilijoita liikenteessä

Started by Susey, Sun 07.05.2006 11:58:59 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Susey

Tuossa eilen ajelin kaikessa rauhassa mopolla kaupungin läpi, nopeusrajoituksia noudattaen ja oikeassa laidassa ajaen. Kuten mopolla kuuluu. Noh, siinä taustapeiliin katsellessa havaitsin että takana lähestyy punainen Nissan Primera. Ajattelin että noh, siinäpähän ajelee parin metrin päässä, ei vaan pidä jarrutella pahemmin. Kiihdytin hieman vauhtia, sinne kuuteenkymppiin. No tämä autoilija kiihdyttää hitaasti vauhtia, kunnes on kymmenen sentin päässä mopedini perässä! Siinä vaiheessa alkoi hieman jo syke nousta. Kiihdytin vauhtia sinne seitsemäänkymppiin päästäkseni karkuun mutta tämä idiootti pysyy tiukasti perässä. Seuraavaksi hän kääntyi ajamaan vierelleni ja alkoi hitaasti kiilata minua kivetystä kohti! Vilkaisin kuskia nopeasti ja tämä näyttää minulle ikkunasta keskisormea ja huutelee jotain. Käännyin bussipysäkille ja pysäytin moponi. Tämä autoilija sitten pysähtyi noin kymmenen metrin päähän minusta, odottamaan että minä lähden taas liikkeelle. Käännyin nopeasti takaisinpäin ja kurvailin sivuteitä pitkin, tavoitteena sen psykon eksyttäminen.. ..kaksikymmentä minuuttia pyöriteltyäni havaitsin auton kadonneen. Ajoin sitten pelonsekaisin tuntein kotiin - koko ajan taustapeiliin vilkuillen.

Että näin meilläpäin!!! Kenelläkään samanlaisia kokemuksia?

Vittu, niskalaukaus tuollaisille autoilijoille, saatana!

furioso


mr. klonkku

ei nyt aivan samanlaisia kokemuksii mut kyllä niitä hulluja on perään lähtenyt ja tässä viime viikonloppuna ajoi joku tahallaan traktorilla kvarein päälle (oli kevarilla matkas)


tämä kyseinen traktorikuski tuli vastaantulevien kaistalle ja puski kaveriani päin ja raapaisi ilkeen läheltä kuskia (oikeen puolen kaks katetta paskaks ja vilkku irti ja housuihin traktorin renkaan jälki)

Susey

Onhan niitä idiootteja kaikkialla ::nsmoke

Taas sattui sama psyko kaupungissa ajamaan edessä, onneksi siinä minun takana ajoi poliisiauto niin ei jätkä uskaltanut irvistellä. Kerrankin olin onnellinen kun poliisi ajaa takana..

mr. klonkku

poliisit on ihanii ::lsmoke   (paitsi että sain viime kesänä kevari veron, sakon kevariks luokitetulla mopolla ilman kevari korttia ajo + uudelleen katsastus...   oli sellaanen 500 euron koko hinta)


Sir Sika

Mopoilijat ja motoristit ovat teiden teiden kuninkaita ainakin omasta mielestään Nimim. kaikki kaksipyöräiset voisi polttaa
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Susey

Niin justiinsa. Noin ajattelee 90 % autoilijoista täälläpäin, siksi on ihan v*tun turvallista ajella mopolla!!

Sir Sika

Jos ajatellaan vaikka niin että ketkäs kesäisin ajelee niitä yli 200 km/h ajeluja
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Susey

Eivät kaikki motoristit ole mitään bombereita jotka ajavat viidenkympin rajoituksella kolmeasataa. Jotkut vain ovat sitä mieltä että moottoripyörä on tyylikkäämpi ja parempi tapa liikkua paikasta A paikkaan B..

Sir Sika

Miksi ajaa kahdella pyörällä kun samallla hinnalla voi ajaa neljällä pyörällä
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview