Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

koppis

Quote from: unikeko on Fri 18.04.2008 19:57:20 (UTC+0300)
Koppis ajaa siis samaan tahtiin ku mä  :jees:

Täälä vaan ei oo keritty vaunukorttia hommattuu ku on kiire jaella aamusin pullia ja iltasin pikalähetyksiä :sorry:
meilla on normaali vuoro aina kuudesta kuuteen... nyt piti vaan kerrankin lähtä kauemmas ja kolmelta piti jo lähtä :sorry:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

IsoPahaJolppi

Minä olen parhaani mukaan yrittänyt mennä tuolla maailmalla pykälien mukaan, kun siellä on aika vaikeaa pelata noiden kiekkojen vaihdon suhteen,(ihan hyvä, että on niin vanha auto, ettei ole tikipiirturia)  mutta eihän se tietysti ihan aina onnistu, ja sitten saa olla pelko persiissä, jos vaikka ratsiaan joutuu ennekuin pääsee takas kotikulmille ja saa laput lailliseen kuosiin.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

koppis

Quote from: IsoPahaJolppi on Fri 18.04.2008 20:05:26 (UTC+0300)
Minä olen parhaani mukaan yrittänyt mennä tuolla maailmalla pykälien mukaan, kun siellä on aika vaikeaa pelata noiden kiekkojen vaihdon suhteen,(ihan hyvä, että on niin vanha auto, ettei ole tikipiirturia)  mutta eihän se tietysti ihan aina onnistu, ja sitten saa olla pelko persiissä, jos vaikka ratsiaan joutuu ennekuin pääsee takas kotikulmille ja saa laput lailliseen kuosiin.
tänääkin meni ajoajat vituralleen, unohin kääntää levolle sen vekottimen... edellinen oli jostain syystä kääntäny sen työ asentoon :kerpele: 4,5 tunnin ajosta jäi se 15 min tauko pitä mättä kun ei osunnu nappi kohilleen ::nsmoke


joo... aamuunisuutta oli viel ilmassa :sorry:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

IsoPahaJolppi

Ja sit kun arvoisa herra/neiti/rouva virallinen omainen saapuu paikalle, niin inhimillinen unohdus johtaa maksulliseen neuvontaan  :sorry:
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

unikeko

Quote from: IsoPahaJolppi on Fri 18.04.2008 23:57:27 (UTC+0300)
Ja sit kun arvoisa herra/neiti/rouva virallinen omainen saapuu paikalle, niin inhimillinen unohdus johtaa maksulliseen neuvontaan  :sorry:
tämäkin on kokettu  :ras:
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa


IsoPahaJolppi

Quote from: unikeko on Sat 19.04.2008 03:58:32 (UTC+0300)
Quote from: IsoPahaJolppi on Fri 18.04.2008 23:57:27 (UTC+0300)
Ja sit kun arvoisa herra/neiti/rouva virallinen omainen saapuu paikalle, niin inhimillinen unohdus johtaa maksulliseen neuvontaan  :sorry:
tämäkin on kokettu  :ras:
:jepso: Eikä auta mikään, vaikka yrittäisi kuinka selittää, se on kuulemma vaan muistettava.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

IsoPahaJolppi

#56
Helppoahan se meillä on töitä tehdä, kun ei ole noita vaatimuksiakaan paljoa
- Hallittava 25metriä ja 60 tonnia tahdotonta massaa kaikissa ennalta arvattavissa tilanteissa ja kaikissa mahdollisissa olosuhteissa
(helppoa kuin heinänteko)
- Hallittava k..o härveli myös silloin, kun joku kanssakulkija päättää tehdä läheisyydessämme jotain todella omituista
(Tämä se vasta helppoa onkin, Ei tarvi osata muuta kuin lukea toisten ajatukset lähimpien satojen metrien alueelta, ennekuin he ovat edes itse niitä muodostaneet)
- Hallittava korkeamapaa matematiikkaa (kok.painot +5% ylitysmahdollisuus sekä akselipainot +10% ylityksin, vetoauto/pv painosuhteet)
(tässähän ei ole mitään ihmeellistä)
- Hallittava fysiikkaa siten, että saa mitä uskomattomampia kappaleita köyteltyä lavalle siten, että ne eivät halua paeta kyydistä missään kuviteltavissa olevissa liiketiloissa.
(Tietenkin meillä on aivojen tilalla joku helkutin supertietokone, joka tuottaa vastaukset kaikkeen alta sekunnin, kun kuulemme mitä mahdollisesti olisi tulossa kyytiin, ja osaamme myös muokata hetkessä koko kuorman sidonnan uusiksi, kun kesken kaiken joku taho päättää,että eipäs laitetakkaan tuota kyytiin, vaan näitä toisia, kun nehän on lähes samannäköisiäkin, mitä sillä on väliä onko kyytiin tulossa kolmen tonnin painoisia paperirullia vai talouspaperilavoja.)
- Hallittava suunnattoman "helppolukuisia" laki- ja direktiivipykäliä, ja niiden poikkeamien vaikutuksia työ-/lepoaikoihin kuormaan yms...
(kuinka edes viitsinkään tätä mainita)
- Ja jos emme tästäkään huolimatta ole kyenneet toimimaan oikein, niin onneksi poliisi antaa sitä ystävällistä opastusta ja neuvontaa
(josta he perivät aivan nimellisen korvauksen menettämästään vapaa-ajasta.
Eikä meillä ole koskaan kiirettä mihinkään, kyllä me joudamme odottamaan vaikkapa kaksikin tuntia vaakapartiota, jos se nyt ei ihan heti pääse paikalle, kun on käytävä välillä syömässä ja pelastamassa joku kissa puusta)
-Eikä tämäkään lista ole millään muotoa täydellinen, saa lisätä mitä mieleen  tulee...
Spoiler
no jopas minä nyt avauduin  :blink:
[close]
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

unikeko

pyydän anteeksi kun en kysynyt lupaa,  :sorry:
mut oli pakko ryöstää toi jolpin viimenen juttu SUOmi24 sivulle, saa nähä mimmosen kaaoksen siellä aiheuttaa  :psycho:
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

maija

Quote from: unikeko on Sat 19.04.2008 19:34:40 (UTC+0300)
pyydän anteeksi kun en kysynyt lupaa,  :sorry:
mut oli pakko ryöstää toi jolpin viimenen juttu SUOmi24 sivulle, saa nähä mimmosen kaaoksen siellä aiheuttaa  :psycho:

No mitä oon kuullu (tuttu rahtari kertonu), niin ihan hyvä, että muutkin tietää, ettei se työ oo yhtä helppoo kun heinänteko!  :good:

McCLANE

onhan se raskasta, uudet työaikalait sun muut rassaa, keli on mitä on, tiet huonossa kunnossa ja kaahareita aiheuttamassa vaarantilanteita
mutta hekkamies lähtee joka päivä töihin, sataa taivaalta sitten vaik verisiä vituja.
kunnioitusta herättävä ammatti, ainakin minulle, isä pappa ajanut useemman vuoden rekkaa ympäri suomen ja vähän rajojen toisellakin puolen
ja nyt onkin sit sairaseläkkeellä, koskaa ei ole valittanut ammatin valintaansa, muakin aina huokuttaa lähtee ajamaan, ja ehkä vielä lähdenkin joskus
kortti on jo, muutakun lähtis vaan.

ask a stupid question - get a stupid answer.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview