News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

IsoPahaJolppi

Quote from: unikeko on Sat 19.04.2008 19:34:40 (UTC+0300)
pyydän anteeksi kun en kysynyt lupaa,  :sorry:
mut oli pakko ryöstää toi jolpin viimenen juttu SUOmi24 sivulle, saa nähä mimmosen kaaoksen siellä aiheuttaa  :psycho:
Anti mennä vaan... tikkua muurahaispesään  :jepso:
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

unikeko

kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

koppis

Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

IsoPahaJolppi

 :sorry: Minä mitään mistään tiedä, kavereilta kuulin. 
Spoiler
Sitä kun on tälläinen omatoiminen havukka-ahon ajattelija, niin kaikkea hassua pössähtää mieleen aina välillä.
[close]
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

unikeko

Näyttää se vähän lähteneen elämään, ei niin paljoo ku oletin / toivoin  :sorry:
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa


IsoPahaJolppi

 :think: Pitäisköhän käydä viskaamassa joku hieno kommentti, kun niillä palstoilla ei juuri kukaan suorita tuota provokaatiota..
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

unikeko

kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

paavo

Olen katellu noita autoja mitkä tuo mulle materiaaleja, uudemmat Volvot on laitettu aika alhaalla kulkemaan. :think:
Järjestään nokka kyntää lähellä maanpintaa ja kuskit kiroaa ettei oikein uskalla tarjota muhkuraisemmille työmaan pihoille...minun piha on tosin sileä :nykytaide:
On kait sinne helpompi kiivetä mutta muuten taitaa olla enempi haittaa?

IsoPahaJolppi

 :think: Ei oo kokemusta kovinkaan uusista volvoista... Oiskohan meillä tuorein jotain vm luokkaa-98

eu- rirektiivit ainakin määrittelee nykyisin siihen keulaan alleajosuojan, minkä etäisyys maasta on määritelty.
Se on kyllä melkonen aura, kun sitä rakoa kattelee, ei sillä ole paljoa asiaa ulos asfaltilta.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

IsoPahaJolppi

Ja sit toinen juttu heti kantaan, joka ärsyttää minua niin maan per,,, usteellisen paljon
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/oikea/id88607.html
Käytännössä aina kun jotain sellaista tapahtuu, että ollaan otsikoissa, niin aletaan  :angry:  kuskille suunnittelemaan likenneturvallisuuden vaarantamisesta rangaistusta
Niinkuin esmes silloin konginkankaallakin, minä vaan luulen, kuljettajalla oli varmaan ihan tarpeeksi sanktiota nähdä jäljet, ja sitten lukea niistä viikkotolkulla kaikenmaailman lehdistä.
Ja sit kun oikeuteen mennään, niin kyllä tulee sakkoa ja ehdollista ruumiinvamman tuottamisista ja likkenneturvallisuuden vaarantamisista jne. jne.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview