Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

koppis

Quote from: IsoPahaJolppi on Tue 22.04.2008 07:49:07 (UTC+0300)
:think: Ei oo kokemusta kovinkaan uusista volvoista... Oiskohan meillä tuorein jotain vm luokkaa-98

eu- rirektiivit ainakin määrittelee nykyisin siihen keulaan alleajosuojan, minkä etäisyys maasta on määritelty.
Se on kyllä melkonen aura, kun sitä rakoa kattelee, ei sillä ole paljoa asiaa ulos asfaltilta.
meillä on ainakin kaikista menny kilven alusmuovi rikki... on justii puoli senttiä puskurin alapuolella.

onhan noi sora ja tukki autot sentään vielä pikkusen korkeemmalla :jees:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

IsoPahaJolppi

 :think: Oiskohan niissä direktiiveissä  joku maastopykälä, mikä sallii tuollaisiin möyrintähommiin vähän enemmän maavaraa, ettei tarvi joka viikko olla tilaamassa uutta puskuria
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

unikeko

olen suorastaan riemastunut,  :jippii:  Firman paskin auto (joka sattuu olemaan mulla) Wulva FL6 Sai porttikiellon aamun vakioajoon siksi aikaa, että kontti on kunnolla korjattu.

Ny mä tosin joudun ajaa jollain ihmeen Nissanilla, joka ei tosiaankaan sovellu tohon hommaan.  :kerpele:

Toisaalta onhan toi volvo ollu menossa vaihtoon jo viimiset 2 vuotta ja nissani on halpa, pelotaa vaan että pomo menee ostaa sen  :parku:

no jos niin tekee ni seuraavana aamuna sillä on eroilmotus postilaatikossa  :jees:
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

IsoPahaJolppi

 :think: Saivatkos kontin kuntoon, vai pääsitkö ajelemaan nissanilla pidempäänkin
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

unikeko

ei oo enää aamun vakiajoo, ja mun tunnit on suurinpiirtein lainsallimat.  :jippii:


palkka putos :angry:
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa


IsoPahaJolppi

#75
 :sorry: ja eikun perskeleellinen purnaaminen päällensä...
Nää autohommat on vähän sellaisia, että ei näissä oikein koviin tuloihin pääse jos ei tee (tai ei saa tehdä) ylitöitä
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

unikeko

no on tos aamusin joskus jotain KTK keikkaa, sillon kun on ni työpäivä on inhimillisen pitunen, ja rahnaakin tulee vielä riittävästi ::nsmoke
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

IsoPahaJolppi

Tuossa mikä ärsyttää liikenteessä triidissä oli juttua kuormavankkurin ajo-ominaisuuksista suuremmilla nopeuksilla, ja onhan se niin, että siihen 80 korville ne ajo-ominaisuudet on viritetty,
mutta yksi asia ihmetyttää kovasti.
Useimmilla ajamillani autoilla suurimmalla vaihteella paras ajonopeus yleisten veto-/jaksamisominaisuuksien vuoksi on siinä ~85 km/h paikkeilla
Miksi ihmeessä, kun kuitenkin suurin sallittu on 80?  :think:
Onhan niissä valikoimaa perän ja laatikon valikoimissa niin, että sen mehukkaimman vedon saisi siihen 80 kohdille.
Tietysti tasaisella naftaa palaa paljon vähemmän, kun kone käy matkavauhdilla kierrokset vihreän alalaidassa
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

koppis

Quote from: IsoPahaJolppi on Sun 04.05.2008 12:38:50 (UTC+0300)
Tuossa mikä ärsyttää liikenteessä triidissä oli juttua kuormavankkurin ajo-ominaisuuksista suuremmilla nopeuksilla, ja onhan se niin, että siihen 80 korville ne ajo-ominaisuudet on viritetty,
mutta yksi asia ihmetyttää kovasti.
Useimmilla ajamillani autoilla suurimmalla vaihteella paras ajonopeus yleisten veto-/jaksamisominaisuuksien vuoksi on siinä ~85 km/h paikkeilla
Miksi ihmeessä, kun kuitenkin suurin sallittu on 80?  :think:
Onhan niissä valikoimaa perän ja laatikon valikoimissa niin, että sen mehukkaimman vedon saisi siihen 80 kohdille.
Tietysti tasaisella naftaa palaa paljon vähemmän, kun kone käy matkavauhdilla kierrokset vihreän alalaidassa
meillä on yksi auto missä on tiheämpi perä ja toinen muuten ihan identtinen mutta mutta harvalla perällä, molemmilla ajetaan suurinpiirtein saman verran tyhjana ja kulutus ero on vajaa 10 litraa satasella :jees:

ja volvon i shift tuossa minun ajokissa on kyllä tekokas kulutuksen vähentäjä :jepso: muutenkin mahtava keksintö ::lsmoke
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

IsoPahaJolppi

 :blink: Mikä se i-shift on? Ei vaan, on se tämän päivän lastuaivo paljon viisaampi valikoimaan vaihdetta tilanteen mukaan kuin ihminen.
Meidän vehkeet on niin vanhoja, että hyvä kun siihen aikaan on edes synkronointia keksitty lootaan.
Paitsi siinä man-dieselissä on comfortshift- nappikytkin vaihdekepissä.
Eli ei tarvi kytkintä kun lähdettäessä ja pysäyhdyttäessä.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview