News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

IsoPahaJolppi

 :bounce: Jeee... Kyllä kannattaa olla rekkamies. Voi vidanskeli sentään, olen oikein hyvä asuntosäästäjä... Ma illasta ke iltaan yhtäkyytiä maailmalla ja vajaa 2000 kilsaa
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

jta

Mikäs siinä jos tien päällä viihtyy. Viihdyn kyllä itekkin mutta kuitenkin tahto ois aina illaksi kotiin joten ei vielä oo tullu tuota yhistelmäkorttia ajettua. Tosin saattaavat vielä työkkärin kautta laittaa tuon ajaan kun vähän uhkailivat jo siihen suuntaan.

IsoPahaJolppi

 :sorry: Kait sitä muuten vaikka olisikin, mutta kun kohta junoiri alkaa kysellä äiteeltään, että kuka tuo setä on...  :parku:
Sikälis nämä hommat on "hyviä", että kyllä täällä kuormia ajettavaksi löytyy, eikä vielä yksikään auto kulje perille ilman kusika
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

jta

Juu eihän ne oikein sovellu perheelliselle nuo reissu hommat.

Kuletusalassa kyllä on tuo hyvä puoli että työt ei kyllä tekemällä lopu. Saa ajaa sen minkä kerkiää ja tavaran määrä melkein vaan lisääntyy.

paavo

Mocoma 27 näkyy olevan minun pimentynyt lällätin ::hihsmoke
Päivällä koetin räpeltää sitä vaan enää ei syty edes valot.


nyyyps

Minun ukko on kans tahtomassa pitkää linjaa ja pitkää keikkaa ajamaan.
Rohkasen, että totta kai lähet maailmalle, jos veri vetää. Minä ootan kotona, ja tulevaisuudessa hoidan muksut sen mukaan miten ukko kotona tulee olemaan.
Eipä ehi kyllästymään aina samaan naamaan :D
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

IsoPahaJolppi

 :good: Ei siinä mitään, baanalle vaan, kunhan muistaa olla itsensä kanssa hyvää kaveria, ettei tule elämä lasikaapissa hankalaksi.
Spoiler
Siis sikäli "hyvä kaveri", että esim, kun tulee kuitenkin joskus säädettyä jotain, niin osaa suhteuttaa sen oikein kokonaisuuteen,
Monasti olisi varmaankin itselläkin voinut mennä paremminkin tien päällä, mutta varmaan useammin olisi voinut mennä huonomminkin, kuin on mennyt. ja ne isot pojat, millä on henkselit, on sanoneet, että kun on viikon reissussa, niin kuulemma se oma emäntäkin on vähän kun kävis vieraissa...
[close]
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

IsoPahaJolppi

Quote from: kulli paavo on Thu 17.04.2008 21:33:15 (UTC+0300)
Mocoma 27 näkyy olevan minun pimentynyt lällätin ::hihsmoke
Päivällä koetin räpeltää sitä vaan enää ei syty edes valot.
Onkohan siinä takapaneelissa jokin sulake, mikä voisi selittää sen pimenemisen, jos on ollut aiemmin toimiva grammari.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

koppis

kyllä tuolla tien päällä viihtyisi mutta kun tänäänkään ei kerenny nukkua :sorry: 16 yhteen menoon ratin takan kolmella pikasella kahvi tauolla ::nsmoke

ja kahteen yöhön ei ole tullu nukuttua kun vajaat viisi tuntia, tänään puhellin pärähti puoli kahlta yöllä et nyt on kuorma tehty :help:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

unikeko

Koppis ajaa siis samaan tahtiin ku mä  :jees:

Täälä vaan ei oo keritty vaunukorttia hommattuu ku on kiire jaella aamusin pullia ja iltasin pikalähetyksiä :sorry:
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview