News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Pettääkö vaimoni

Started by Betonishamaani, Sun 18.10.2009 13:17:42 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Betonishamaani

   
En ole koskaan puhunut tästä aikaisemmin, mutta olen todella neuvojen tarpeessa, mikä voisi olla ratkaiseva päätös. Olen epäillyt jo jonkin aikaa, että vaimoni pettää minua.

Tavallisia merkkejä ... Puhelin soi, mutta jos vastaan, soittaja lopettaa puhelun.
Vaimoni on menossa tyttöjen kanssa paljon viime aikoina ja kun pyydän heidän nimensä hän aina sanoo, "vain kavereita työstä, et tiedä niitä."

Olen pysytellyt hereillä nähdäkseni taksin jolla hän tulee kotiin, mutta vaikka kuulen auton poistuvan hän jää kyydistä nurkan takana. Miksi? Ehkä se ei ollut taksi..

Olen kerran ottanut hänen puhelimensa vain tarkistaakseni kellonajan ja hän sai raivokohtauksen, että kyttään häntä ja en saisi koskea puhelimeensa.

Joka tapauksessa, en ole koskaan lähestynyt asiaa vaimoni kanssa, mielestäni pohjimmiltaan en vain halunnut tietää totuutta, mutta viime yönä hän lähti uudelleen ja päätin todella tarkistaa asian.

Päätin parkkeerata moottoripyöräni autotallin eteen, jonka takaa voisin tarkkailla ajotietä, kun hän tulisi kotiin. Kyykistellessäni huomasin, että venttiilinkansi on öljyssä.

Onko tämä jotain mitä voi korjata itse vai pitäisikö minun ottaa yhteyttä jälleenmyyjään?
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



peter


nyyyps

Ite ensin putsaisin ja kattosin, mistä kohen öljy vuotaa. Jos on vain yksinkertanen tiiviste, niin saattasin iteki vaihtaa. :think:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

peter


Kumimuna

Horatsu MauMau ::lsmoke


Josse

WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

IsoPahaJolppi

 :serlokki: Se oli hovimestari...

Hovimestari on aina syyllinen  :old:
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

jta

Jos kyseessä on hooree niin se on aivan normaalia. Pienet ja vähän isommatkin vuodot kuuluvat asiaan.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview