News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

YUP

Started by morkkis, Mon 06.07.2009 22:01:38 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

morkkis

mä en löytäny täältä aihetta yupista...mun mielestä yup on ihan tämmöstä letkeetä progea mun hyvä ystäväni sitten taas totesi että "voi jumalauta mitä vittua sä oikeen kuuntelet?!"

YUP - Meitä Odotellaan Mullan Alla

YUP - Rakkaus on pesti hulluuteen

Y.U.P - Paha Vaatturi

Atomisaattori

Yövieraat oli tai siis on hyvä albumi, tykkään kovasti  :jepso:

Toppatakkeja ja Toledon terästä taas aika outo, mutta USEAN kuuntelu kerran jälkeen alkaa hieman avautumaan..

Pitkään aikaan tullutkaan seurattua miten näillä menee, Martikainen ainakin jotain projekteja  :think:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Arathon

Hoh, sattumaa. Lainasin just tänään paikallisesta kirjastosta toppatakkeja ja toledon terästä -albumin, noin niinkuin kokeilumielessä
Tule hyvä kakku.

morkkis

Quote from: Liekki on Mon 06.07.2009 22:19:15 (UTC+0300)
Yövieraat oli tai siis on hyvä albumi, tykkään kovasti  :jepso:

Toppatakkeja ja Toledon terästä taas aika outo, mutta USEAN kuuntelu kerran jälkeen alkaa hieman avautumaan..

Pitkään aikaan tullutkaan seurattua miten näillä menee, Martikainen ainakin jotain projekteja  :think:
mä oon käsittäny et nää ois tauolla/lopettanu ja Martikainen heittää soolo keikkoja

pitää mainostaa että turussa ois jarkko martikaisella keikka 14.7 morkkis on paikkalla jos siel ei oo ikärajaa

Arathon

Tauko, jonka pituutta ei ole määritetty  :jees: Eli luulisin loppuneen nyt.
Tule hyvä kakku.


morkkis

toi liekin mainitsema yövieraat on kyl kova levy mä oon kuunnellu sitä täs näin kokoajan ihan huomaamattani :psp:

Atomisaattori

Quote from: Arathon on Mon 06.07.2009 22:24:19 (UTC+0300)
Hoh, sattumaa. Lainasin just tänään paikallisesta kirjastosta toppatakkeja ja toledon terästä -albumin, noin niinkuin kokeilumielessä
Hyviä tarinoita biiseissä, ei mikään yhden kuuntelun levy  :psycho:

Quote from: Arathon on Mon 06.07.2009 22:29:57 (UTC+0300)
Tauko, jonka pituutta ei ole määritetty  :jees: Eli luulisin loppuneen nyt.
Jotain tälläistä muistelin  :think:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

The Änes

Pistetääs ny sit kans yks, tältä loistoyhtyeeltä :good:

YUP - Joutilas

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

Arathon

Juu ei tosiaan ole, hitin sieltä sentään löysi  :psycho: Perehdyn tarinaan vielä paremmalla ajalla, nyt pitää tutustua Kingston Walliin.
Tule hyvä kakku.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview