EA jakaa C&C Gold peliä ilmaiseksi!

Started by Arsemaisteri, Sat 01.09.2007 15:16:06 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arsemaisteri

Quote from: Lex Arma on Sat 01.09.2007 17:50:21 (UTC+0300)
Arsemaster! :moi:

Quote toimii näin: (Korvaa sulku hakasululla)

(quote author=Wikipedia)
lainaus
(/quote)

Eli siitä tulee
Quote from: Wikipedia
lainaus

:jepso:
Kiitos tiedosta. Minä kokeilin sitä basic (quote="wikipedia") koodia  :jepso:
Tai toimihan se tuollakin, mutta se otti myös tuon oman postauksen siihen quoteen sisälle.

Ziperia


Heppi

Quote from: www.commandandconquer.com
We were excited to giveaway the original Command & Conquer to all C&C fans around the world during this celebration. We will no longer be hosting the files here on our official site but if you wish to download it, we strongly encourage you visit any of our fans sites in the links section on our official site here, or such as sites as FILEPLANET.com, to obtain the files.

http://www.fileplanet.com/180464/180000/fileinfo/Command-&-Conquer-The-First-Decade---Full-Game-(Complete)

:kahvi:

Arsemaisteri

Hitto että tuo on kyllä haastava peli. Ensimmäiset 5 tehtävää ei tee edes tiukkaa molemmilla puolilla, mutta siitä eteenpäin tehtävät alkavat todellakin vaatia strategiaa ja hoksottimia. Hävisin juuri eilen Nodilla GDIlle, kun ne perkeleet rynnii beissiin sisälle kuuden Medium tankin ja 4 Humveen sekä lukemattomien jalkaväen sotilaiden kanssa. Oma puolustus koostui lähinnä parista NOD Buggystä ja Light Tankista.
Tuli jo hikikarpalot otsalle, kun näin sen tuomionpäivän armadan marssivan minua kohti  :psycho:

Heppi

Juu noissa vanhemmissa peleissä joutuu tekemään töitäkin että pääsee läpi  ::hihsmoke


Arsemaisteri

Quote from: Heppi on Sat 10.11.2007 17:56:38 (UTC+0200)
Juu noissa vanhemmissa peleissä joutuu tekemään töitäkin että pääsee läpi  ::hihsmoke
Todellakin. Vertaa esim. tuohon C&C Generalsiin, niin alkuperäinen C&C on kuin yrittäisi juosta tiheän miinakentän läpi side silmillä kun taas Generals on yhtä vaarallista ja haastavaa kuin jos olisi töissä lasten tarhassa  ::hihsmoke

Atomisaattori

#16
Mistä tuon nyt löytää??
Fileplanet vaatii rekisteröitymisen (maksullisen)..
Quote from: commandandconquer.comWe will no longer be hosting the files here on our official site but if you wish to download it, we strongly encourage you visit any of our fans sites in the links section on our official site here, or such as sites as FILEPLANET.com, to obtain the files.

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Löylyttäjä

Quote from: Liekki on Sun 11.11.2007 20:07:23 (UTC+0200)
Mistä tuon nyt löytää??
Fileplanet vaatii rekisteröitymisen (maksullisen)..
Quote from: commandandconquer.comWe will no longer be hosting the files here on our official site but if you wish to download it, we strongly encourage you visit any of our fans sites in the links section on our official site here, or such as sites as FILEPLANET.com, to obtain the files.
Ei ole maksullinen. :nopsu:

Aivoruoska

Itse myös olen ollut C&C sarjan fani aina ensimmäisestä C&C:stä lähtien. Uusin pelisarjan peli on myös ollu ihan kiitettävä ja pelitunteja on moninpelissä irronnut.
Jumping into toxic waste does not give you superpowers.

MinDBeaT

Quote from: Aivoruoska on Wed 14.11.2007 21:42:55 (UTC+0200)
Itse myös olen ollut C&C sarjan fani aina ensimmäisestä C&C:stä lähtien. Uusin pelisarjan peli on myös ollu ihan kiitettävä ja pelitunteja on moninpelissä irronnut.
En niin hirveästi tykkää näistä uuemmista... Red alert on paras ikinä :jepso:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview