Nokia varoittaa viallisista akuista

Started by Hanzuu, Tue 14.08.2007 12:23:44 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Neponen

"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

Örtzi

Kai tästä taas suomalaiset pääsevät haukkumaan Nokiaa, "paskat akut, jne.." Jos joku muu puhelinvalmista tekee saman asian, niin "Ne on NIIN hyviä ja huolehtivia, kun heti ilmoittavat.."  ::smoke
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Neponen

Quote from: örtzi on Sat 01.09.2007 20:50:11 (UTC+0300)
Kai tästä taas suomalaiset pääsevät haukkumaan Nokiaa, "paskat akut, jne.." Jos joku muu puhelinvalmista tekee saman asian, niin "Ne on NIIN hyviä ja huolehtivia, kun heti ilmoittavat.."  ::smoke

Eiköhän muillakin merkeillä ole sattunut vahinkoja mutta niistä osataan vaieta  :kahvi:
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."


kenny

Tää on Mokialle muutenkin nolo tilanne   :jepso:

Vähän aikaa sitten oli juttua kun mokian tarvikeakut poksahteli. Sillon haukuttiin ne tarvikeakun valmistajat pystyyn.
Ei saa käyttää muuta kuin nokian omia akkuja, koska niissä on tasainen ja hyvä laatu.

Ja eihän nokia enää edes tee omia akkujaan.   :kahvi:

Örtzi

Tarvikeakut ei liity Nokiaan millään tavalla. Ihan samalla lailla muissa puhelinmerkeissä tarvikeakkuja ihmiset käyttää. Nokia on sentään varoittanut asiasta. Ja eiköhän Matsushita jonkinnäköisen nootin asiasta saa. Tuossa on juuri tuo, että heti kun luetaan, että Nokian puhelimissa on jotain vikaa, niin syyhän on heti yksinomaan Nokian, eikä lueta artikkelia loppuun asti. Nytkin syypää on akkuvalmistaja Matsushita. Ja 100kpl viallisia akkuja 46 miljoonasta. Vittu kun on huono laatu. Kyllä kaikki muut on paljon parempia.   :kahvi:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


kenny

Itseasiassa se ketä tuon akun on valmistanut, ei ole mitään merkitystä, koska nokia on tämän akun hyväksynyt.
Sama se on kaikilla muillakin valmistajilla. 

Lexa

Quote from: kenny on Sun 02.09.2007 13:11:28 (UTC+0300)
Itseasiassa se ketä tuon akun on valmistanut, ei ole mitään merkitystä, koska nokia on tämän akun hyväksynyt.
Sama se on kaikilla muillakin valmistajilla. 

Olet kyllä ihan oikeassa, koska nuo Nokian nimellä myydään, niin Nokiahan se on vastuussa.
Mutta kyllä minä Nokialle siitä pointsit antaisin, että noin pienen virheprosentin vuoksi
tarjoaa koko erälle vaihto-oikeuden. :kahvi:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

kenny

Quote from: Lex Arma on Sun 02.09.2007 13:12:43 (UTC+0300)
Quote from: kenny on Sun 02.09.2007 13:11:28 (UTC+0300)
Itseasiassa se ketä tuon akun on valmistanut, ei ole mitään merkitystä, koska nokia on tämän akun hyväksynyt.
Sama se on kaikilla muillakin valmistajilla. 

Olet kyllä ihan oikeassa, koska nuo Nokian nimellä myydään, niin Nokiahan se on vastuussa.
Mutta kyllä minä Nokialle siitä pointsit antaisin, että noin pienen virheprosentin vuoksi
tarjoaa koko erälle vaihto-oikeuden. :kahvi:

totta kai   :jepso:   

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview