Nokialainen vuonna 2015

Started by Poslari, Fri 13.11.2009 12:12:38 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Tuo ei olis ollenkaan paha. :think: Tässä pöyänkannessa olis tilaa tehä pari koloa, jos laittas joikkarit ja jonku nappikonsolin pöytään, olis komea pelailla. :think:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

paavo

Mulla on vasemmassa tikussa töötti ja oikean päässä on kauhan kallistus tai kauhan irrotus/kiinnitys

Sceme

Quote from: paavo on Sun 15.11.2009 11:16:28 (UTC+0200)
Onko se huonompi kuin hiiren rulla tai työkoneiden propot?
On, miksi pitää tähdätä sormella sivun oikeessa reunassa näkyvää palkkii ja liikuttaa sitä? Jos sivu on kauheen pitkä, esim iltalehden etusivu ni yritä siinä nyt 3 sentin matkalla tarkasti scrollata? Miks ei voi vaikka julmasti kopioida tän iPhonen tekniikan. Koskettaa sormella näyttöä mistä tahansa ja sormea liuttamalla työntää sivua alaspäin tai vetää ylöspäin? Jos on jo keksitty se helpoin tapa ni onko nokian pakko keksii joku oma tapa joka sitta kaatuu omaa monimutkaisuuteensa. Ei vaa siks että tää on iPhone, mutta toi on oikeesti niin nero tapa. Ei mitää ongelmia plärätä nopeesti koko sivu läpi tai sitte vaihtoehtosesti scrollata pikseli kerrallaan.

paavo


Kastori

kyllä tuota minun vehjettä ainaki niin pystyy selaan..  :think:


kenny

Quote from: Kastori on Mon 16.11.2009 14:54:16 (UTC+0200)
kyllä tuota minun vehjettä ainaki niin pystyy selaan..  :think:

Sama toiminto on samsungissakin    :kahvi:

nyyyps

Mullon semmosia näppäimiä puhelimessa, niitä painelemassa saa laitettua semmosen ku puhelinnumero, ja sitten ku painaa virheää luuria, niin sillä voi soittaa. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Tieko

Quote from: Kastori on Mon 16.11.2009 14:54:16 (UTC+0200)
kyllä tuota minun vehjettä ainaki niin pystyy selaan..  :think:
samoin, mutta scemellä onkin iPhone  :kahvi:
Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Tieko

Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview