News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Vihreät peukalot

Started by nyyyps, Tue 27.10.2009 09:37:04 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kastori

Quote from: peter on Sat 19.03.2016 11:59:53 (UTC+0200)
Onko tuossa kuinka monta kasvia samassa ruukussa? Mulla ois tuossa 12 alkua tulossa. Voiskohan ne lyödä yhteen isoon ruukkuun kaikki?
kolme siementä olen muistini mukaan tuohon laittanu mutta tuo yks kasvattaa niinkuin kahta vartta tuosta samasta kohtaan.. olen jo unohtanu mitä siemeniä oli mutta kaks verigreippiä tai -appelsiiniä ja yks sitruuna mahdollisesti tuossa on..


Quote from: =Lily= on Sat 19.03.2016 12:26:17 (UTC+0200)
Pudottaako Cassen sitrus talvella kaikki lehdet pois.  Siis ikäänkuin lepotilassa on.
ei puota kaikkia.. ei välttämättä paljoakaan.. minulla vain saattaa välissä tuo kastelu unohtua niin joskus vähän nuupahtaa ja pudottaa lehtiä..
aika hyvin tuo on kouluttautunut tänne meidän ilmastoon kun kuitenkin talvi menee lähes pimeässä ja kesäksi nostan tuohon lasitetulle parvekkeelle, missä aurinkoisina päivinä varmaan ainaki 40 lämmintä.. parvekkeellä pidän tuonne syksyyn asti ja kun lämpötilat alkaa oleen 10 asteen luokkaa niin nostan sisälle..

vasta viime vuonna älysin alkaa pätkimään tuota, olis varmaan pitäny jo vuosia sitten.. tai oikeastaan siinä vaiheessa kun tuon runko alkaa puutumaan niin niitä vihreitä osia lyhennellä.. sais semmoista bonsai-juttua aikaiseksi..

Kastori


peter

Hajoaisiko nuo pahviset kasvatusruukut, jos siirtäisi niissä suoraan isompaan ruukkuun?   :think:

Kastori

eikö ne saa vaikka jollain lusikalla kuopastua ihan nätisti sieltä poiskin..

peter

Saapi varmaan. Aattelin ettei pikkuisten hennot juuret kärsi, kun niitä siirrän.  ::lsmoke


Kastori

nämä minun on varmaan jotain 7 -vuotiaita jo..  ::lsmoke

peter


Kastori


Kastori

lukaisin sitrusten talvettamisesta.. ilmeisesti nämä minun puut olis pitäny kuolla jo moneen kertaan..  ::osmoke

=Siru=

^ voiskohan tuollasia lisätä pistokkaasta ?  Tuli vaan mieleen kun oot  typistellyt ja niitä tähteitä jää.
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview