News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Voiko poikaystävä jättää tämän takia

Started by Sir Sika, Thu 30.11.2006 08:36:44 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ferret

Mulla on oma isä listalla.. ja miehen äiti, hankalia ihmisiä jotka puukottaa selkään. :sorry: Muutenkin perhe aika "rikkonainen" en oo siskon luona käyny kolmeen vuoteen jne.. Sanoppas vähän vanhempana mies henkilönä että mistä johtuu se että joillekkin miehille on täysin utopistinen ajatus uskoa, että nuori nainen/nainen yleensäkään voisi joskus sanoa jotain järkevää? (en ole blondi:) Ärsyttävää sellainen vähättely. :kerpele:
Sääliä saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita

kenny

Quote from: ferret on Fri 01.12.2006 22:24:09 (UTC+0200)
Mulla on oma isä listalla.. ja miehen äiti, hankalia ihmisiä jotka puukottaa selkään. :sorry: Muutenkin perhe aika "rikkonainen" en oo siskon luona käyny kolmeen vuoteen jne.. Sanoppas vähän vanhempana mies henkilönä että mistä johtuu se että joillekkin miehille on täysin utopistinen ajatus uskoa, että nuori nainen/nainen yleensäkään voisi joskus sanoa jotain järkevää? (en ole blondi:) Ärsyttävää sellainen vähättely. :kerpele:

itse olen koittanut pitää veljiin hyvät välit. jos on ollut sanomista niistä keskustellaan pitkään ja sovitaan
esim. isän puolelta melkein kaikki sukulaiset on riidoissa ja niihin ei olla pidetty yhtään yhteyttä n. 5 vuoteen...  ei auta eää puhuminen.    ::nsmoke
sukupuolella ei ole mielestäni mitään merkitystä asioiden kulkuun...  (olen blondi)
ei näihin tilanteihin auta muuta kuin puhuminen, jos se ei auta niin antaa olla...   ::nsmoke


ferret

Quote from: kenny on Fri 01.12.2006 22:36:58 (UTC+0200)
Quote from: ferret on Fri 01.12.2006 22:24:09 (UTC+0200)
Mulla on oma isä listalla.. ja miehen äiti, hankalia ihmisiä jotka puukottaa selkään. :sorry: Muutenkin perhe aika "rikkonainen" en oo siskon luona käyny kolmeen vuoteen jne.. Sanoppas vähän vanhempana mies henkilönä että mistä johtuu se että joillekkin miehille on täysin utopistinen ajatus uskoa, että nuori nainen/nainen yleensäkään voisi joskus sanoa jotain järkevää? (en ole blondi:) Ärsyttävää sellainen vähättely. :kerpele:

itse olen koittanut pitää veljiin hyvät välit. jos on ollut sanomista niistä keskustellaan pitkään ja sovitaan
esim. isän puolelta melkein kaikki sukulaiset on riidoissa ja niihin ei olla pidetty yhtään yhteyttä n. 5 vuoteen...  ei auta eää puhuminen.    ::nsmoke
sukupuolella ei ole mielestäni mitään merkitystä asioiden kulkuun...  (olen blondi)
ei näihin tilanteihin auta muuta kuin puhuminen, jos se ei auta niin antaa olla...   ::nsmoke



Eli ei siis voi oikein mitään.. niin kait se on.  :sorry: Harmittaa vain. Niitä vain näkee silloin tällöin ja se tuntuu kuin piikeillä pisteltäis.
Sääliä saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita

kenny

ainakin meidän isän suvussa on ilmennyt pitkävihaisuutta...
en enää jaksa kinastella....   ::nsmoke

paavo

Olen huomannut näillä nettipoorteilla olevan erittäin asiallista nuorempaa kaartia. Täällä ei ulkonäkö, ikä tms. aseta ennakkoluuloja keskustelukumppanin suhteen.
Naisilla on edelleen se pätevyyden todistelun taakka harteillaan., valitettavasti. Lähtökohta on miesten valtakunta ja naisen on osoitettava pystyvänsä korvaamaan miehen paikka. Tai pystyvänsä miehen pariksi.
Nämä nyt oli työelämää koskevia..
Miehillä vaan on tarve päteä, se osoittaa miehen olevan lauman johtaja. :blink:



ferret

Quote from: kulli paavo on Fri 01.12.2006 22:46:32 (UTC+0200)
Olen huomannut näillä nettipoorteilla olevan erittäin asiallista nuorempaa kaartia. Täällä ei ulkonäkö, ikä tms. aseta ennakkoluuloja keskustelukumppanin suhteen.
Naisilla on edelleen se pätevyyden todistelun taakka harteillaan., valitettavasti. Lähtökohta on miesten valtakunta ja naisen on osoitettava pystyvänsä korvaamaan miehen paikka. Tai pystyvänsä miehen pariksi.
Nämä nyt oli työelämää koskevia..
Miehillä vaan on tarve päteä, se osoittaa miehen olevan lauman johtaja. :blink:



Jahas.. ja minusta kun piti tulla autonkorjaaja!  :psycho: Mitenkähän ferretin kävis... ::smoke
Sääliä saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita

kenny

Quote from: ferret on Fri 01.12.2006 23:03:51 (UTC+0200)

Jahas.. ja minusta kun piti tulla autonkorjaaja!  :psycho: Mitenkähän ferretin kävis... ::smoke

no, ferretistä tulee automekanikko   :jepso:

ferret

Quote from: kenny on Fri 01.12.2006 23:06:14 (UTC+0200)
Quote from: ferret on Fri 01.12.2006 23:03:51 (UTC+0200)

Jahas.. ja minusta kun piti tulla autonkorjaaja!  :psycho: Mitenkähän ferretin kävis... ::smoke

no, ferretistä tulee automekanikko   :jepso:

Sillä alalla tienais paremmin kuin laboranttina.. Tai autonmaalaajakin olis aikas hyvä ammatti. ::hihsmoke
Sääliä saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita

kenny

meidän firma hakee uutta maalaria   :jepso:
ja yleensä naiset tekee parempaa jälkeä kuin miehet   :jepso:

paavo

Automaalaaja ei olisi huono ammatti. Jos homman oppii ja hoitaa työnsä ei ole valittamista oloissa.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview