Minkä kännykän/kännykät omistat ja mitä on ollu?

Started by TUX, Sun 04.03.2007 10:38:05 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

juippi-73

Tämän hetken puhelimena Nuukia N70 ja ensimmäinen uutena ostettu puhelin. Kaikki mitä on ollut aiemmin ovat olleet käytettyjä ja niitä n. 40kpl

Toivotaan pahinta ja pelätään parasta!
Kerran luulin olevani väärässä mutta erehdyin.

Neponen

eka puhelin oli nokian 5210 ja nytten käytän nokian 3220 teini puhelinta seuraavaks puhelimex tulee ehkä Nokia  :kahvi:
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

Juggernauter

Siemeneste C75 omistan, eka oma kännykkä, ollu kohta 2 vuotta... pitäis saada vuoden loppuun mennessä takuuseen että vois saada uuden  :think: hiukan lapsentauteja siinä ja... ja... siinä ei oo mp3 soitinta  :parku:

Neponen

Quote from: Neponen on Sat 08.09.2007 14:29:01 (UTC+0300)
eka puhelin oli nokian 5210 ja nytten käytän nokian 3220 teini puhelinta seuraavaks puhelimex tulee ehkä Nokia  :kahvi:
nytten omistan nokia jonkun 6060? vai mikä se yx simpukka puhelin on
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

Cesium

Tänään pääsi nokian 3230 lepoon ja tilalle kantoi UPS:n setä LG Shinen



PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

IsoPahaJolppi

 :think: Taidan olla aika vanha  :parku:
- Ihan -90 luvun alussa minulla oli hakulaite johon tuli viesti tyyliin soita nro xxxxx -> ja eikun kyselemään mistä löytää puhelimen
- Ensikannettava oli philips nmt900 kokoa oli kun kakkosnelosessa (korkeutta 30cm, pyöristetyt kulmat)
-motorola microtac nmt900
-eriksonni gh388
-n.15 nokialaista ja jokunen siemennys
- nyt on perus 1100 nokialainen (luulen ainakin, että puhelin on tarkoitettu soittamiseen ja tekstareihin) olen siis
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Thrash

3210 -> 3310 -> 3510i -> 6030(muistaakseni)
koskaan en ole tykännyt noihin rahaa upottaa ja uuden oon hankkinu vasta ku vanha hajoaa
tää uusin on ollu jo kolmisen vuotta eikä mitään vikaa, hyvä kapula soitella ja tekstata (makso 80€ uutena)


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview