Tulikettussa ongelma...

Started by Jarre, Wed 20.05.2009 22:03:52 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

D-ude

minulla tämä kettu toimii moitteetta. on jopa nopeampi ku ie8 :sorry:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

nyyyps

Mulla tahtoo kettu hiastua hiljalleen, käytön jälkiä olisko. Nyt on IE8 nopeampi, mutta kun eihän tätä ole pitkään aikaan käyttäny, niin en sitten tiiä miten tämä käyttäytyy, jos sattuu menemään semmoiselle Sivulle, jossa on Pahoja Piirteitä ja jonka takia pitää Putsata Kone.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

D-ude

Ne on henkimaailman hommia, että mikä kussakin koneessa ja ohjelmakombinaatiossa pelaa joutuisammin  :yoppilas:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

nyyyps

Tuttavani koneella, jossa on perusohjelmien kokoonpano suurinpiirtein samanlainen kuin miullaki on, tulikettu hajottaa ja hiastaa hommaa pahasti ja opera toimii kuin neuvostoliiton propagandakone. :blink:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Tieko

ooppera toimii aina kuin punakone  :nykytaide: jopa ennen kuin tukeva nainen kiekasee  :psycho:
Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."


IsoPahaJolppi

 :think: olen kyllä alkanut viimeaikoina hiukan ihmetellä, kun tämä tulikettu on alkanut hiukan ahdistella minua.
Väliin purnaa aikakatkaisusta heti kun avaa uuden välilehden, ja väliin lataa sivun jonain ihme tekstiversiona
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

peter


Löylyttäjä

Itellä yleensä joku liitännäinen aiheuttaa tuota samaa mitä Jarrella :jees:

jta

Asentelin tänään uudelleen tämän tuliketun ja samat lisäosat takaisin kuin ennenkin niin ainakin vielä käynnistyy ja toimii nopeammin kuin ennen. Pitää vielä testailla että vieläkö on sitä kaatumisongelmaa sun muuta tässä illan päälle.

Lexa

Quote from: Кaстори on Thu 21.05.2009 09:16:18 (UTC+0300)
piraattiäkspeet ei paljo ie8 käytä.. :sorry:
Käyttääpäs... Ei o kasissa samaa varmennusta kun seiskassa oli... Kasin saa suoraan ladattua microsoftilta. :jepso:
http://www.microsoft.com/finland/windows/internet-explorer/default.aspx
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview