Yleistä keskustelua tietokoneista ja niiden komponenteista

Started by ukko, Thu 07.04.2011 09:15:37 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

nyyyps

@Susi

Kokeiles toimiiko:
<linkki>paavon.sähköposti@vanhalla.tilillä.internet.email.net</linkki>

:good:

Kerro mitä siellä näkyy. :bounce:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Susey

Ei paavo ole antanut minulle sähköpostiaan, kun se on löytänyt jonkun uuden tukihenkilön :sorry:

paavo


Señorita iCola

Eipä ole valittamista kasista, kaikki toimii ainakin omassa käytössä kun vaan laittaa mieleisekseen  :jepso: Päivitysten kanssa oli alussa vähän ongelmia mokkulan kanssa kun tämä olettaa että se laskuttaa datasiirron mukaan.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

paavo

Sain siirrettyä vanhat postit takaisin :huraa:

Olen minä muuten tyytyväinen, salasanahelvetti kyrpii ja mikä tämän postisotkun aiheutti, en tiedä.


=Juku=

Alkavat honkkarissa olla nuo solidit hinnoissa, joka ei kamalasti kirpaise



euroina HKD:n kymmenesosa

Me first (rules of traffic)

Susey


jta

Kahtotaan auttaisko tuo service pack 3 uudelleen asennus tuohon wintoosan päivitys ongelmaan mitään. Jos ei auta niin en keksi enää mitään muutakuin käyttiksen uudelleen asennuksen.

Kastori


jta

Näissä xp koneissa on viime aikoina ollu joku ongelma mikä jumittaa tuon päivityksen. Vetää prossukäytöt täysille eikä mitään muuta tapahtu. Taisi viimeisin päivitys jotain paskoa tuon osalta. Jännä että tässä pöytäkoneessa ei oneglmaa mutta tuossa läppärissä tuo vaivaa. Lisää tietoa tuosta voi lukea kun laittaa kuukkeliin hakuun svchost cpu 100

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview