Yleistä keskustelua tietokoneista ja niiden komponenteista

Started by ukko, Thu 07.04.2011 09:15:37 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Susey

Quote from: Rabies on Sat 07.12.2013 17:06:33 (UTC+0200)
Quote from: Susi (jo syntyessään) on Sat 07.12.2013 17:03:27 (UTC+0200)
Ei mutta siis tosissaan, ebay on verrattavissa johonkin huuto.netiin, siellä on aivan älytön määrä eli myyjiä joten hankala on yleistää. Jos Paypalilla maksat niin saat rahat takaisin ellet saa kamojas takaisin ja jos katot ne arvostelut myyjälle niin ei pitäis olla ongelmia kunhan on luotettu myyjä :jepso:
pitääpä yrittää.  :jepso:

Oli muuten läskimallin purku tuossa linkissä eikä slim mistä oli puhetta, mutta osaan minä tuonkin purkamisen :serlokkismoke:

En minä noiden Sonyjen päälle tajua :psp:

Rabies

Quote from: Susi (jo syntyessään) on Sat 07.12.2013 17:22:29 (UTC+0200)
Quote from: Rabies on Sat 07.12.2013 17:06:33 (UTC+0200)
Quote from: Susi (jo syntyessään) on Sat 07.12.2013 17:03:27 (UTC+0200)
Ei mutta siis tosissaan, ebay on verrattavissa johonkin huuto.netiin, siellä on aivan älytön määrä eli myyjiä joten hankala on yleistää. Jos Paypalilla maksat niin saat rahat takaisin ellet saa kamojas takaisin ja jos katot ne arvostelut myyjälle niin ei pitäis olla ongelmia kunhan on luotettu myyjä :jepso:
pitääpä yrittää.  :jepso:

Oli muuten läskimallin purku tuossa linkissä eikä slim mistä oli puhetta, mutta osaan minä tuonkin purkamisen :serlokkismoke:

En minä noiden Sonyjen päälle tajua :psp:

:psp: no hyvähän se on sitten siellä huudella


Mutta nyt on tilattu, ekaa kertaa pääsin visaa vinguttamaan, oha tuo kortti kuitenkin jo pari vuotta ollu  :psycho:
"Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi."
"Kun järjen valo sammuu, muista sammuttaa myös ääni!"
"Jos ymmärrät kaiken, olet luultavasti käsittäny jotain väärin"

Susey

Quote from: Rabies on Sat 07.12.2013 17:34:21 (UTC+0200)
Quote from: Susi (jo syntyessään) on Sat 07.12.2013 17:22:29 (UTC+0200)
Quote from: Rabies on Sat 07.12.2013 17:06:33 (UTC+0200)
Quote from: Susi (jo syntyessään) on Sat 07.12.2013 17:03:27 (UTC+0200)
Ei mutta siis tosissaan, ebay on verrattavissa johonkin huuto.netiin, siellä on aivan älytön määrä eli myyjiä joten hankala on yleistää. Jos Paypalilla maksat niin saat rahat takaisin ellet saa kamojas takaisin ja jos katot ne arvostelut myyjälle niin ei pitäis olla ongelmia kunhan on luotettu myyjä :jepso:
pitääpä yrittää.  :jepso:

Oli muuten läskimallin purku tuossa linkissä eikä slim mistä oli puhetta, mutta osaan minä tuonkin purkamisen :serlokkismoke:

En minä noiden Sonyjen päälle tajua :psp:
[/]

:psp: no hyvähän se on sitten siellä huudella


Mutta nyt on tilattu, ekaa kertaa pääsin visaa vinguttamaan, oha tuo kortti kuitenkin jo pari vuotta ollu  :psycho:
:hihi:

Kastori

ja kannattaneehan tuo keskittää ne ebay ostokset näihin .de ja .co.uk versioihin ettei tarvinne alkaa maksaan ameriikanveroa..

jta

Ja nyt kun pääsi tuolta ostamisen makuun niin kohta on kämppä tavaraa täynnä kun vauhtiin pääsee.  ::hihsmoke


Susey

Quote from: jta on Sat 07.12.2013 17:45:57 (UTC+0200)
Ja nyt kun pääsi tuolta ostamisen makuun niin kohta on kämppä tavaraa täynnä kun vauhtiin pääsee.  ::hihsmoke
Tuo ja dx on kyllä niitä välteltäviä sivuja :psp:


Kastori


Rabies

Quote from: Kastori on Sat 07.12.2013 17:44:38 (UTC+0200)
ja kannattaneehan tuo keskittää ne ebay ostokset näihin .de ja .co.uk versioihin ettei tarvinne alkaa maksaan ameriikanveroa..
Tuo pöhötin minkä ostin näkyy tulevan hong kongista, ni tuleekohan siihenki semmonen sitte? :think:
"Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi."
"Kun järjen valo sammuu, muista sammuttaa myös ääni!"
"Jos ymmärrät kaiken, olet luultavasti käsittäny jotain väärin"

Susey

 :byebye:
Quote from: Rabies on Sat 07.12.2013 17:59:23 (UTC+0200)
Quote from: Kastori on Sat 07.12.2013 17:44:38 (UTC+0200)
ja kannattaneehan tuo keskittää ne ebay ostokset näihin .de ja .co.uk versioihin ettei tarvinne alkaa maksaan ameriikanveroa..
Tuo pöhötin minkä ostin näkyy tulevan hong kongista, ni tuleekohan siihenki semmonen sitte? :think:
:nope:

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview