Yleistä keskustelua tietokoneista ja niiden komponenteista

Started by ukko, Thu 07.04.2011 09:15:37 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

IsoP

Minä uskon että sinä olet olemassa vain minun mielikuvituksessani. En kyllä tiedä miksi mieleni pettää näin  :nope:
Make tea not love

Donkey

Quote from: IsoP on Tue 16.09.2014 19:51:19 (UTC+0300)
Minä uskon että sinä olet olemassa vain minun mielikuvituksessani. En kyllä tiedä miksi mieleni pettää näin  :nope:
Mitä pahaa sie oot mielelles tehny, jos se kerran pettää sua? :blink:
Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.


Donkey

Nii, mitäs jos me ollaanki kaikki vain IsoP:n mielikuvitusta... :blink: Maailmassa ei oikeasti olisikaan siis Apachefoorumia, missä loorailla tai Alkoa, mistä hakea Passellekkie-kuperkeikkajuomaa :parku:
Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.



IsoP

Olemme siirtyneet pohtimaan solipsisitista maailmankuvaa ja sen outouksia  ::osmoke

Vaikka filosofialla ei tässä kysymyksessä ole suurta osaa niin onko kellään koneessa tollasta perinteisen kiintolevyn ja SSD-aseman yhdistävää hyrpiidilevyä? Kuten vaikka Seagate SSHD? http://www.seagate.com/internal-hard-drives/desktop-hard-drives/desktop-solid-state-hybrid-drive/#features Tuollaista 4 teraista pohdin itselle työkoneeseen  :serlokkismoke:
Make tea not love

Susey

Juu olen sellaista palautetta kuullut sekä emännältä että yhdeltä pelikoneen rakentaneelta kaverilta että tuo on ihan turhaa rahanhaaskuuta, siitä SSD:stä saatava hyöty on aivan mitätön.. Ennemmin ostaa vaikka SSD:n ja paskadumppikovon erikseen  :jepso:

Susey

Jossain luki, että tuollainen hybridi yhdistää kätevästi molempien kovotyyppien huonot puolet :good:

jta

Juu ei oikein ole järkeä tuossa. Eri asia jos ois ns. kaks kovoa yhdessä että ois sellanen 64 giganen ssd mihin sais käyttiksen ja sitten kyljessä tuo normi kovo. Tuo kun käyttää vain välimuistina tuota ssd osiota. Tai näin oon ymmärtäny asian.

Susey

Quote from: jta on Wed 17.09.2014 18:45:11 (UTC+0300)
Juu ei oikein ole järkeä tuossa. Eri asia jos ois ns. kaks kovoa yhdessä että ois sellanen 64 giganen ssd mihin sais käyttiksen ja sitten kyljessä tuo normi kovo. Tuo kun käyttää vain välimuistina tuota ssd osiota. Tai näin oon ymmärtäny asian.
Näinhän se tekee. :jepso:

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview