News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Latauspelit halvalla

Started by Susey, Thu 14.11.2013 08:09:13 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


Susey

Oletpas epämääräinen niiden kirjoissa, ei miulla vaan :okahvi:

peter


Kastori

mitenkähän se oli.. siitä jo vuosia on mutta oliko minun paypal tiliä jotenki koitetty väärinkäyttää tai sille päästä sisälle tai jotain niin pyysivät sitten tuon valokuvahomman varmistamaan jotain.. pitiköhän olla joku virallinen asiakirja jossa nimitiedot näkyi.. tosin en tiä mitä nekään käsittää jos jotain puhelinlaskun kuvaa sinne sitte lähettelin..
toisen kerran oli ihmeellisyyksiä kun minun paypallilla oli muka maksettu muistaakseni 660 euron ostos joka oli sitte korjattu, mutta tuo summa oli ehtiny olla pari päivää paypal maksuissa ja siten visalaskulle ja ennenku ehtivät korjata ja palauttaa tilanteen tuli tuo summa minulle visalaskun muodossa maksettavaksi.. en muista tuliko siitä minulle kuitenkaan mitään ylimääräistä maksettavaa..

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.


Susey

Quote from: Susey on Thu 14.11.2013 08:09:13 (UTC+0200)
No nyt löytyi edullinen verkkokauppa, saa ostettua latauskoodilla kokonaisia pelejä aika kohtuuhintaan, just BF3:n tilasin 9 eurolla ja toimitukseen meni noin kaksi minuuttia :okahvi:

Voin kyllä suositella kyseistä kauppaa ihan surutta, Paypalilla saa osteltua niin on turvallistakin.. :good:

http://www.kinguin.net/

Tämä on edelleenkin hyvä. SC2 & lisäri, AoE2 ja vaikka mitä pientä tullut osteltua tuolta :jepso:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview