News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Postaa kun menet kakalle

Started by nenaontelo, Wed 04.01.2006 11:08:41 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nenaontelo


-


nenaontelo


jiidee

Kävin eilen ainakin neljä kertaa...unohdin illalla pöydälle yhden piiraan palan, jossa oli kermaa...menin aamulla syömään sen kun aattelin että ei mun teräsvatsa mitään sano...paskat...istui useamman kerran paskalla (kunnon ruikulia), illalla vielä kierti vatsassa oikein kunnolla...
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

paavo

Isäukko vetäsi reilu viikon vanhan hirvisopan naamariin ja sille kävi samalla tavalla. toissapäivänä.


Janis Petke

Quote from: kulli paavo on Wed 16.08.2006 18:58:00 (UTC+0300)
Isäukko vetäsi reilu viikon vanhan hirvisopan naamariin ja sille kävi samalla tavalla. toissapäivänä.




Mitäs sinä sitten söit?  :think:
Häh?! Pitääkö tähän kirjoittaa jotain?

Diver


paavo

Näyttää jonkun naiseläjän kylppäriltä. Varmaan joltain reissulta otettu salakuva.

Minä olen sen verran tarkka tuoreudesta, etten kesähelteellä pidä eväitä kassissa, kuten jotkut työkaverit.

Comanche

*fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap*
*fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap*
*fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap*
*fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap* *susi, mitä helvettiä sä teet?* *en mitäääääääääääääh!!!!* Vittu mitä sää oikein roiskit siel

furioso


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview