News:

Apache Discord:
https://discord.gg/P5uVQ9UH3j

Main Menu

Kaksplus pillut

Started by peter, Mon 26.07.2010 10:34:51 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Morgan

Quote from: Tirppana on Sun 21.11.2010 18:37:04 (UTC+0200)
Mä en edes muista mille sen tuntuu...varmaan ollu ihanaa koskapa se mielessä pyörii koko ajan... :blink:

Mielessäpä hyvinkin :jees:
Homo halusi tatuoida traktorin kalun päähän. "Laitetaanko tavallinen vai neliveto?" "Mitä eroa niillä on" homo kysyy. "Neliveto kulkee paskassa paremmin

Tirppa

Juu mun ukko on pihtari kaikin puolin...oonhan jo kertonut. Purkanut patoutumia tänne... :facepalm: Perkele kun mulla olis pokkaa kulkee vieraissa...vois elämäkin alkaa maistua. Tarttis netissä pyöriä.  :kerpele:

Jarre

En tiedä onko se vieraissakaan pyöriminen mikään ratkaisu  ::nsmoke
Carpe Natem

Atomisaattori

Kyllä netistäkin löytää seuraa yllättävänkin helposti  :jees:



Pihtaava mies  ::osmoke

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Morgan

Quote from: Tirppana on Sun 21.11.2010 18:41:28 (UTC+0200)
Perkele kun mulla olis pokkaa kulkee vieraissa...vois elämäkin alkaa maistua. Tarttis netissä pyöriä.  :kerpele:

Kohtalotoveri  ::lsmoke

Homo halusi tatuoida traktorin kalun päähän. "Laitetaanko tavallinen vai neliveto?" "Mitä eroa niillä on" homo kysyy. "Neliveto kulkee paskassa paremmin


Jarre

Jos ei oo liian valikoiva ni suostuvaa seuraa löytyy kyllä...tosin enempi juttuihin, ei seurusteluun  :jees:
Carpe Natem

Tirppa

Quote from: --Jarre-- on Sun 21.11.2010 18:42:11 (UTC+0200)
En tiedä onko se vieraissakaan pyöriminen mikään ratkaisu  ::nsmoke
No ei se ole...eikä minusta edes olis siihen...Mä olen elänyt pettävän miehen kanssa yli 10 vuotta joten...kokemusta on kyllä siitä mitä se voi saada aikaan. Mieluummin kärvistelen ja oottelen sopivaa kundia jotta voin entisen potkasta pellolle... ::hihsmoke

Ei avoliittoa ennen seksiä! :lach:

Dimmu Burger

Semmoista pientä sänkeä on kiva nuolla :think: Enkä nyt puhu parrasta, päästä, käsistä, jaloista tai mistään muustakaan pervosta :nykytaide:
Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

Tirppa


Morgan

Quote from: Tirppana on Sun 21.11.2010 18:48:04 (UTC+0200)
Quote from: --Jarre-- on Sun 21.11.2010 18:42:11 (UTC+0200)
En tiedä onko se vieraissakaan pyöriminen mikään ratkaisu  ::nsmoke
No ei se ole...eikä minusta edes olis siihen...Mä olen elänyt pettävän miehen kanssa yli 10 vuotta joten...kokemusta on kyllä siitä mitä se voi saada aikaan. Mieluummin kärvistelen ja oottelen sopivaa kundia jotta voin entisen potkasta pellolle... ::hihsmoke

Ei avoliittoa ennen seksiä! :lach:

Sekin on käynnyt mielessä.... vieraissa käyminen meinaan
Homo halusi tatuoida traktorin kalun päähän. "Laitetaanko tavallinen vai neliveto?" "Mitä eroa niillä on" homo kysyy. "Neliveto kulkee paskassa paremmin

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview