Liian tulenarka aihe, jotta sille omaa lankaa kannattaisi laittaa

Started by nyyyps, Sun 19.04.2009 22:56:12 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Dimmu Burger

Quote from: Liekki on Mon 13.07.2009 21:00:50 (UTC+0300)
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Herrg%C3%A5rdenin+pit%C3%A4minen+rauhallisena+maksaa+miljoonia+Malm%C3%B6lle/1135247648742

Lisää Maahanmuuttajia Suomeenkin, niin saadaan omat ongelma ghetot  :jippii:
Pitäminen rauhallisena? Eikö tuo ole se paikka minne palokuntakaan ei mene pikkusten roskis- ja autopalojen takia ja jonne valkolaisille ei ole paljoa asiaa?
Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

DracMan

Quote from: burger king on Mon 13.07.2009 16:17:29 (UTC+0300)
Quote from: DracMan on Mon 13.07.2009 14:27:11 (UTC+0300)
No faktahan on se että maahanmuuttajat tekee ainakin suurimman osan niistä töistä mitä suomalaiset eivät itse halua tehdä tai eivät jaksa (siivous,bussikuskit, postinjako etc.) Eli minusta on turha alkaa meuhkaamaan mistään töiden viemisestä jos suomalaiset eivät itse näitä töitä tee.

Eli ns. paskaduunin tekijöitä ei suomesta löydy muuta ku pakkotamalla ja maahanmuuttajat niitä tekee ihan mielellään
Mihin perustuu väite "suurimman osan"? Miksi aina valitetaan, että maahanmuuttajat saavat vain paskaduunit jos he tekevät niitä ihan mielellään? Ja toisaalta, kaikki maahanmuuttajat eivät tee paskaduuneja, ei edes suurin osa. Sulla on semmonen ongelma että niputat maahanmuuttajat yhteen kategoriaan, maahanmuuttajista kun löytyy aika monenlaista väkeä.


Olisi näköjään pitänyt tarkentaa tuo äskeinen viesti.

En väittänyt, että maahanmuuttajat tekevät vain ns. paskaduuneja, mutta luottaen omiin havaintoihini niin kyllä suurimman osan tekee joku maahanmuuttaja.

Enkä väheksy heitä. Itseasiassa työkavereinani on muutamia maahanmuuttajia ja ovat oikein mukavia ihmisiä.

Tosin joka kaupungissa on eri tilanne joten pyydän nyt anteeksi jos jotakin loukkasin tai aiheutin ylimääräistä vereenpainen nousua jollekkin edellisellä viestilläni!
Kyllä minä hoidan! Ai minkä? Kaiken!

nyyyps

Monta kertaa olen kyllä ihan "kotoperäisessä" kansassa nähny mentaliteettiä "mä en tommoseen hommaan ala, mullon sentään se ja se ja se tutkinto". Sitä ku pitäis päästä samantien johtoportaaseen töihin ku on mistä tahansa ammatista tutkinto. Ja ku nuori sankari valmistuu alalle, jolla työvoimasta on ylitarjontaa, joutuu väkisinki ettimään töitä oman alan ulkopuolelta, jos meinaa työllistyä. Mutta "vittumä ala mitään siivoojaksi, mullon tradenomin paperit".
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Lexa

Quote from: DracMan on Mon 13.07.2009 14:27:11 (UTC+0300)
No faktahan on se että maahanmuuttajat tekee ainakin suurimman osan niistä töistä mitä suomalaiset eivät itse halua tehdä tai eivät jaksa (siivous,bussikuskit, postinjako etc.) Eli minusta on turha alkaa meuhkaamaan mistään töiden viemisestä jos suomalaiset eivät itse näitä töitä tee.

Eli ns. paskaduunin tekijöitä ei suomesta löydy muuta ku pakkotamalla ja maahanmuuttajat niitä tekee ihan mielellään
Suurin osa siivoojista, bussikuskeista, ja postin työntekijöistä on kyllä edelleen ihan suomalaisia. :think:
Ja kyllä tommosiin hommiin aina löytyy suomalaisiakin, varsinkin nykyään kun työt voi olla hiukan kiven alla muutenkin.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

nyyyps

Quote from: LexA on Tue 14.07.2009 10:18:51 (UTC+0300)
Quote from: DracMan on Mon 13.07.2009 14:27:11 (UTC+0300)
No faktahan on se että maahanmuuttajat tekee ainakin suurimman osan niistä töistä mitä suomalaiset eivät itse halua tehdä tai eivät jaksa (siivous,bussikuskit, postinjako etc.) Eli minusta on turha alkaa meuhkaamaan mistään töiden viemisestä jos suomalaiset eivät itse näitä töitä tee.

Eli ns. paskaduunin tekijöitä ei suomesta löydy muuta ku pakkotamalla ja maahanmuuttajat niitä tekee ihan mielellään
Suurin osa siivoojista, bussikuskeista, ja postin työntekijöistä on kyllä edelleen ihan suomalaisia. :think:
Ja kyllä tommosiin hommiin aina löytyy suomalaisiakin, varsinkin nykyään kun työt voi olla hiukan kiven alla muutenkin.
Mutta nuihin hommiin löytyy niitäki "olen sentään rimaa hipoen insinööriksi valmistunu, en ota töitä alle koulutukseni" :think:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.


Dimmu Burger

Se on omaa tyhmyyttä. Jos koulutusta vastaavaa työtä ei ole mutta rahaa pitää saada niin pakko se on huonoja duuneja tehdä.
Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

Lexa

Quote from: burger king on Tue 14.07.2009 10:28:37 (UTC+0300)
Se on omaa tyhmyyttä. Jos koulutusta vastaavaa työtä ei ole mutta rahaa pitää saada niin pakko se on huonoja duuneja tehdä.
Kyllä, sitäpaitsi varsinkin isommissa kaupungeissa ei paljoa auta sanoa työkkärille että en lähe, en suostu.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

nyyyps

Quote from: LexA on Tue 14.07.2009 10:30:43 (UTC+0300)
Quote from: burger king on Tue 14.07.2009 10:28:37 (UTC+0300)
Se on omaa tyhmyyttä. Jos koulutusta vastaavaa työtä ei ole mutta rahaa pitää saada niin pakko se on huonoja duuneja tehdä.
Kyllä, sitäpaitsi varsinkin isommissa kaupungeissa ei paljoa auta sanoa työkkärille että en lähe, en suostu.
Ja karenssi se tulee läpi maan. :jepso:

Tuli mieleen se yks inarilainen työnvieroksuja. Monta vuotta makoili, työkkäri patisti, että kyllä nyt jo pitäis käyä ammatti. No, tämä tyyppi kävi helsingissä kouluttamassa ittensä ratikkakuskiksi, ja palasi inariin työnhakijaksi, odottamaan oman alan töitä. :psycho:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Lexa

Ei kovin fiksu veto sikäli, että täällä kaikki jotka koulutetaan saa työn siinä sivussa. ::osmoke
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

nyyyps

Aina sitä yhen karenssin porskuttaa ohitte, ja pitikö kirjat kuitenki Inarissa koko ajan. :think:
En tunne tyyppiä itte, mutta muutaman vuoden se sai köllötellä ennen ku virastot seuraavan kerran hättyytti. Inarista Helsinkiin ei tartte lähteä, ja karenssia ei napsahda, ku on roimasti työnhakualueen ulkopuolella. :think:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview