News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Metallica

Started by Ruhoo, Wed 21.02.2007 14:53:46 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


Paskis

Useamman kuuntelukerran jälkeen on alkanut maistumaan. Silti ei todellakaan mikään Metallican paras levy. Useimmissa biiseissä liian pitkät ja tylsät kitarariffit, mutta muuten kyllä ihan kelpo kamaa.
Ei tää oo nyt niin vakavaa, tää on vaan jääkiekkoo.

MH

Quote from: Liekki on Sun 14.09.2008 12:04:22 (UTC+0300)
hieman tasapaksuja ja turhan pitkiä biisejä  :jees: Tykkään kuitenkin pitkistä sooloista mitä tuolla on..
Kuitenkin huomattavasti parempi kuin edellinen  :jees:

Jotenkin samoilla linjoilla itsekin olen. Mutta täytyy kyllä sanoa että ehdottomasti parasta Metallicaa sitten 1991. Ja osa minusta rankkaa uutukaisen jopa nimikkoalbumin rinnalle... joka tapauksessa täytyy kyllä sanoa että oli sinällään melkoinen yllätys ja miellyttävä sellainen! Odotin silkkaa ulostetta tästäkin. Kun joka levyn kohdalla on hehkutettu paluuta Puppets/Justiina -aikoihin.
"I'm just an friendly neighborhood dragon... but I have to eat too!"

Jarre

Mä pidin tästä uudesta Metalicasta, pikkusen vaikaa levy taas, mut ehdottomasti enemmän mun mieleen ku nää edelliset, sanotaanko että black albumin jälkeen oon joutunu tosissaan harkitsee että ostanko ees koko Metalicaa, kaikki on tullu hankittua ja pitkästä aikaa pojat on tehny sellasen levyn et en oo pettyny vaan jopa tykkään, no samaa fiilista ku ...and justice for all/Master of puppets levyissä ei tuossa uudessa ole, ainakaan mulle, mutta loistava levy siltiki  :good:
Carpe Natem

Rectal Inferno

:psp:


peter

Alkuun ei oikein saanut mitään irti, mutta pidemmän päälle tää on ihan hyvä  :jees:


http://www.youtube.com/watch?v=Cu2UF1wAGws

Señorita iCola

Tuo avausraita teki kyllä vaikutuksen jo ekalla kerralla kun levyn työnsi soittimeen   :mosh:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Dingo

Kyllä kuulostaa parhaalta Metallicalta sitten Justicen.  :jepso:

Señorita iCola

Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

morkkis

tuskin tonne saa helpolla lippua.. eikä se tallica niin paljoa kiinnosta..

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview