News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Yököttävintä mitä olet löytänyt WC:stä

Started by Sir Sika, Thu 09.03.2006 09:12:49 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sir Sika

Yököttävintä mitä olet löytänyt WC:stä

:DD Eli yökköjä tänne :D

Mul oli kerran silleen, et toinen WC oli koulus varattu niin menin siihen toiseen. Sen WC pöntön reuna oli "päällystetty" VERISILLÄ SITEILLÄ ! Olin oksentaa :P...

yleensäkin festareiden ulkohuussit ovat jotain aivan hirveää, ennemmin kun puskassa.
hyi saatana.

"Mul oli kerran silleen, et toinen WC oli koulus varattu niin menin siihen toiseen. Sen WC pöntön reuna oli "päällystetty" VERISILLÄ SITEILLÄ ! Olin oksentaa :P..."

anteeks mitä ? hyi *oksentaa*

Olisikohan ollut sikäläinen McDonald's jonka vessassa oli käynyt ilmeisesti joku heikkomahainen kakara, sitten paskomisensa jälkeen syrtännyt hirveät kasat paperia ja yrittänyt vetää.

Hyvä ettei se vesi loiskunut ylitse, mutta meinasin oksentaa tuon ripuli-paperi-kusi-vesi -puuron. HYI.

Mikrosiru,yök x( :'D

kusiset wc pöntön reunat

Jonkun menkka verta siitä pöntön reunasta:/

Joku perjantai ilta mäkkärin wc oli kuorrutettu yrjöllä, nami! :D

Jos sattuu olemaan krapula ja on menossa oksentamaan niin ei ole kovin viehättävää löytää vessanpöntöstä käytettyä kortsua ja mällejä uimasta. >.<

"Joku perjantai ilta mäkkärin wc oli kuorrutettu yrjöllä, nami! :D"

hyi saatana. Anteeks...

Koulun vessassa oven avatessa iski löyhkä vastaan. Varovaisena nostin pöntön kantta hieman - haju melkein iski seinää vasten. Pönttö oli täynnä verta ja paperia. En jäänyt katselemaan mistä se itse haju tuli, tuli sen verran kiire pois vessasta.
muumim4mma
08.3. 18:44:07
viesti 13 / 65
Kaverin vessan lattial oli sen äitin käytetty side avonaisena, vessanpönttö oli sisältä lähes musta (ei pesty varmaan ikinä)..
Taksu
08.3. 18:47:24
viesti 14 / 65
McDonaldsil pöntön kannel oli kortsu jost valu spermat sihen kannel. x(
kiihkeävaris
08.3. 18:47:58
viesti 15 / 65
Hyi helvetti nyt oksettaa.. 8o
PuuhaPupu
08.3. 18:54:15
viesti 16 / 65
Baarissa pari vuotta sitten yksi WC-pönttö oli täynnä paskaa päältäkin (kansi ja koko istuinreunus), joku ei varmaan ollut istunut kun kävi hädällä vaan kyykyttänyt siinä päällä.
pety
08.3. 18:54:57
viesti 17 / 65
meidän koulun pojat on niin ääliöitä että joku oli tänään keksiny kusta lavuaariin..en kyllä ite menny kattoon, mutta reksi siel tutki asiaa >:(
Jemi
08.3. 19:18:44
viesti 18 / 65
Tampereen rautatieaseman vessassa oli jonkun paskapallo siinä istuimen päällä. Yyyrgh. :S
anyone
08.3. 19:21:30
viesti 19 / 65
"Jonkun menkkaverta siitä pöntön reunasta:/"
sain kokea eilen tuon saman näyn.

olen myös löytänyt vessasta käytetyt alushousut, käytetyn tampoonin ja jonkun ison hädän lillumassa pontössä.
toki myös nämä perinteiset pissaa pöntön reunalla yms. olen monta kertaa päässyt havaitsemaan.
_siru
08.3. 19:26:19
viesti 20 / 65
Jemi:"paskapallo" x'DD
kizze
08.3. 19:29:47
viesti 21 / 65
:DD kuulostaa hauskoilta.. mut hyi hitsi kuitenkin.
DaanaSvan
08.3. 19:31:20
viesti 22 / 65
Yäk yäk yäk. Kyllä ne ripulipöntöt meinaa saada yrjöt seurakseen kun niitä näkee. Ja lähinnä haistaa. Kattoa voin kyllä mutta se haju!
Miss_Hilton_
08.3. 19:40:09
viesti 23 / 65
Mä löysin Nicolen stringit pöntön perukoilt, ku etiskelin sinne pudonnutta kännyyni.
jokunen
08.3. 19:45:12
viesti 24 / 65
Sokoksen vessassa olin vähän puuteroimassa nenänpäätä ja siellä oli kauhee löyhkä. Nän peili kautta kun kopin ovi oli auki ja paperia kaikkialla. Sitte menin lähemmäs niin siellä oli sellasta ripulipaskaa ympäriinsä. Pöntössä, pöntön reunat, wc-kopin seinät. Näytti että joku olis oksentanut sinne paskaa. En tajuu miten joku olis paskonut sinne seinille :DD
NimetönNimi
08.3. 20:06:07
viesti 25 / 65
löysin mäkkärin vessast spermaa lattial ja käytetyn kortsun joku oli pudonnut roskiksest ku se oli niin täynnä ja menny myös lattialle. samassa vessas oli myös stringit vessanpöntös.. ei ollut oksettavaa mä ja mun kaveri vaan naurettiin :D
_m00na_
08.3. 20:57:28
viesti 26 / 65
Koulun vessasta läysin kortsun en kyl usko sitä oli kukaa käyttäny ja sit jossai vessas oli verinen side. Yök!
sillähyvä
08.3. 21:01:28
viesti 27 / 65
paskaa lavuaarissa, ovenkahvassa. oikestaan aivan kaikkialla. en tajua miten joku on onnistunut, ei näyttänyt ainakaan sillein pikaisesti ja kaukaa katottuna mitenkään kovin ripuliselta.
biaatchxXx
08.3. 21:02:37
viesti 28 / 65
menin ykspäivä ihan pienes kännis mäkkärin vessaa nii siel oli kortsu ja spermat pöntönreunalla ja yrjöt seinällä ja lattialla... hyi helvetti! >.<
dorkatar
08.3. 21:03:47
viesti 29 / 65
kusta, paskaa ja oksennusta pöntön reunalla ja lattialla... Yöh.
sukkulakala
08.3. 21:07:10
viesti 30 / 65
"menin ykspäivä ihan pienes kännis mäkkärin vessaa nii siel oli kortsu ja spermat pöntönreunalla ja yrjöt seinällä ja lattialla... hyi helvetti! >.<"

Mahtaa olla kivaa niillä jotka ne vessat joutuu siivota =D
Zepotal
08.3. 21:09:14
viesti 31 / 65
nam
Candra
08.3. 21:10:03
viesti 32 / 65
Menin kaverin luona vessaan, ja yhden tuolin päällä oli käytetty verinen tamponi!!! HYI VITTU!
MiNiDevil
08.3. 21:14:23
viesti 33 / 65
kaverin vessa kuorrutettuna oksennuksella,myös seinät.
biaatchxXx
08.3. 21:14:50
viesti 34 / 65
"menin ykspäivä ihan pienes kännis mäkkärin vessaa nii siel oli kortsu ja spermat pöntönreunalla ja yrjöt seinällä ja lattialla... hyi helvetti! >.<"

Mahtaa olla kivaa niillä jotka ne vessat joutuu siivota =D"

ton takii en haluukkaa minnekkää siivoojaks... :D
Pinkuli
08.3. 21:14:54
viesti 35 / 65
"Menin kaverin luona vessaan, ja yhden tuolin päällä oli käytetty verinen tamponi!!! HYI VITTU!"

No siellä VITUSSAHAN se tamponi on ollutkin. Mahtaa olla mukava kaveri.
biaatchxXx
08.3. 21:15:31
viesti 36 / 65
"Menin kaverin luona vessaan, ja yhden tuolin päällä oli käytetty verinen tamponi!!! HYI VITTU!" vessassa tuoleja?? o.O
MiNiDevil
08.3. 21:18:37
viesti 37 / 65
ai niin ja sit myös paska koulun vessan lattialla
biaatchxXx
08.3. 21:19:47
viesti 38 / 65
"ai niin ja sit myös paska koulun vessan lattialla" :DD ei vittu repesin xD jollai ollu hauskaa
Tupsunapa
08.3. 21:19:47
viesti 39 / 65
PASKAAAA
Sm1rre
08.3. 21:25:02
viesti 40 / 65
Festarikesä -04 ja aina niin ihana festarivessajono. Joku toveri ei saanut ovea kiinni ja hätäisesti housut kintuissa ripuloi jotain riisimuropaskaa kaikkialle. Lopulta horjui ulos ja kruunasi kaiken kääntymällä ja oksentamalla samaisen vessan lattialle/nurmelle sen edustalla.
Lilah_
08.3. 21:27:15
viesti 41 / 65
"Festarikesä -04 ja aina niin ihana festarivessajono. Joku toveri ei saanut ovea kiinni ja hätäisesti housut kintuissa ripuloi jotain riisimuropaskaa kaikkialle. Lopulta horjui ulos ja kruunasi kaiken kääntymällä ja oksentamalla samaisen vessan lattialle/nurmelle sen edustalla."

syvä hiljaisuus, jota seuraa järkytys..
driimer
08.3. 21:33:29
viesti 42 / 65
meidän koulussa on jotenkin 'muotia' paskantaa lavuaariin.
Tuulipuu
08.3. 21:35:31
viesti 43 / 65
Äitini on löytänyt pari kertaa mun käytetyn siteen vessan lattialta, mutta syynä on ollut yleensä se että olen ollut joko liian väsynyt tai sitten on tullut kiire kouluun. Mut noloa se on ollut.
biaatchxXx
08.3. 21:36:46
viesti 44 / 65
"meidän koulussa on jotenkin 'muotia' paskantaa lavuaariin." jotkut on sit kekseliäitä o.O
Memorial
08.3. 21:37:01
viesti 45 / 65
Tuulipuu,onneks sentään ÄITI ;)
driimer
08.3. 21:38:55
viesti 46 / 65
""meidän koulussa on jotenkin 'muotia' paskantaa lavuaariin." jotkut on sit kekseliäitä o.O"

niimpä! onneksi nämä iloiset yllätykset ovat olleet aina vain poikien vessoissa. x___x
Jemi
08.3. 21:41:26
viesti 47 / 65
""Festarikesä -04 ja aina niin ihana festarivessajono. Joku toveri ei saanut ovea kiinni ja hätäisesti housut kintuissa ripuloi jotain riisimuropaskaa kaikkialle. Lopulta horjui ulos ja kruunasi kaiken kääntymällä ja oksentamalla samaisen vessan lattialle/nurmelle sen edustalla."

syvä hiljaisuus, jota seuraa järkytys.."

...,jota seuraa nauruntirskahdus ja naurukohtauksen hillitseminen.

"meidän koulussa on jotenkin 'muotia' paskantaa lavuaariin."

-Joo kaikki lissut siellä "Hei..." *pröööts* "kattokaa! Vittu tää on chuulii!"
wertywert
08.3. 21:46:53
viesti 48 / 65
Osuuspankin vessan ULKOPUOLELLA olevan roskiksen sisältö oli mielenkiintoinen: puolillaan paskaa.
hasis_
08.3. 22:02:41
viesti 49 / 65
joskus ajattelin alkaa siivojaksi mutta en kyllä taidakkaan..:O:D
MakeMeBleed
08.3. 22:18:18
viesti 50 / 65
Ällöttäviä on ne pikkuiset valkoiset vilistelevät "madot" yleisissä vessoissa..mitä lie.. :S
chocolate_hair
08.3. 22:26:58
viesti 51 / 65
Kerran oltiin luokkaretkellä Norjassa, ja pysähdyttiin käymään vessassa Kilpisjärvellä jossain pysäkillä. Sitte siinä ku tytöt jonotti vessaan, ja ensimmäinen tyttö meni sinne, niin tuli kiljuen sieltä kohta ulos. Pöntön reunat oli vuorattu monen sentin paskakerroksella ja lattia lainehti kusta ja paskaa ja vessapaperia. Kukaan ei käyny siinä vessassa.
harmii
08.3. 23:20:33
viesti 52 / 65
HYI HELVETTI SANON MÄ !!! : X
JörgenJönsson
08.3. 23:27:51
viesti 53 / 65
Koulun haisevat vessat,kusiset pöntön reunat,koulun KUSISET vessat hyi vittu ku jotku kusee seinille ja lattialle!!!herran jumala 15-16 jätkät kusee pöntön ohi
Tixu
08.3. 23:30:22
viesti 54 / 65
Voi YÖÖÖÖÖÖÖÖKKKKKK sentään! Aivan järkkyjärkky juttuja, tekis mieli oksentaa! Toi eka oli kyllä varmaan ällöin. Ketkä hullut noita juttuja tekee?? YÄK! :D Kyllä mekin kamun kanssa kyllä joskus kortsu löydettiin liikkahallin veskistä, muttei sen pahempaa.
keppi
08.3. 23:56:24
viesti 55 / 65
"Äitini on löytänyt pari kertaa mun käytetyn siteen vessan lattialta, mutta syynä on ollut yleensä se että olen ollut joko liian väsynyt tai sitten on tullut kiire kouluun. Mut noloa se on ollut." En voi vain tajuta, kuinka voi olla niin väsynyt tai kiire kouluun ettei kerkeä yhtä sidettä roskikseen heittää? Hyi.
SeRa
09.3. 00:01:09
viesti 56 / 65
Vessanpöntön reunat olivat täynnä paskaa.
TentacooWape
09.3. 00:04:40
viesti 57 / 65
"meinasin oksentaa tuon ripuli-paperi-kusi-vesi -puuron."

Ei sitä olisi kannattanut syödä. Ei mikään ihme, että meinaa tulla ylös.
bambunverso
09.3. 00:10:44
viesti 58 / 65
joo repeilen täällä:D eipä siinä mitään mutta joku erittäin viisas neropatti meidän koulusta oli saanu heitettyä paskaa lamppuun jossa se sitten oliki liimautuneena yhden lukukauden..:< ja tyypit paskoo pitkin koulussa kaikkialle muualle vessassa kuin pönttöön ja tukkii vessapaperilla kaikki koulun vessat..:< että silleen täällä päin:S
Folara
09.3. 00:59:10
viesti 59 / 65
"meidän koulussa on jotenkin 'muotia' paskantaa lavuaariin."

:D

Täm ä keskustelu on varmasti hauskin, johon olen pitkään aikaan demi.fissä törmännyt!
Shavannah
09.3. 01:17:40
viesti 60 / 65
Hyi vittu.
eternity_
09.3. 01:32:04
viesti 61 / 65
Venäjällä ei juuri yleisten vessojen pöntöillä istuta! Tai toki saa istua jos tahtoopi, mutta tuskin tahtoo. :)
kaali
09.3. 01:52:34
viesti 62 / 65
Heh..Oon baarissa töissä neljättä vuotta, niin sieltä löytää aina vessoista jos jonkinlaista sotkua :D
naksunamu
09.3. 02:08:17
viesti 63 / 65
"Venäjällä ei juuri yleisten vessojen pöntöillä istuta! Tai toki saa istua jos tahtoopi, mutta tuskin tahtoo. :)"

>>>>miksiköhän?:/
naksunamu
09.3. 02:08:59
viesti 64 / 65
hain kesätyöksi siivojan hommii, mutta taidanpa jättää väliin!
tyks
09.3. 06:37:49
viesti 65 / 65
"Mul oli kerran silleen, et toinen WC oli koulus varattu niin menin siihen toiseen. Sen WC pöntön reuna oli "päällystetty" VERISILLÄ SITEILLÄ ! Olin oksentaa :P..."

häh? tiedätkö et joo nyt lentää mullaki yrjö.
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

perse

joo sellasia tapauksia meidän koulusta löytyi että siellä ekana paskottiin sinne pönttöön (jätettiin vetämättä kuului suunnitelmaan) ja sitten joku tuli ja kusi sinne puhdistus nappi kahva luukku laatikko jne ja sitten siihen ei voinut koskea ja sit siel oli aina 3 viikon pakat ja kuset kun ei ollut kukaan käyny siiovoomas ja ei saa unohtaa kusta reunuksella ja lattialla ja seinillä ja kyljessä GJ n00bs

sorza

kyllähän tuota tul koettuu ja nähtyy vaikka mitä...paras kyllä minkä itse olen aiheuttanut oli koulul ku pistettii poikien kusilaariin elmun kelmuu...silleen peitettiin se auokko johon kustaan mut hyvin näki läpi...sit vaa naurettii ku rehtori kuulutti näist... ::hihsmoke ::hihsmoke


Poslari

Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-


Kastori

löysin eräänä sunnuntaiaamuna itteni vessan lattialta, tilanteen tajuttuani oksensin välittömästi..  :puke:


Sir Sika

Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

jalkapuoli

Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

jiidee

Löysin kerran vessan lattialta kannettavan ja siellä oli Apache-foorumi auki ja meinasin yrjötä siihen paikkaan...
:puke:

Postaan kuvan:
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Susey


jiidee

Quote from: Susi on Tue 01.08.2006 21:08:32 (UTC+0300)
Mikä hitto sinulla on apachea vastaan :angry: :angry:

Ei mitään  :nopsu:  :nopsu: Ei niin mitään  :nopsu: :nopsu: :nopsu:

Ilman tätä onnekasta yhteensattumaa en olisi löytänyt tänne foorumille  ::lsmoke
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview