News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Meikkaaminen

Started by Memme, Wed 30.09.2009 11:22:55 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Memme

Quote from: NaiNeN on Tue 06.10.2009 14:04:37 (UTC+0300)
Quote from: Memme on Mon 05.10.2009 23:12:29 (UTC+0300)
Mä oon nykysin meikannu pikkasen silmiä, pistäny luomiväriä ja eye lineriä (merkiltään Oriflame). Ei ole sellainen tavallinen kajaalikynä vaan enemmänkin muistuttaa ulkonäöltään tussia (ja myöskin kärki on samanlainen kuin tussissa). Miljoona kertaa helpompi pistää sitä. Ja en saa allergista reaktioo enää  :jippii:
Mie olen kans ostanu Oriflamen meikkejä nyt, kun sieltä löytä helposti hajusteettomia. Allergikko kun olen.  :sorry: Se eye liner -tussi on hyvä, mut mielestäni vielä parempi on niitten semmonen pensselimallinen eye liner. Sillä saa helposti siistit rajaukset, mikä ei mulla ainakaan tavallisillä kynillä onnistu millään.  :nope:
No se onkin panostanu nyt paljon hajustamattomiin tuotteisiin. Itse meinasin ensin ottaa sen pensselin, mutta se maksaa ihan sikana  :kerpele:  Äiti kysyy aina minulta että tarviinko meikkejä. Se kun saa niitä tilattua mun ekalta serkultani (piiripäällikkö). Monesti lähettäny mulle näytteinä olleita meikkejä. Muuten ei olis varaa moisiin (Giordani Gold- merkkisiä).

Brooke

Se on valintakysymys mihin on varaa ja mitkä asiat rankkaa tärkeiksi. Tupakka on suurin turhake. Sillä rahalla sais paljon sellasta joka ei vanhenna ennenaikojaan niinku tupakka tekee  ::osmoke

NaiNeN

Quote from: Brooke on Tue 06.10.2009 14:52:52 (UTC+0300)
Se on valintakysymys mihin on varaa ja mitkä asiat rankkaa tärkeiksi. Tupakka on suurin turhake. Sillä rahalla sais paljon sellasta joka ei vanhenna ennenaikojaan niinku tupakka tekee  ::osmoke
Tuo pätee kyllä joka asiaan. Jokainen priorisoi oman mielensä mukaan mihin "on varaa" ja mihin ei.
Mie ajattelen meikkauksen suhteen nyt että kun en oo kymmeneen vuoteen meikannu enkä ostanut meikkejä niin oon siinä säästäny sen verta et nyt voi ostaa semmosia ko tahon  :jepso:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Señorita iCola

Quote from: nahkaparturi on Tue 06.10.2009 10:40:08 (UTC+0300)
Joskus olen leikkinyt corpse paintilla ja intissä piti aina mehtään mennessä pistää navet naamaan. Lasketaanko ne? :psp:
Miten hyvä oli ryynätä metsässä naamioverkko naamasta roikkuen? Luulis niskankin kipeytyvän kun painaahan se aika paljon, tuskin läpikään näkee jos se moninkerroin on...  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Brooke

Quote from: NaiNeN on Tue 06.10.2009 15:06:24 (UTC+0300)
Quote from: Brooke on Tue 06.10.2009 14:52:52 (UTC+0300)
Se on valintakysymys mihin on varaa ja mitkä asiat rankkaa tärkeiksi. Tupakka on suurin turhake. Sillä rahalla sais paljon sellasta joka ei vanhenna ennenaikojaan niinku tupakka tekee  ::osmoke
Tuo pätee kyllä joka asiaan. Jokainen priorisoi oman mielensä mukaan mihin "on varaa" ja mihin ei.
Mie ajattelen meikkauksen suhteen nyt että kun en oo kymmeneen vuoteen meikannu enkä ostanut meikkejä niin oon siinä säästäny sen verta et nyt voi ostaa semmosia ko tahon  :jepso:
Kosmetiikassa kulkee laatu ja hinta niiiiin käsikädessä. Ja on noi merkkituotteet peräti riittoisampia. Mut järjenkäyttö on myös sallittua. Itse lakkasin juur ostamasta Lancomen 33 euron silmämeikinpuhdistusainetta kun totesin Lorealin 4,95 eur koostumukseltaan lähes täysin vastaavaksi. Eri asia sitten ne jotka viipyy iholla vähän pidempään, esim. silmänympärysvoiteessa en lähtis tinkiin laadusta, mut pitää sitä sitten myös muistaa säännöllisesti käyttää  ::osmoke


Lyra_

Jos ripsiväriä käytän niin vannon Kanebon nimeen :pope: Ei tarvitse silmämeikinpoistoainetta, koska on vedellä pestävissä ja sen veden tarvii olla sen yli 38 astetta lämmintä, että saa pois, eli ei lähde pois jos sataa vettä tai jos silmät vuotaa. Yleensä juuri noita vedenkestäviä saa jynssätä puolituntia irti ripsistä ja vesiliukoset taas valuu pitkin naamaa jos vähänkin saavat kosteutta, toi Kanebo on täydellinen välimuoto ::lsmoke
Yell at me, I want to be your light that shines
But my ground is shaking and I might fall
I wish that I could say... I wish that I could be your evil... your evil in a closet

nahkaparturi

Quote from: Icola on Tue 06.10.2009 15:14:35 (UTC+0300)
Quote from: nahkaparturi on Tue 06.10.2009 10:40:08 (UTC+0300)
Joskus olen leikkinyt corpse paintilla ja intissä piti aina mehtään mennessä pistää navet naamaan. Lasketaanko ne? :psp:
Miten hyvä oli ryynätä metsässä naamioverkko naamasta roikkuen? Luulis niskankin kipeytyvän kun painaahan se aika paljon, tuskin läpikään näkee jos se moninkerroin on...  :psp:
Meillä tuo oli kyllä paljon monipuolisempi termi :goofy: Tosin kyllä se verkkokin saattoi välillä naamalla roikkua, kun ei hirveän tarkkaan ehtinyt sitä rinkan läpän alle asetella...
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

nyyyps

Ikinä en ole vielä niin hyvälaatusta kosmetiikkaa löytäny, että tekis mieli itelle laittaa. Tuntuu, että iho tukehtuu, kutisee ja on ihan tukossa. Ja ku ei saa silmiä hieroa, ei nenää ryystää, ei naamaa rypistellä, ei tehä mitään, niin ei tippaakaan ole minun juttu. :jepso: Ennemmin pistän tupakkaan, tupakkateollisuus ei niele öljyä vuositasolla niin paljoa kuin kosmetiikkateollisuus muovinvalmistuksineen ja pakkauksineen. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Tieko

kerran olen joutunut kokemaan kynsilakkaa kynsissä ja kerran huulipunaa huulissa  :parku:
Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

nyyyps

Quote from: Diego on Tue 06.10.2009 18:47:07 (UTC+0300)
kerran olen joutunut kokemaan kynsilakkaa kynsissä ja kerran huulipunaa huulissa  :parku:
Pidit ihan käsistä ja pussasit huulille. :blink:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview