News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Nainen ratissa

Started by peter, Sat 18.11.2006 15:28:46 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Orcus

Minen usko noihin kuviin, ennen kuin on pätevät todisteet että oli nainen ratissa. Sitäpaitsi tuskin naiset on yhtään sen huonompia kuskeja kuin miehetkään, pitää vaan päästä vittuilemaan. :kerpele:

chitani

No ei me kaikki olla luojan kiitos ihan huonoja kuskeja  ::hihsmoke muutamat ovat kyllä olleet hiton taitavia! :D

peter

Quote from: Orcus on Sat 18.11.2006 21:20:13 (UTC+0200)
Minen usko noihin kuviin, ennen kuin on pätevät todisteet että oli nainen ratissa. Sitäpaitsi tuskin naiset on yhtään sen huonompia kuskeja kuin miehetkään, pitää vaan päästä vittuilemaan. :kerpele:
Pakkohan se on kun löytyy mahdollisuus...  ::hihsmoke

Ei tosissaan. Esimerkiksi vaimoni on todella hyvä kuski. Voin nukkuakin kyydissä ihan rauhassa.  ::smoke

Orcus

Quote from: peter on Sat 18.11.2006 21:58:04 (UTC+0200)
Quote from: Orcus on Sat 18.11.2006 21:20:13 (UTC+0200)
Minen usko noihin kuviin, ennen kuin on pätevät todisteet että oli nainen ratissa. Sitäpaitsi tuskin naiset on yhtään sen huonompia kuskeja kuin miehetkään, pitää vaan päästä vittuilemaan. :kerpele:
Pakkohan se on kun löytyy mahdollisuus...  ::hihsmoke

Ei tosissaan. Esimerkiksi vaimoni on todella hyvä kuski. Voin nukkuakin kyydissä ihan rauhassa.  ::smoke

Ymmärrän kyllä, v*tuttaa vain tommonen. :blink: Voisin antaa vaikka kuinka monta esimerkkiä siitä kun mies on käytäytynyt idioottimaisesti liikenteessä. ::nsmoke

peter

Quote from: Orcus on Sat 18.11.2006 22:04:17 (UTC+0200)
Quote from: peter on Sat 18.11.2006 21:58:04 (UTC+0200)
Quote from: Orcus on Sat 18.11.2006 21:20:13 (UTC+0200)
Minen usko noihin kuviin, ennen kuin on pätevät todisteet että oli nainen ratissa. Sitäpaitsi tuskin naiset on yhtään sen huonompia kuskeja kuin miehetkään, pitää vaan päästä vittuilemaan. :kerpele:
Pakkohan se on kun löytyy mahdollisuus...  ::hihsmoke

Ei tosissaan. Esimerkiksi vaimoni on todella hyvä kuski. Voin nukkuakin kyydissä ihan rauhassa.  ::smoke

Ymmärrän kyllä, v*tuttaa vain tommonen. :blink: Voisin antaa vaikka kuinka monta esimerkkiä siitä kun mies on käytäytynyt idioottimaisesti liikenteessä. ::nsmoke
Onhan meitä miehissäkin joka lähtöön... Älä ota niin tosissas...  ::lsmoke


Orcus

Quote from: peter on Sat 18.11.2006 22:08:08 (UTC+0200)

Onhan meitä miehissäkin joka lähtöön... Älä ota niin tosissas...  ::lsmoke

No en ota jos Pääjohtaja niin käskee. ::lsmoke

L D

Quote from: Orcus on Sat 18.11.2006 21:20:13 (UTC+0200)
Sitäpaitsi tuskin naiset on yhtään sen huonompia kuskeja kuin miehetkään, pitää vaan päästä vittuilemaan. :kerpele:
Miesten taidon näytteitä voit ihailla täällä https://www.apachefoorumi.net/index.php?topic=2397.0  ::hihsmoke
"Nuorena kasvatuslaitokseen ja vanhana katkaisuhoitoon"

tune--

Ehkä miehet kolaroi enemmän mutta naisten kolarit on semmotteita että huhuh. :ras: esim se kun se on ajan autonsa renkaan siihe kaivon renkaaseen :nono:

nyyyps

Minä olen huono naiskuski, tosin en ole kertaakaan kolaroinut, ajanut ojaan, nukahtanut rattiin tai menettänyt autoni hallintaa (paitsi kun kerran talvella pyöritin hiacea parkkipaikalla, se pyörähti enemmän kuin ajattelin), mutta silti olen huono naiskuski.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Hanzuu

En väitä olevani erityisen hyvä,mutta en huonokaan kuski,sujuvasti menen muun liikenteen mukana ja kaksi kolaria ollut,molemmissa toinen auto tuli syyttä päälle  :cray:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview