News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Seksin vähyys :(

Started by pupuna, Thu 07.05.2009 22:55:30 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Örtzi

Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


The Änes


l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

nyyyps

Quote from: Örtzi on Sat 05.09.2009 03:57:11 (UTC+0300)
TGaitaa olla hiljaista edetteen.. edwofa0.svnk :hahaa: :drool: :bounce: :ras: :nono: :sorry: :cray: :jippii: :drunk: :shock: :oho: :parku: :moi: :locked:siinä ne tärteimmät. Vittu banaania.
EEPPINEN VOITTOPOSTAUS! :notwotrhy:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

[:]Kylkiluu[:]

Quote from: Kastori on Tue 01.09.2009 19:53:46 (UTC+0300)
Kuka tykkää istua alasti suihkun lattialla ja päästää ison hädän. Sitten on kiva hetkutella pyllyä ja kuunnella kun kakka sanoo läts läts. Vielä, jos olen kietonut suihkuletkun kaulani ympärille salpaamaan hengityksen, lentää virtsaputkeeni tunkemani philips-kärkinen ruuvimeisseli lähes metrin lauetessani..  :jepso:
*putoaa* :psylach: :psylach:

Mao

Savun hälvettyä tarkastan kytkennät.



Molli

Humala haihtuu, mutta aito tyhmyys on pysyvää...

Tirppa

Quote from: pupuna on Thu 07.05.2009 22:55:30 (UTC+0300)
Mistähän johtuu, että mieheni ei ole yhtään seksin perään? Itse olen melko halukas neito ja voisin harrastaa seksiä vaikka useita kertoja päivässä (ainakin sen 1 kerran!) mutta miestä ei oikein kiinnosta.

Pukeudun nätisti, olen huomaavainen ja hellä ja tykkään yllättää miehen välillä kivoilla jutuilla, joskus tuhmaa tekstaria/valokuvaa lähetän ja sängyssä teen ihan mitä herra vain tahtoo (no en nyt ihan mitä vaan mutta otan kyllä huomioon).

Missä vika? Miksei seksi kiinnosta? Olen pitänyt itseäni suht viehättävänä naisena, mutta olen viime aikoina alkanut epäillä sitäkin... Tää ei välttämättä oo oikee palsta tälle mut jos joku mies lukee tän, niin auta ihmeessä!

Kuinka saisin miehen edes joskus tekemään aloitteen ja olemaan kiinnostunut seksistä?  ::nsmoke

Sitten kun tähän löytyy vastaus niin vinkatkaa mullekkin! ::osmoke

spuge


Atomisaattori


"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview