News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Ammattikuntansa ylpeys

Started by nyyyps, Sun 12.06.2011 13:55:11 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kastori


The Änes

Mä en pystyny laittaan ku yhen :sorry:



Mutta muistelin, että tuon KARR:in äly laitettiin jossain jaksossa toiseenkin autoon. Voin myös muistaa väärin :think:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

peter

Mulla on semmonen muistikuva, että se ois johonkin happoon upotettu lopussa  :serlokkismoke:

The Änes

Voi olla voi olla :serlokkismoke:


Pitääkö mun nyt ostaa ritari-ässät :think:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..



Kastori

"että voi siis maistua puuro vastenmieliseltä.. "  :psycho:


The Änes

"KARR first appeared in the Season One episode "Trust Doesn't Rust" aired on NBC on November 19, 1982, where he seemingly met his demise at the end. However, he was so popular with viewers that he was brought back again in the Season Three episode "K.I.T.T. vs. K.A.R.R.", aired on NBC on November 4, 1984."

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

peter


=Juku=

Quote from: Örtzi on Sun 12.06.2011 18:45:51 (UTC+0300)
Quote from: jta on Sun 12.06.2011 18:16:00 (UTC+0300)
Quote from: NaiNeN on Sun 12.06.2011 16:21:43 (UTC+0300)
Ihan pakko nyt vielä huomauttaa siitä että linjureiden rajottimet on siinä satasessa, ei ylitte. Eli jos se bussi tulee "yli sataakymmentä" perseessä kiinni niin sullei ole vautia yli satasta, ellei ole alamäki että auto sais enempi vauhtia rajottimen mennessä päälle  :jepso:
Jossain välissä taisi olla 107 mihin oli rajoitettu nämä millä sai satasta ajaa. Ja onhan niitäkin olemassa noita joilla saa 120 ajaa. 

Mutta rajoittimiahan on suht helppo huijata eri kokoisilla renkailla. Normikokoisilla renkailla säädetään rajoitin kohdalleen ja vaihdetaan halkaisijaltaan isompaa rengasta alle ja kas kummaa auto kulkeekin lujempaa. Luonnollisesti mittarikaan ei pidä sitten paikkaansa ja samaa nopeustietoa kun käyttää piirturikin niin se ei huomaa ylinopeutta. Isossa renkaassahan ei paljoa tarvii halkasijaa muuttaa kun renkaan kehä kasvaa jo paljon.

Ja tuohon jarren kommenteihin massaerot on todella valtavat. Siinä ei paljoa henkilöauto tai edes pakettiauto paina kun linja-auton/yhdistelmän kans aletaan voimia mitteleen.
Jos maapallon ympäri  vedetään köysi ja sitten sitä köyttä nostetaan joka puolelta puoli metriä, niin paljonko köyttä tarvitaan lisää?
Piin verran, eli noin 3.14 metriä.
Jokainen sentti renkaan korkeuteen lisää tekee 3.14 senttiä matkassa, riippumatta renkaan koosta. Pienessä renkaassa tuo vaikuttaa nopeuteen enemmän kuin isossa, koska prosentuaalinen koon kasvu on suurempi.
Tuosta rajoituksesta on tuolla takaraivossa muistikuva, että ennen vuotta kilpi ja miekka rekisteröityihin busseihin ei tarvittu rajoitinta. Niinpä noiden bussien rungot ovat kysyttyä tavaraa. (Liekö tuo porsaanreikä tukossa?)
Tuo bussi oli turistiajossa eikä linjaliikenteessä, joten aikataulun ei pitänyt painaa!

Me first (rules of traffic)

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview