News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

jta:n harrastenurkkaus

Started by jta, Tue 01.02.2011 00:47:23 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.


IsoPahaJolppi

Quote from: NaiNeN on Fri 08.04.2011 10:32:12 (UTC+0300)
Tuosta Jolpin mainitsemasta asiasta olen minäkin kovin kiinnostunut  :drool:
:shy: Ja minä kun en mitään ymmärrä puolikkaalla ajamisesta, täysperällä teen mitä tarvitaan....
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

paavo


nyyyps

Ite ratkasin kaposen kärryn ongelmaa viiksivaloilla. Ei ole kukaan jupissu kahdentuneista valoista vielä.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.



nyyyps

Pallovalo kumivarren päässä, mikä se nyt on, en mie tiiä. :psycho:
Niitä mitä laittavat isompiin roteleihin äärivaloiksi.
Helpoin olis ottaa kuva, että "nämä", vaan kun se oma kärri on 300 kilsan päässä. :psycho:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

jta

Noh tuossahan sellaiset sitten onkin. Ovat vain 90 asteen kulmaan taivutetut. Noitahan on muistaakseni suoria ja niitä 45 asteen kulmassakin olevia.

Itellä tälläiset. http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=48-1152

nyyyps

Juu, samat on omassakin. Semmosen karvan paksuutta vaille 20 senttiä ulommas tulee ne valot kärrin laidasta, niin helpottaa mahoton ku semmosta vesirännin levystä kärriä pakittaa. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

paavo

Ei voi olla totta :shock:
Joku asia voi helpottaa noopin elämää!!

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview