News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

jta:n harrastenurkkaus

Started by jta, Tue 01.02.2011 00:47:23 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paavo

Ehkä ne niin sanotut merkkituotteet on kuitenkin hyvä ratkaisu.
Joskus oli sellaisia nippusiteitä ettei kestänyt yhtään kiristää, jotkut hajoaa pakkasessa.
Teipeissä on eroja... Biltemassa kävellessä mun silmään ei osu oikein mitään mikä vaikuttaa laadultaan hyvälle.
Sorkkarauta on ollut hyvä, se kestää edelleen.

Aikoinaan Espoon Biltemassa oli huomattavan pitkä palautustiski, siitä puhuttiinkin legendaa työmailla.

jta

Omat kokemukset taas biltemasta ollu että sieltä saa hyvää tavaraa kun kattoo vähän mitä ostaa. Työkalut on laadukkaita kun ostaa niitä 10 vuoden takuulla olevia. Se sähkötunkki on ollu mikä piti palauttaa ja nämä bensaletkut ollu täysiä susia. Muutoin en kyllä muista että olisi huonoa tavaraa ollut.

Quote from: Hepskukkuu on Wed 17.08.2016 21:05:48 (UTC+0300)
Onkohan autoilkakin sielu.  :think: :psycho:
En kyllä ainakaan tämän yksilön tapauksessa epäilisi etteikö olisi. Ja kaiken lisäksi varmasti vielä naispuolinen kiukuttelusta päätellen.  :psp:

IsoP

Kyllä Biltemassa hyvääkin tavaraa on, mutta bensaletkut ei ehkä kuulu siihen ryhmään  :psycho: Gates Barricade Greenshield toimii ainakin. Itse tilailin sitä do88.fi:stä. Perus Gatesin bensaletku on varmasti sekin parempaa kuin Bilteman letkut tai mikään muu kiinalainen puutarhaletku mitä bensaletkuna myyvät  :jees:
Make tea not love

paavo

Mä teen mutkan esim. sähkötyökalujen kohdalla siellä, kiertäen kauempaa.

Ledskukkuu

Parempi myöhään jos ei silloinkaan.


jta

Quote from: paavo on Thu 18.08.2016 05:05:37 (UTC+0300)
Mä teen mutkan esim. sähkötyökalujen kohdalla siellä, kiertäen kauempaa.
Ammattikäyttöön eivät ehkä taida tosiaan olla soveltuvia mutta näin harraste käytössä ihan soivia vehkeitä.


jta

Tänään iskikin idean että miten toteutan tuolle tabletti telineelle kiinnityksen niin pitihän se käydä tekemässä. Otin tuon yleismallin radionkehyksen ja hitsasin 8mm pultit sinne sisälle mihin saa tuon tellingin kiinni. Pitää vielä ohkasesta pellistä tehdä peitelevy tuohon niihin saa siistimmän ilmeen. Käytin tuon vielä tuossa projekti autossa paikoillaan että sai kokeiltua että mahtuu paikalleen vielä tuo kehys.



Kunhan nyt heittäis satamasta niin sais alkaa kunnolla tutkiin että mistä johtuu välillä tuo starttaamattomuus. Ei halunnu taas lähtiä startti pyörittään.

nyyyps

Nohevan pitkät kynnet tuossa telineessä, melkein mahtuisi Domino-paketti. :psycho:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

paavo


Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview