Fia tutkii Hamiltonia.. Onko kimillä sittenkin saumaa

Started by D-ude, Thu 04.10.2007 14:01:09 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Lexa

Quote from: D-ude on Thu 04.10.2007 17:52:16 (UTC+0300)
nuo kopiraitit ne estää tehokkaasti nuo materiaalinlevitykset

Jännä juttu ettei kaikkia näemmä koske fair use -pykälät, jotka mm. uutisarvoisen materiaalin levittämisen sallii. :kahvi:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

D-ude

Quote from: Lex Arma on Thu 04.10.2007 17:57:13 (UTC+0300)
Quote from: D-ude on Thu 04.10.2007 17:52:16 (UTC+0300)
nuo kopiraitit ne estää tehokkaasti nuo materiaalinlevitykset

Jännä juttu ettei kaikkia näemmä koske fair use -pykälät, jotka mm. uutisarvoisen materiaalin levittämisen sallii. :kahvi:
jos se jonnein tulee esille... pitää ettiä
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Hanzuu

Mut mitä copyrighteja noilla voi olla yksityisen henkilön(turistin) kuvaamaan materiaaliin,sitä jäin miettimään  :think:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

D-ude

Quote from: Hanzuu on Thu 04.10.2007 17:59:45 (UTC+0300)
Mut mitä copyrighteja noilla voi olla yksityisen henkilön(turistin) kuvaamaan materiaaliin,sitä jäin miettimään  :think:
varmaan liittyy tuohon julkiseen esittämiseen.
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."


Lexa

Quote from: Hanzuu on Thu 04.10.2007 17:59:45 (UTC+0300)
Mut mitä copyrighteja noilla voi olla yksityisen henkilön(turistin) kuvaamaan materiaaliin,sitä jäin miettimään  :think:
Jos oli yksityisen kuvaamaa materiaalia, niin sitten niillä ei ole mitään sanavaltaa sen jälkeen kun joku on onnistunut sen kuvaamaan. :nopsu:
Kuvaaminenhan siellä voi olla kielletty, mutta kuvauskielto ei vaikuta mitään sen jälkeen kun kieltoa on rikottu. :jepso:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Hanzuu

Quote from: Lex Arma on Thu 04.10.2007 18:01:46 (UTC+0300)
Quote from: Hanzuu on Thu 04.10.2007 17:59:45 (UTC+0300)
Mut mitä copyrighteja noilla voi olla yksityisen henkilön(turistin) kuvaamaan materiaaliin,sitä jäin miettimään  :think:
Jos oli yksityisen kuvaamaa materiaalia, niin sitten niillä ei ole mitään sanavaltaa sen jälkeen kun joku on onnistunut sen kuvaamaan. :nopsu:
Kuvaaminenhan siellä voi olla kielletty, mutta kuvauskielto ei vaikuta mitään sen jälkeen kun kieltoa on rikottu. :jepso:
No niin...se oli joku yksittäinen formulaturisti joka katsomosta oli kuvannut videolle ihan sattumalta tuon tilanteen,mie näinkin sen videon tuossa päivällä ja ihan se oli "kotivideo"  :jepso:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Lexa

Juu, koska kyse ei ole mistään teoksesta tai tai muusta "hengentuotteesta" niin kuvattuun materiaaliin pitäisi olla täydet oikeudet kuvaajalla.
Jos olisi kyse teatteriesityksestä, musiikkiesityksestä tms. niin julkinen esittäminen voisi olla ongelmallista. :jepso:

Toisaalta, voihan olla että joku tuolla on ihan oikeasti ostanut oikeudet tuohon kalliilla. :think:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

D-ude

Tai fia uhkasi juutuubia oikeustomilla. on helpompi poistaaa se ku alkaa käymään oikeutta vaikka olisikin oikeassa.
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Lexa

Quote from: D-ude on Thu 04.10.2007 18:07:45 (UTC+0300)
Tai fia uhkasi juutuubia oikeustomilla. on helpompi poistaaa se ku alkaa käymään oikeutta vaikka olisikin oikeassa.

Totta tuokin. ::nsmoke
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview