News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Golf

Started by Saatana, Wed 19.03.2008 16:48:02 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Thrash

Mailan työntäminen reikiin on kyllä kivaa ::lsmoke

tilpehööri

eipä ole tullu kokeiltua kun minigolffia :psp:
mie ajattelen golfista kyllä just niin ennakkoluuloisesti kun vaan voi; se on kallista, wannabee hienostelijoille eikä edes urheilua  :psycho:
(sorry saatana..  :sorry: ) ehkäpä siksi kun en ole itse kokeillut  :blink:

ei ole kyllä laji minua varten jos pitkää pinnaa vaatii  :blink:
eikä siinä mielessäkään että tulee vaan edulliseks harrastukseks jos sitä antaumuksella jaksaa usein harrastaa,
tarkotan sitä että miun mieli on kun tuuliviiri; nyt jaksan ja olen kiinnostunu jostain asiasta ja heti huomenna jostain uudesta,
sillo ei kannata rahallisesti oikein lähteä panostamaan suuria summia, menee varmalla hukkaan  :jees:


                                 Be safe at night, sleep with a nurse

kenny

On täälläkin kaksi kenttää melko lähellä   :think:  Mutta tuskin tulee kiinnostusta sille alalle 

pehmo

Joskus yläasteella oli jotku golfkisat kuka lyö pisimmälle, ja se lyönti on jäänyt elämäni ainoaksi golflyönniksi.. Harva ees osui palloon, minä sain sentään 4 metriä pitkälle sen..  :jepso:

pehmo

Tosin minigolf luonnistuu multa aika hyvin...  ::hihsmoke


Shadowen

Linksiä on tullut pc:llä pelailtua, ihan kiva, mutta tuskin oikeasti onnistuisi golfin pelaaminen miult.
"Kun itseäni en yöstä erottanut, jo tunsin sinut minussa. Nyt kun aamu ympäröi meidät, varjelen sinua, valoa varjossani"

[tt]By reading this post in forum, your soul is now the exclusive property of Apache and subsidiaries.
Unauthorized use of Apache Forum posts, images, materials, souls, odors, and oxygen is strongly discouraged.
And...We know where you sleep[/tt]

Odai

Itse golf lajina ei niin kiinnosta mutta varmaan ihan rentouttavaa kun pääsisi
jonnekin yksikseen mäiskimään niitä palloja mäkeen.

Onhan niitä jtn harjottelupaikkoja missä voi treenata lyöntiä, mutta ei sellainenkaan
oikein jaksa herättää kiinnostusta(pitää kuitenkin jonnekin kentälle lähteä).

Yleensä koko pukeutumis etiketti yms turhanpäiväinen perseily kyllä saa ihmisen
pysymään kaukana tuon harrastuksen parista..
::osmoke

Thrash

Quote from: Odai on Wed 19.03.2008 19:06:41 (UTC+0200)
Itse golf lajina ei niin kiinnosta mutta varmaan ihan rentouttavaa kun pääsisi
jonnekin yksikseen mäiskimään niitä palloja mäkeen.

Onhan niitä jtn harjottelupaikkoja missä voi treenata lyöntiä, mutta ei sellainenkaan
oikein jaksa herättää kiinnostusta(pitää kuitenkin jonnekin kentälle lähteä).

Yleensä koko pukeutumis etiketti yms turhanpäiväinen perseily kyllä saa ihmisen
pysymään kaukana tuon harrastuksen parista..
::osmoke
Sillon ku lukion kautta golfkurssia kävin niin sain huomata että vitut siellä mitään etikettiä ole. Kaikki ne pasut vittuili vaan toisilleen ihan arkiverkkareissa ja osa joi samalla taskumatista :good:

Odai

Quote from: Thrash on Wed 19.03.2008 19:08:36 (UTC+0200)
Sillon ku lukion kautta golfkurssia kävin niin sain huomata että vitut siellä mitään etikettiä ole. Kaikki ne pasut vittuili vaan toisilleen ihan arkiverkkareissa ja osa joi samalla taskumatista :good:

Jos en väärin muista niin ainakaan farkut jalassa ei saisi jossain kentillä olla...  :think:
Siitä on kyllä aika kauan kun ton kuullut, että saattaa olla vähän muhinutta epäluuloa
mukana.

Saatana

Quote from: Odai on Wed 19.03.2008 19:06:41 (UTC+0200)
Yleensä koko pukeutumis etiketti yms turhanpäiväinen perseily kyllä saa ihmisen
pysymään kaukana tuon harrastuksen parista..
::osmoke
Ei se pukeutumisetiketti niin kovin tiukka ole.. ei farkkuja/verkkareita ja pitää olla kauluspaita.

..ja kyllä sitä ainakin pääkaupunkiseudun kentillä vähän katsotaan minkänäköistä vipeltäjää siellä käy. Mua ei haittaa yhtään, ihan hyvä että porukka jaksaa vähän edes tsempata.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview