News:

Apachefoorumi Youtubessa:
https://www.youtube.com/c/ApachefoorumiNetPlus

Main Menu

Brooken terapia-palsta

Started by Masa, Thu 15.05.2008 13:11:46 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Masa

Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !


Tosi huono karaokelaulaja

juuso

Hei Brooke!
Mulla ei ole paria eikä ainuttakaan suhdetta, eikä yhtään neuvoja. Mitä mä teen :bounce:
"Älkäämme surko sitä, mitä meillä ei ole. Surkaamme sitä, mitä meillä on."  - Alivaltiosihteeri

Brooke

Tervehdys  :moi:

Käykäähän sohvalle ja antakaa tulla  :drag:
Lähinnä olen erikoistunut ihmissuhdekiemuroihin ja lisäoppimäärä suoritettuna koskien pulmia jälkikasvun kanssa, mutta saapi purkaa sydäntä ihan miltä tuntuu.
Vastaanotto pyörii parhaiten iltaisin, sillä päivisin yritän keskittyä päätoimeeni  ::hihsmoke

Brooke

Quote from: juuso on Thu 15.05.2008 13:21:59 (UTC+0300)
Hei Brooke!
Mulla ei ole paria eikä ainuttakaan suhdetta, eikä yhtään neuvoja. Mitä mä teen :bounce:

Hei Juuso!

Kerrohan minkä ikäinen olet ja minkälaissa ympyröissä pyörit  :bounce:

D-ude

Hei Tohtori rooke.

Minun parisuhteeni on kuin saduista ja tuotaa pelkkää onnellisuutta jo 15 vuoden ajan. Lapseni ovat ihania ja terveitä eikä rahakaan purista päätäni.
Kysyisin, missä on mennyt vikaan  :think:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."


Brooke

Quote from: D-ude on Thu 15.05.2008 13:29:01 (UTC+0300)
Hei Tohtori rooke.

Minun parisuhteeni on kuin saduista ja tuotaa pelkkää onnellisuutta jo 15 vuoden ajan. Lapseni ovat ihania ja terveitä eikä rahakaan purista päätäni.
Kysyisin, missä on mennyt vikaan  :think:

D-ude

Sanotaan että murhetta ei kenellekään anneta enempää kuin kykenee sitä kantamaan. Olet äärimmäisen herkkä ihminen joten pidä huolta tästä idyllistä ja muista JOKA PÄIVÄ!! kiittää iltarukouksessa  :jees:

D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Diver


juuso

Quote from: Brooke on Thu 15.05.2008 13:26:13 (UTC+0300)
Quote from: juuso on Thu 15.05.2008 13:21:59 (UTC+0300)
Hei Brooke!
Mulla ei ole paria eikä ainuttakaan suhdetta, eikä yhtään neuvoja. Mitä mä teen :bounce:

Hei Juuso!

Kerrohan minkä ikäinen olet ja minkälaissa ympyröissä pyörit  :bounce:

No mä oon aika vanha ja ympyrät ovat aika pienet. Isoissa ympyröissä pyöriessä kehänopeus kasvaa heposti liian suureksi ja alkaa päätä huimaamaan :bounce:
"Älkäämme surko sitä, mitä meillä ei ole. Surkaamme sitä, mitä meillä on."  - Alivaltiosihteeri

Thrash

Miksen kiinnostu kenestäkään tytöstä "sillätavalla"? ::nsmoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview