News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

***TV:stä tuttu Arto avohoidossa.

Started by TV:stä tuttu Arto., Fri 01.05.2009 18:24:15 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.


D-ude

Meille tulee fuusioperiaatteellinen ydinvoimala lähimaastoon kohtapuoleen ja se on minusta hianoo  :huraa:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Daisy

[move][/move]

Poslari

Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-


kop-O-nen



TV:stä tuttu Arto.

Quote from: v8moottorisaha on Fri 01.05.2009 20:51:59 (UTC+0300)
Quote from: Arathon on Fri 01.05.2009 20:50:21 (UTC+0300)
JULKKIS!

samalla foorumilla julkkiksen kanssa :bounce:

-Julkkis, JULKKIS!) Sitä kuule HARVOON piäsee keskikeissikeskusteluun sellasen kanssa, joka on jo filmattuna kymmenkunnassa filmissä. Itse asiassa, kun tääkin pomppasi esitteeseen, niin olen esiintynyt MYÖS mm. Japanin pää TV:ssä! Tulivat perhanas kuvaamaan ydinmielipiteitäni, kun kuulema pitkälti toistasataamiljoonaa kattojaansa haluu tietää! No siinä muutakun kankeeseen kipsiin ja . . Öö. . jahaSSIS!)

No tollasen rinnalla ei SF-TV:t nyt enää ole "niin" tuohduttavia, etten sanaa suustani olisi saanut, kuten huomasitte. :good:

Laskeskelin muuten, että esiinnyn nettienkin TV-saiteilla puolessa tusinassa parhaillaan. Kuka sitten vaan kekkaa, että missä? :moi: :kahvi:

-Aurinko on jesh, koska on IRTI suorasta elämän biosfäärisrtä ja prosessi on oleellisestri turvallisempaa protonointia, kuin TVO:lla on fisioneutronointia. Puhtaaksi luonnon voimin hallittua on maan alla pörräävät reaktiot myös. Sen minkä LUONTO tekee se tekee OIKEIN. ERISTÄÄ prosessinsa satakilometrisuojauksinsa elämää tappamasta!

Totaalitäärisen ERI asenne kun seinähulluissa tappotiinuissamme, jossa paukkumustat kammetaan ihmisten keskelle suolasoihin surutta kuplimaan ja kaasukehiämme aktivoimaan 7,8MeV gammaamisiinsa 10s ja kynnysreaktioihin yms (tritiumien 250-kertaistuksiin SYKsarja B7). Kuolema ydinpäästöistä on selviö räjähti ne tai ei!( Asia, jota jo täällä yksi beettasoihtujuttuineen sivusi. Tieten en sitä "vielä" tuo kokonaan hollille.) Mitä nyt tosiaan sivusin tuossa LED jutussani. Tosiaan siinä on eräs pääsyy joka panee SUPO-peelot nettifoorumeissa hyppimään seinille!
Kuten filmissäkin pääsin sanoa pääsin AIVAN liian lähelle koko karmaisevaa Moloktotuutta ydinsikailukulttuurissamme. Juu kyllä Googlettamalla juttuni löytyy myös teille. Ja itse asiassa ropsu vaikka foorumistani täältä "Kaikki ydinvoimasta":
http://www.blogger.com/post-create.g?blogID=8996953892896214635&pli=1

Ydinvoimalasta TOSIAAN pääsee mittareissa näkymättömiä kymmeniä eri säteilyn energiamuotoja niin, että 1000MW reaktori tuottaa 1000MW hukkalämpöä. 1000MW sähköä. 1000MW hukkasäteilyENERGIAA. Joka Einsteinin energian säilyvyyslain mukaan varastoituu ja kulkee tauotta maapallomme biotoopeissa tappaen ja kasvattaen KIIHTYVÄSTI taustasäteilyämme kuvan mukaan:
http://kuvapilvi.fi/k/WkY.png
Maailman ENSI-ILTA DOKUMENTTI siitä miten TVO:n syytämä pinkki beettasoihtu vasemmalta jyrää YLE antenimaadoitettuna säteilyään Eyrajoki kk kalmoksi. Loput säteilykertymät kulkeutuu TUHOISANA BEETTASOIHTUNA oikealle Tampereelle päin.

v8moottorisaha

öh tota missäs se sanakirja taas olikaan :shock: varmasti hienoja ajatuksia sinulla, mutta ne jää vähän ton tekstin varjoon :kahvi:

peter


L D

"Nuorena kasvatuslaitokseen ja vanhana katkaisuhoitoon"

TV:stä tuttu Arto.

Quote from: peter on Fri 01.05.2009 22:00:27 (UTC+0300)
Miksi minä olen ollut koko ajan siinä uskossa, että sinä olet tämä styrge?  ::osmoke
http://www.youtube.com/user/Styrgefilmi

Itse asiassa JUU! Olen tuntenut Styrgen, Vesa N:n "vasta" vajaan vuoden. Fiksu kaveri on suorastaan klassinen luontoaktiivi ja liehulettinen kaveri, jonka tapasin, miten sanoisin julkisuuteentulokeisseilläni Eurajoen Pinkjärvellä pidetyssä Luontoliiton kokouksessa. Vesa oli sielä tehnyt Ahvenanmaalaiskollegoiden, Englantilaisen väkensä kanssa uniikin tuulimyllyn. SEKIN juttu muuten löytyy osaavalta viime kesän Huvudstadsbladetissa, jossa kuvassa meikäkin imutettiin lehteen myös. No pari kertaa kohdattiin. On mulla siitäkin asti ollut tosiaan kontakteja vähän pitkin Eurooppaa, vaikken oikein kieliäkään hyvin taida.

No ei vaines Ruotsi, Tanska, Ahvenanmaa, Englanti, no mitä kontakteja aina professoritasoille asti niitä nyt olikaan. Mutta tosiaan joo . .Vesa esiintyi edukseen käytännössä hän on siis sähköpuolen insinööri. No asenne toki kohdallaan, mutta ydinalan sisäpiiritasot tietysti kuten täälläkin joku lohkasi. "Missäs se sanakirja olikaan!" Tasoillaan. No nettiopastusta, hurjasti vuorovaikutuspuhetta ja kirjanlukuja. Sitten päästiin tosiaan tuonne klassikkoon 15.11-08 ja Vesa "opeistani" teki SUUREN GRANDEFINAALIN. Ehkä ydinmaailman kohahduttavimman klassikon, jota K U K A A N  ei suin surminkaan saisi nähdä! "Beettasoihtuvideo" Loviisasta 20km päästä!

Tuskin on MISTÄÄN vajaan puolen minuutin pätkästä kokonaiset valtiokoneistot käyneet kuumempina yksittäisen kansalaisen julkaisusta, kuin JUURI siitä! Ise asiassa kun Vesa sen mulle lähetti katsoin sitä siltä istumalta 10-kertaa putkeen  ja hoin, "Ei ole mahdollista, ei ole todellista!" Kuvitelkaa kun ITSE olin päivää pari ennen selkein sanoin kertonut Vesalle millainen se ydinvoimalan piipussa esiintyvä kilometrinen beettapinkkisoihtu ON! Mutta yksinkertaisesti EN ollut sitä aitona ja kattavana VÄREISSÄ ikinä ennen nähnyt! Tästä aikanaan elokuvia muuten tehdään!!!

Halusitte tai ei mutta NÄIn KÄY! Aloimme sitten ajattaa asiaa julkisuuteen, josta kerron mm. Vesa N:n Yotuben niinikää megaklassikossa, jonka SUPO on useasti sensuroinutkin jo! Vesa on tehnyt loistavan kuvakoostevideon ja minä lausun tapahtumasanoja. "Taistelu beettasoihdusta", se se on äänitevideomme yhteistyöhelmi myös. Vielä , ehkä piankin eräs niinikää klassikko aikanaan myös! (Myöhemmin muuten huomasi Vesa, että jo 6kk aiemmin ottamastanikin voimalakuvasta löytyi erittäin hyvä
beettasoihtuamistallenne. Mutta siis Vesa julkaisi maailman ensimmäisen beettasoihtuvideon!)


Vesa on ollut enemmän kuin oikea käteni näissä. Itseasiassa työpari jollaisesta HARVA voi olla osallisena! Vesan ideointia on mm. maatahalkova oivallus ottaa spektrianaluysia SUORAAN pitkin maailmaa kulovalkeina leviävin valokuvinemme. Voin tehdä paljastuksenkin, jos haluatte kuuklla. Vaikka vesa on tehnyt beettasoihtukuvansa loviisasta, sielä seuraavana päivänä valmistunut rikkiplasmahäirintäkoneisto on "toistaiseksi" miltei tyyten estänyt jatkokuvaukset. Olette varmaan huomannet miten stilkuvat on Olkiluiodosta. Sieltä onkin ammentanut puolisen tusinaa eri tason kuvaajia beettasoihtuklassikoitaan. Sitten on Vesan klassikkokoosteita pitkin lehtimaailmoja ja nettilöytökoosteita. Mukaansatempaavin väri-iloittelumaailmojen ne tunnetaan kautta maamme. niin ja tietysti siitä, että niillä saa nettimiliisit kiimoihinsa apinan raivoon.

Itse asiassa JUURI tuo silmitön apinanraivo ja syyntakeeton käytännössä kahteen ihmiseen kohdistettu tuhatpäinen kansainvälisesti organisoitu valtioväkivaltakoneiston silmitön , suurelle kansalle äkkiseltään "selittämätön" terrorismi takaavat vankkumattoman klassikon aiheesta nyt ja erityisesti aikanaan! Ydinhallintomme kun ei OIKEASTI tajua mitä ovat tekemässä! KAIKKI alkavat tajuta, että Vesan kanssa esiin nostamasamme asiakokonaisuudessame on V O I M a A  ja USKOTAVUUTTA!!. Sanoisin, Beettasoihtukokonaisuudessa tiivistyy se yli 60v valtiomilitäärisyyden räävittömin tietovääristymärikollisuus, jolle vetää vertoja korkeintaan joku malli CCCP!

Vielä kun maamme on ydindiktatuurin ikeessä asian historiallista kliimaksia näihin tapahtumiin EI saa kansa julki. Silminnäkijäraportin ja Helsingin sanomien välinen nokitussisällissota jo oivasti enteilee millaiset voimat tilanne on nostattamassa! On yksinkertaisesti kyse siitä jatkuuko elämämme maapallolla enää pitkään ydinvoiman kasvattaessa elinmahdollisuus tappoaan hetki HETKELTÄ! :shock: :shock: :shock: Kenellä on korvaa kuulla MIKÄ on muutamassa kuukaudessa tehnyt USA:n presidentin 100% ydinkiimasta  täydellisen vastakohdan. Vielä koittaa piankin päivä, jolloin esittämäni asioiden oikeat MEGAVÄÄNNÖT aukeavat , . .niin MYÖS TEILLE!. . Öö. . .kysyttävää?. . .Jaa niin ja tässä "hauska" kuva. Eli TVO jakelee jo ITSEKIN näitä beettasoihtupostikorttikuviaan vierailukeskuksessa!!!(Huomatkaa erityispinkki ja punakuulaset, joita piipuista säteilyenergoineen "pöllähtää hauskasti mm. Tamperelinjoille terpiinisinä ydinkalmon terkkuina!":
http://kuvapilvi.fi/k/Wki.jpg

http://kuvapilvi.fi/k/Wkg.jpg

:jippii:  :good: :jippii:
Maailman ENSI-ILTA DOKUMENTTI siitä miten TVO:n syytämä pinkki beettasoihtu vasemmalta jyrää YLE antenimaadoitettuna säteilyään Eyrajoki kk kalmoksi. Loput säteilykertymät kulkeutuu TUHOISANA BEETTASOIHTUNA oikealle Tampereelle päin.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview