News:

Apachefoorumi Youtubessa:
https://www.youtube.com/c/ApachefoorumiNetPlus

Main Menu

Seksin vähyys :(

Started by pupuna, Thu 07.05.2009 22:55:30 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pupuna

Mistähän johtuu, että mieheni ei ole yhtään seksin perään? Itse olen melko halukas neito ja voisin harrastaa seksiä vaikka useita kertoja päivässä (ainakin sen 1 kerran!) mutta miestä ei oikein kiinnosta.

Pukeudun nätisti, olen huomaavainen ja hellä ja tykkään yllättää miehen välillä kivoilla jutuilla, joskus tuhmaa tekstaria/valokuvaa lähetän ja sängyssä teen ihan mitä herra vain tahtoo (no en nyt ihan mitä vaan mutta otan kyllä huomioon).

Missä vika? Miksei seksi kiinnosta? Olen pitänyt itseäni suht viehättävänä naisena, mutta olen viime aikoina alkanut epäillä sitäkin... Tää ei välttämättä oo oikee palsta tälle mut jos joku mies lukee tän, niin auta ihmeessä!

Kuinka saisin miehen edes joskus tekemään aloitteen ja olemaan kiinnostunut seksistä?  ::nsmoke

Tieko

Sinussa tuskin on mitään vikaa.  :friends:  Ei sitä miehetkään aina jaksa, kannattaa keskustella hänen kanssa ihan avoimesti tästä asiasta.  :jees:
Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

unikeko

Erään tuttavani mukaan pari ensimmäistä kertaa on ollut aika ratkasevia hänen osallaan.

Varsinkin se, kun ekalla kerralla, ekakertalaisen kanssa.
Likka meni sanomaan jotain mitä yksikään mies ei tosiaankaan halua kuulla, jos haluaa naistaan tyydyttää...
Jotain tähän suuntaan se likka sano. "Mä en tunne mitään"
Sen jälkeen ei ole tota kaveria kuulemma pahemmin petitouhut kiinnostanu.
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

pupuna

Thänks, olen yrittäny joskus kysyä asiasta mutta vastauksesta en ole oikein saanut selvää. Tyyliin "ku väsyttää/ei jaksa".

  :cray:

Tieko

ei kannata myöskään mitään kuulustelua vetää, voi olla että tulee vielä vähemmän vastauksia...
Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."


jta

Mä oisin jo tyytyväinen tuohon vähäänkin kun nyt ei ole ollenkaan...  :psycho: Mutta se siittä aiheesta...

Mutta onhan se näin että ei se aina kiinnosta. Voi olla joillain pitkäkin aika ettei kiinnosta mutta kun alkaa kiinnostaan niin siinä tanner tömisee ja aitaa kaatuu. Syitähän voi olla monia kuten esim. stressi jne. Ja osalla miehillä vain ihan luonnostaan ole niin vahvaa viettiä kyseistä asiaa kohtaan. En kuitenkaan usko että kuitenkaan susta johtuvaa tuo on.

paavo

Stressi ja murheet vie halut aika tehokkaasti, oli vieressä millainen daami tahansa.
Mutta periaatteessa pitää mennä aika huonosti ettei seksi minua kiinnostaisi :psycho:

Masa

Kaverien kanssa tästäkin aiheesta joskus on tullut keskusteltua, koska jokaisella pariskunnalla tuo joskus tulee eteen, että seksiä on kausittain vähemmän.
Asiasta on hyvä keskustella kumppanin kanssa ja paras paikka ongelmien ratkaisemiseen on muualla, kuin sängyssä, väsyneenä tai vihaisena.

Eli ohjeeksi: Yhteiseen petiin ei mennä kinaamaan tai murehtimaan, vaan pyritään selvittämään asiat muualla.

Usein kun lukee keskustelupalstoja, saa sellaisen kuvan, että miehet on aina valmiita seksiin, kuin partiopojat.
Ei pidä paikkaansa. Kyllä miehelläkin on välillä vaikeuksia saada ideasta kiinni, esim: stressin, väsymyksen tai jonkun muun syyn takia.

Painostaminen ei tuossa asiassa auta, vaan puhuminen. Joskus tulee luettua keskusteluja, joissa naiset kertovat, kuinka seksi ei kiinnosta, koska mies vonkaa ja painostaa koko ajan...
Pitää muistaa, että tuollainen tilanne voi olla myös toisinkin päin...

Pidemmässä parisuhteessa on myös vaarana tylsistyminen, jos ei saa virikkeitä ja seksistä tulee siten suoritus, joka vaan äkkiä sutaistaan alta pois. Väsymys on oikeasti yksi tekijä, joka saatta viedä innon, mikäli toinen on sellaista hitaasti lämpeävää sorttia ja vaatii pidempää kutittelua päästäkseen tunnelmaan, ei välillä vaan jaksa.
Pienikin yhdessä tekeminen voi tuollaisessa auttaa ja laukaista keskusteluyhteyden jälleen toimivaksi ja saada toisen kertomaan, että mikä mättää.
Koettakaa immeiset tehdä jotain yhdessä ja osoittaa välittävänne muuallakin, kuin sängyssä.
Pienet asiat usein auttavat esim. pelatkaa vaikka korttia, käykää yhdessä kävelyllä ja ihailkaa keväistä luontoa, autoretki maaseudullakin voi auttaa.
Tärkeintä kuitenkin keskustelussa on, että kumpikaan ei painosta tai ala syyttelemään toista, silloin pitää viheltää peli poikki ja jatkaa kun molemmat ovat rauhoittuneet.

Spontaanius on myös kaiken a ja o. Kokeilkaa aikaajoin jotain uutta.

Kaverini tuossa juurikin kertoi, että olivat parisen viikkoa sitten lenkillä ollessaan kokeilleet seksiä luonnonhelmassa emäntänsä kanssa. Kehui, että piristi mukavasti pidempää parisuhdetta ja oli kuulemma sekstailut onnistuneet kotisängyssäkin sen jälkeen ihan eri lailla. On kuulemma patjaa pöllytetty sen jälkeen kiihkeämmin ja useammin, kuin normaalisti.

Omalta kohdaltani voin sanoa, että olen hyvinkin kausiluontoinen ihminen ja erityisesti pimeämpään vuodenaikaan välillä ei kiinnosta seksi (lienen hieman kaamosmasennuksesta kärsivä ihminen). Olen kuitenkin pystynyt tästäkin kumppanini kanssa keskustelemaan.
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !


Tosi huono karaokelaulaja

pupuna

#8
Ihan fiksua mietelmää ilmestynyt tänne  :good:

Se on totta että mitä enemmän tätä "ongelmaa" ajattelen, sitä enemmän koko suhde tuntuu pyörivän seksin ympärillä. Ehkä välillä voisi tosiaan tehdä muutakin. No käytiin me Linnanmäellä vappuna ja se oli kivaa :)

Ei tästä mitään riitaa pitäisi tulla, en ainakaan halua. Olen tullut johtopäätökseen että jos libidot ei kohtaa niin ei kohtaa. Muistelen vaan silti suhteen alkuaikoja; oli epäreilua kun "annettiin olettaa" alkuhuumassa vaikka ja mitä, mutta parin vuoden jälkeen ollaan kuin vanha aviopari.  :think:

ps. Nyt mä vast tajusin et mä laitoin tän huumoriosastolle ton alotuksen :p

Noutaja

Quote from: pupuna on Fri 08.05.2009 08:22:44 (UTC+0300)
Ihan fiksua mietelmää ilmestynyt tänne  :good:

Se on totta että mitä enemmän tätä "ongelmaa" ajattelen, sitä enemmän koko suhde tuntuu pyörivän seksin ympärillä. Ehkä välillä voisi tosiaan tehdä muutakin. No käytiin me Linnanmäellä vappuna ja se oli kivaa :)

Ei tästä mitään riitaa pitäisi tulla, en ainakaan halua. Olen tullut johtopäätökseen että jos libidot ei kohtaa niin ei kohtaa. Muistelen vaan silti suhteen alkuaikoja; oli epäreilua kun "annettiin olettaa" alkuhuumassa vaikka ja mitä, mutta parin vuoden jälkeen ollaan kuin vanha aviopari.  :think:

ps. Nyt mä vast tajusin et mä laitoin tän huumoriosastolle ton alotuksen :p

Semmosta se vaan on. Itelläki tekis kokoajan mieli mut emäntä ei oo mitenkään aktiivinen. Toki alkuaikoina sitä saatto tehdä jokapäivä mieli, mut jossain vaiheessa se vain harveni. Ollaan juteltu asiasta ja tultu siihen tulokseen että mä oon välillä liika päällekäyvä (en saa pidettyä näppejän tosta erossa sitten millään) ja toisaalta emännällä on muitakin ongelmia henkisellä osastolla. Puhumalla nämäkin asiat selkiytyi. Kieltämättä se vähän nakersi kun alkuajoista se vaan hiipui. Luulin et sitä sais niin usein kun haluaa muttei sitten kuitenkaan...

Missään vaiheessa en oo ees harkinnu suhteen lopettamista pelkän seksin takia. Tuo tyttö merkitsee mulle paljon muutakin kun hyvää seksiä. Ja onhan sitä paljon muutakin mukavaa mitä voi emännän kanssa harrastaa. Must on mukava vaan napata oma kulta syliin ja rutistaa. Ja jos liikaa alkaa tekeen mieli niin nykypäivänä tuo oman ittensä tyydyttämine ei oo mistään kohdasta tuomittua. Päinvastoin. Kun purkaa omia paineita ittes kesken ei sitten aiheuta kumppanille niitä turhaan.

Ja niinkuin kaikki täällä ovat sanoneet; asiasta puhuminen auttaa.
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview