News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Suomen MM Ralli 2010 (otsikko päivitetty viime vuodesta)

Started by Pokerface, Thu 24.07.2008 22:29:03 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tee

Tänäkin vuonna. Jos ei paikanpäälle pääse niin tosta ralliradio auki ja pääsee ainakin vähän kuulostelemaan meininkiä 

http://areena.yle.fi/player/index.php?channel=30&language=fi


Pokerface


Atomisaattori


"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Örtzi

Jotain tuosta kyllä kuskin puolelta hajosi, ei tuollalailla lähde, kun auto on valmiiksi kurvin suuntaan ja renkaat suorassa.  ::osmoke
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Baz

Quote from: Örtzi on Fri 30.07.2010 18:14:43 (UTC+0300)Jotain tuosta kyllä kuskin puolelta hajosi, ei tuollalailla lähde, kun auto on valmiiksi kurvin suuntaan ja renkaat suorassa.  ::osmoke
Tähän olisi mukava saada tietoa, että hajosiko Fordista jotain. Mikkokaan ei oikein mitään selkeää syytä tuohon ole sanonut. Videoista tosiaan näkyy, että auto tulee nätisti renkaat suorana alas, mutta hetkessä taittaa ulos tieltä :-\


http://www.youtube.com/watch?v=-9n_B06p2_8#ws


http://www.youtube.com/watch?v=9GAaxia7pps#ws

Torstai tuli aloitettua aamun lämmittelyillä. Tulipahan käveltyä ja tuli hieman hikikin ;D Olin alkupään alamäessä, josta taitettiin vasemmalla ylämäkeen. Samaisessa paikassa ilmeisesti venäläiset(?) perseilivät ulkokurvissa ja shakedown keskeytettiin. Mitään rotia tuohon ei tuntunut tulevan, mutta taisivat saada ennakkoon radion kautta tiedon, että poliisit ovat tulossa ja siirtyivät oikeille katselualueille. Harmi, etteivät poliisit päässeet asiaa setvimään :( On se kummaa touhua...

Tämän jälkeen Sirkkamäen ja Myhinpään "nuotitus" ja illalla Laajavuoreen. Kyllä sitä porukkaa sitten riittikin, kuten myös lämpöä. Päivällä oli +37 ja niin oli vielä Laajavuoressakin ajojen alkaessa. Siinä klo. 21 Laajavuoren lämpömittari näytti +35.

Perjantaina ohjelmassa oli aamusta Urria 1 & 2. Hirvosen toisen kierroksen hyppy tuli nähtyä ennen seuraavaa ulosajoon päätynyttä hyppyä. Tuli sielläkin käytyä katsomassa raatoa. Komeasti oli kaaret pysyneet muodossaan :good: Muuten auto oli täysin romuna. Ja kas kummaa, että Lehtisen nuottivihko otti ja meinasi kadota. Onneksi suomalainen katsoja sai otettua kirjasen haltuunsa tältä matkamuistojen kerääjältä :)

Iltapäivä ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan. Loistoidea vetää aamupäivä Keuruun suunnalla ja iltapäivä Konneveden suunnalla. Siirtymä melkoinen. Hienoa kuitenkin, että järjestäjät saivat varsinkin Myhinpään EK:n raivattua edellisen yön myrskyn jäljiltä. Siellä oli metsureita yms. raivaamassa ja motokin oli paikalle kutsuttu.

Lauantaina ei tullut kauemmas lähdettyä, vaan tilannetta tuli seurattua radiosta ja kävin vain katsomassa Leustun molemmat kierrokset lähellä maalia.

Onneksi Latvala sai pidettyä päänsä kylmänä ja voitti. Olisin voiton kyllä voinut Petterillekin suoda, mutta tiedä sitten mihin vauhti lauantaina katosi ::)


http://www.youtube.com/watch?v=9MH1wypi9Y4#ws


http://www.youtube.com/watch?v=Fvj5TVPx3NQ#
- Huomenta, kaunis ilma tänään.
- Antaa olla vaan! Kyllä se siitä pilvistyy!


Señorita iCola

Quote from: Baz on Tue 03.08.2010 14:15:25 (UTC+0300)
Quote from: Örtzi on Fri 30.07.2010 18:14:43 (UTC+0300)Jotain tuosta kyllä kuskin puolelta hajosi, ei tuollalailla lähde, kun auto on valmiiksi kurvin suuntaan ja renkaat suorassa.  ::osmoke
Tähän olisi mukava saada tietoa, että hajosiko Fordista jotain. Mikkokaan ei oikein mitään selkeää syytä tuohon ole sanonut. Videoista tosiaan näkyy, että auto tulee nätisti renkaat suorana alas, mutta hetkessä taittaa ulos tieltä :-\


Luulisin ite että on jo jossain aiemmassa tilanteessa hajonnut jotain silleen että on kuitenkin kasassa pysynyt siihen asti kun sai kovemman tällin alastulossa.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Baz

Näin Mikko kertoo blogissaan:
Quote from: MTV3Urrian kaato oli urani hurjin. Ajolinja ja vauhti olivat aivan oikeat, mutta ohjaustehostin löi alastulossa jumiin. Tulin hypylle itse asiassa aavistuksen hitaammin kuin ensimmäisellä ajokerralla. Ei mikään ylipitkä hyppy ollut, ja vehkeet laskeutuivat sinne minne pitikin. Huonoa tuuria se lähinnä oli.
- Huomenta, kaunis ilma tänään.
- Antaa olla vaan! Kyllä se siitä pilvistyy!

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview