News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

SM-LIIGA 2009-2010

Started by metuzalem, Fri 04.09.2009 22:55:43 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Kuka voittaa ??

TPS
6 (9.7%)
Jokerit
6 (9.7%)
Ässät
2 (3.2%)
Tappara
3 (4.8%)
Kärpät
8 (12.9%)
Lukko
4 (6.5%)
HPK
0 (0%)
Kalpa
8 (12.9%)
HIFK
4 (6.5%)
Blues
1 (1.6%)
Pelicans
0 (0%)
Ilves
0 (0%)
Saipa
1 (1.6%)
JYP
6 (9.7%)
Ei kiinnosta ollenkaan
10 (16.1%)
Ihan vähän vaan
3 (4.8%)

Total Members Voted: 57

Masa

Pyydän nöyrimmästi anteeksi töykeää väitettäni siitä, että Morgan olisi tekstinsä jostakin lainannut  :sorry:
Todellinen jääkiekkofanaatikko kyllä tietää, mistä puhuu, lainaamatta toisten kirjoituksia.

Itse kannatan Ilvestä, mutta en kuitenkaan tiedä edes kaikkien pelaajien nimiä ulkoa. Olenko huonohko fani joukkueelle  :sorry:
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !


Tosi huono karaokelaulaja

Atomisaattori

Quote from: metuzalem on Mon 07.09.2009 21:46:19 (UTC+0300)
eikö ookki.  kannattaa aina kattoo ajoitus oikein , kun heittää ristikulmaan...................

maalinedustalla ei oo myynnissä makuupaikkoja sinne vaan on mentävä. eikä auta kysellä kuka saa ja kenelle annetaan
Puhutko suomea ollenkaan, vaan vain lätkäliirumlaarumia ??  :blink:




"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

metuzalem

en tarkoittanu alkaa sotimaan. ja mitä kannattamiseen tai faniutteen tulee, jokainen fanittakoon tyylillään. Itse olen fanaatikko
Juupe Pajuoja, Stouni Kiviharju , AP Berg ja Irokeesi Nummelin. Siinä oikeet mohikaanit matkalla kohti liiga karsintaa....  ja mellä kaikilla on niin mukavaa

metuzalem

Quote from: Liekki on Mon 07.09.2009 21:57:27 (UTC+0300)
Quote from: metuzalem on Mon 07.09.2009 21:46:19 (UTC+0300)
eikö ookki.  kannattaa aina kattoo ajoitus oikein , kun heittää ristikulmaan...................

maalinedustalla ei oo myynnissä makuupaikkoja sinne vaan on mentävä. eikä auta kysellä kuka saa ja kenelle annetaan
Puhutko suomea ollenkaan, vaan vain lätkäliirumlaarumia ??  :blink:





onko sulla joku syndrooma mua kohtaan. Milloin lätkäliirumi milloin linkityksiä,milloin kirjoituasu. Et pidä minusta etkä tyylistäni. SO not
mutta anna olla rauhassa. OLEN sitten liekissä tai liekeissä mitä wittuua se sulle kuuluu. menee hermot sun kaa
Juupe Pajuoja, Stouni Kiviharju , AP Berg ja Irokeesi Nummelin. Siinä oikeet mohikaanit matkalla kohti liiga karsintaa....  ja mellä kaikilla on niin mukavaa

Atomisaattori

Eipä taida olla tarvetta tästä aiheesta alkaa sotimaan  :psycho:

Kunhan fanaattisuus ei mene liian pitkälle, eikä näe enää mitään muuta kuin sen oman asian

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson


Atomisaattori

Quote from: metuzalem on Mon 07.09.2009 22:02:38 (UTC+0300)
Quote from: Liekki on Mon 07.09.2009 21:57:27 (UTC+0300)
Quote from: metuzalem on Mon 07.09.2009 21:46:19 (UTC+0300)
eikö ookki.  kannattaa aina kattoo ajoitus oikein , kun heittää ristikulmaan...................

maalinedustalla ei oo myynnissä makuupaikkoja sinne vaan on mentävä. eikä auta kysellä kuka saa ja kenelle annetaan
Puhutko suomea ollenkaan, vaan vain lätkäliirumlaarumia ??  :blink:





onko sulla joku syndrooma mua kohtaan. Milloin lätkäliirumi milloin linkityksiä,milloin kirjoituasu. Et pidä minusta etkä tyylistäni. SO not
mutta anna olla rauhassa. OLEN sitten liekissä tai liekeissä mitä wittuua se sulle kuuluu. menee hermot sun kaa
Voi hitsi :tooth:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Morgan

Quote from: Liekki on Mon 07.09.2009 21:36:17 (UTC+0300)
Pojjaat kehuu toisiaan vuorotellen :runki:

vituttaako sua siinä joku, metuzalemilla on tietämystä pelistä nimeltä jääkiekko,mitä taas sinulla ei ole,vai onko sinua kannettu lapsena mehtässä muovikassissa pää alaspäin eikä ole muistettu kannon kohdalla nostaa :nohnoh:
Homo halusi tatuoida traktorin kalun päähän. "Laitetaanko tavallinen vai neliveto?" "Mitä eroa niillä on" homo kysyy. "Neliveto kulkee paskassa paremmin

Atomisaattori

Quote from: Morgan on Mon 07.09.2009 22:06:48 (UTC+0300)
Quote from: Liekki on Mon 07.09.2009 21:36:17 (UTC+0300)
Pojjaat kehuu toisiaan vuorotellen :runki:

vituttaako sua siinä joku, metuzalemilla on tietämystä pelistä nimeltä jääkiekko,mitä taas sinulla ei ole,vai onko sinua kannettu lapsena mehtässä muovikassissa pää alaspäin eikä ole muistettu kannon kohdalla nostaa :nohnoh:
Olenko puhunut tietämyksen tasosta jotain ??  :kahvi:
Taisin mainita, että te kaksi siinä kehutte toisianne kuinka hyvin osaatte kirjoittaa jääkiekosta :toktok:


"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

metuzalem

#48
poltetaan piipulliset !!!!

Minä EN lupaa olla fanittamatta täällä, kiekko-iltoina olla hiljaa ja en myöskään lupaa olla kirjoittamasta tänne näkemästäni tai kuulemastani.
Pahoittelen jo takakäteen....



ja kehumisesta  NIIN PAKKO ITTE KEHUA kun ei muuten tuu kehutuksi.
Juupe Pajuoja, Stouni Kiviharju , AP Berg ja Irokeesi Nummelin. Siinä oikeet mohikaanit matkalla kohti liiga karsintaa....  ja mellä kaikilla on niin mukavaa

Atomisaattori

#49
Olette te herkkiä  :psycho:

Hieman tökkii ja heti ollaan marttyyrinä " minä en lupaa olla mitään kirjoittamatta, vaikka mieli tekisi"

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview