Postaa kun Vituttaa Vol.2

Started by Atomisaattori, Tue 05.10.2010 22:48:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

=Lutris=

Halvat Hinnat kauppa BNC-johtoja. RG58 on siellä 75 ohminen  :psp:
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

Mysti

Kyllä, se on oikeastaan aika vittumaista, kun joku alkaa intoileen siitä, kuinka mun pitäisi löytää itselleni joku mies, koska se ois kuulemma niin kivaa, jos muillakin ois joku. Kun mä sanon jo pelkän ajatuksenkin ahdistavan, kun muistan mitä helvettiä seurustelusuhteet on ollut aina ennen, niin aiheesta intoileva pahoittaa mielensä. Kivaa.
Why be difficult when with a bit of effort you can be impossible?

paavo

Kai ne hyvää tarkoittavat, mutta jokainen voisi silti hoitaa vain omat asiansa.

Mysti

Quote from: paavo on Sun 19.10.2014 20:08:49 (UTC+0300)
Kai ne hyvää tarkoittavat, mutta jokainen voisi silti hoitaa vain omat asiansa.

Kyllä mä tiedän, et joillekin kelpaa vaikka huonompikin parisuhde, kunhan heillä vain sellainen on. Mä en usko parisuhteiluun pelkän parisuhteessa olemisen vuoksi, tai vain siksi, että muut ihmiset rauhoittuis. Mä oon nähnyt ja kokenut ihan tarpeeksi paskaa parisuhteissa ollessani, joten en ihan heti ja ihan ketä tahansa kelputa. Jos se tekee must vaikean, ikävän ja krantun ihmisen, niin so be it. :)
Why be difficult when with a bit of effort you can be impossible?

jta

Niin tuttua.... Yks kaveri meinasi alkaa jo mulle ettiin emäntää. Aina sille sanonu että kattoo sitten viidenkympin villityksessä kun alkanu päivitteleen tuota mun emännättömyyttä. Joskus saattanu vähän ärhätääkkin että pitäisi huolen omista asioistaan.


Mysti

Ei sinkkuus oo niin kuin joku sairaus, josta pitäisi pyrkiä kaikin keinoin eroon. Must on suht' puuduttavaa selitellä joillekin kerta toisensa jälkeen, et mä oon ihan ok, toisinaan jopa erittäin onnellinenkin, ehdottomasti hyvilläni... vaikka olenkin sinkku. Prkl.
Why be difficult when with a bit of effort you can be impossible?


Mysti

Voi tietenkin olla, että jonain päivänä muutankin mieleni sinkkuilun suhteen, jos sattuu kohdalle tarpeeksi mahtava tyyppi, mutta en missään nimessä ala ketään etsimään, enkä pidättäisi juurikaan hengitystä asian suhteen, enkä missään nimessä suosittele moista muillekaan. Ja ei sillä, en mä enää edes osais olla parisuhteessa.
Why be difficult when with a bit of effort you can be impossible?

Eeki

Sama kai tuo on, onko suhteessa vai ei. On se akankouluttaminenkin vitun työlästä joskus.
Ajatuksia. Kummallisia, epäilyttäviä ajatuksia...
Minulla on Ford, mikä sinun puolustuksesi on?

jta

Se tulee kohdalle sitten kun on tullakseen.

Quote from: Eeki on Sun 19.10.2014 20:26:33 (UTC+0300)
Sama kai tuo on, onko suhteessa vai ei. On se akankouluttaminenkin vitun työlästä joskus.
Jostain syystä tästä tuli mieleen se turhapuro kun koulutti uutta vaimoa.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview