News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

MM-ralli 2012

Started by Baz, Sun 17.04.2011 18:18:25 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Baz

Loistavaa 8)
Quote from: MTV3Suomalaiskuski tekee WRC-debyytin Kataloniassa

Suomalaiskuljettaja Jarkko Nikara saa alleen WRC-auton MM-rallikauden päättävään Espanjan MM-ralliin.

Nikara ajaa Kataloniassa soralla ja asvaltilla ajettavassa kisassa Prodrive tallin Mini-autolla espanjalaisen Dani Sordon aisaparina. Kilpailu on 26-vuotiaan Nikaran debyytti WRC-autolla.

- Hän on osoittanut loistavaa vauhtia eri kilpailuissa viime vuosina ja oli erityisen vakuuttava voittaessaan N-ryhmässä Suomen MM-rallin tänä kesänä. Hänen ek-aikansa olivat usein parempia kuin modernimmalla ja tehokkaammalla kalustolla ajaneiden kilpakumppaneidensa, Prodriven johtaja Richard Taylor kehui suomalaiskuskia Autosportin verkkosivuilla.

Katalonian MM-ralli ajetaan 8.-11. marraskuuta.

Lyhyeksi jäi Minin WRC hommat :P
Quote from: MTV3Mini vetäytyy MM-rallista

Mini siirtyy syrjään rallin MM-sarjasta kuluvan kauden jälkeen.

Minin omistava BMW ilmoitti perjantaina julkaisemassaan tiedotteessa, että se teki päätöksen pitkän harkinnan jälkeen.

Päätös tarkoittaa sitä, ettei Minillä ole tehdastallia enää ensi kaudella. WRC Team Mini Portugal on ajanut Minin tukemana tänä vuonna.

Prodrive kehitti Minin Countryman WRC -auton, joka debytoi MM-sarjassa viime kaudella. Mini veti tukensa pois Prodrivelta tämän vuoden alussa.

BMW:n moottoriurheiluosasto jatkaa edelleen 1,6-litraisen turbomoottorin kehittämistä Prodriven kanssa. Mini-autot eivät siis katoa lopullisesti erikoiskokeilta.

- Haluamme nähdä Mini John Cooper Works WRC -auton jatkavan kilpailemista MM-sarjassa ja muissa sarjoissa, Mini-pomo Kay Segler painottaa.

Prodrive aikoo jatkaa Minien ajattamista ensi vuonna. Dani Sordo on ajanut kolmesti palkintopallille Prodriven Minillä.
- Huomenta, kaunis ilma tänään.
- Antaa olla vaan! Kyllä se siitä pilvistyy!

Señorita iCola

Tuossa on kova tiimi jahka pari vuotta autoa kehittävät kulkemaan ::teinismoke

http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutiset.shtml/2012/10/1635515/ranskalaislehti-jari-matti-latvalan-sopimukselle-sinetti

QuoteJari-Matti Latvala siirtyy ensi kaudeksi Volkswagenin rallitiimiin, uutisoi ranskalaislehti AUTOhebdo nettisivuillaan.

Fordilla pitkään ajaneen Latvalan Volkswagen-siirrosta on huhuttu pitkään. Suomalaiskuski on kuitenkin painottanut, että Volkswagenin lisäksi hän on neuvotellut myös Fordin kanssa jatkosopimuksesta.

Mikäli Latvalan tallinvaihto toteutuu, hän saa tiimitoverikseen ranskalaisen Sebastien Ogierin. Aiemmin Citroenilla ajanut Ogier on kiertänyt tällä kaudella MM-ralleja Volkswagenin ajattamalla Skodan S2000-autolla.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Örtzi

Quote from: Señorita iCola on Sun 14.10.2012 17:22:11 (UTC+0300)
Tuossa on kova tiimi jahka pari vuotta autoa kehittävät kulkemaan ::teinismoke

http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutiset.shtml/2012/10/1635515/ranskalaislehti-jari-matti-latvalan-sopimukselle-sinetti

QuoteJari-Matti Latvala siirtyy ensi kaudeksi Volkswagenin rallitiimiin, uutisoi ranskalaislehti AUTOhebdo nettisivuillaan.

Fordilla pitkään ajaneen Latvalan Volkswagen-siirrosta on huhuttu pitkään. Suomalaiskuski on kuitenkin painottanut, että Volkswagenin lisäksi hän on neuvotellut myös Fordin kanssa jatkosopimuksesta.

Mikäli Latvalan tallinvaihto toteutuu, hän saa tiimitoverikseen ranskalaisen Sebastien Ogierin. Aiemmin Citroenilla ajanut Ogier on kiertänyt tällä kaudella MM-ralleja Volkswagenin ajattamalla Skodan S2000-autolla.
Ogier voi mestaruuden voittaa, Latvala ei koskaan. Ei vauhti riitä, kun pitää oikeasti ajaa niin, että pysyy varmasti ojien välissä.  ::smoke
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Señorita iCola

Paineleehan tuo pohja-aikoja alustalla kuin alustalla, ennemmin voittaa kuin Hirvonen jonka kohtaloksi koituu se kun ei koskaan opi asfaltilla ajamaan ::teinismoke
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Örtzi

Pohja-aikoja juu, muttakun ei pysy tiellä. Liki joka rallissa, jossa on pohja-aikoja tetny, niin on spinnannu/ajanu ulos. Ei riitä taidot ja vauhti varmaan nopeaan etenemiseen. Hirvonen ajelee samoja aikoja eikä juuri koskaan ulos.  :kahvi:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.



=Lutris=

 :think:  Latvalalla ikää vielä niin vähän, että sillä on aikaa opetella tiellä pysymistä
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

Señorita iCola

Ei vaan riitä sekään jos ei voittoja pysty ajamaan.
No toivottavasti ollaan molemmat väärässä ja herrat alkaa ensi kaudesta asti voittoja napsimaan, Hirvosen paras tsäänssi on ensi vuonna kun on jo autosta vuoden kokemus ja Fordsonin kokeneempi/pahempi uhka on Solberg jos eivät sitäkin vaihda, muut valmistajat ei vielä pysty voittaja-autoa ensi kaudeksi tekemään.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Örtzi

Tällä vuodella Hirvosella ei oikein ollut edes mahdollisuutta ajaa voitoista. Ja olisi Hirvonen jo ainakin yhden mestaruuden voittanut, jos Ford olisi pelannut tallipeliä samallalailla kuin sitikka. Sitikalla KAIKKI, myös ei-tehdastallit, tähtäsivät joka vuosi vain ja ainoastaan Loebin mestaruuteen.  :kahvi:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Señorita iCola

Joo, Ogier olisi ollut nopeampi ja siitä valittikin ja ullatukseksi sai lähteä hyvässä yhteisymmärryksessä  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Baz

Quote from: MTV3Jätti-isku rallille: Ford jättää MM-sarjan

Ford-talli on ilmoittanut vetäytyvänsä rallin MM-sarjasta päättyvän kauden jälkeen.

Yhtiön Euroopan osasto teki ratkaisun taloudellisiin vaikeuksiin vedoten. Fordin rallitoimintaa ovat vuodesta 1997 asti pyörittäneet M-Sport ja tallipäällikkö Malcolm Wilson, jotka pyrkivät jatkavat Fiestalla WRC 2 -sarjassa ilman tehdastallia.

– Fordilla on pitkä ja menestyksekäs historia MM-sarjassa eikä tämä ollut helppo ratkaisu. Katsoimme kuitenkin, että tämä oli parasta yhtiön ja Ford-brändin kannalta vähentää panostustamme MM-sarjaan ja keskittää resurssejamme muille alueille, kommentoi Ford Euroopan varapuheenjohtaja Roeland de Waard.

Fordilla tällä kaudella ajanut Jari-Matti Latvala siirtyy tiettävästi ensi kaudeksi Volkswagenin talliin. Vain muutama päivä sitten myös Mini ilmoitti vetäytyvänsä MM-sarjasta. Citroenin kilpailijoiksi liittyvät Volkswagen ja korealainen Hyundai.
- Huomenta, kaunis ilma tänään.
- Antaa olla vaan! Kyllä se siitä pilvistyy!

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview