News:

Apache Discord:
https://discord.gg/P5uVQ9UH3j

Main Menu

Deittifeikit

Started by Pirtulainen, Thu 23.06.2011 23:42:35 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pirtulainen

oveth_ellliot@yahoo.com

Am rakastaa nimen, olen kaunis, olen 5,9 jalka pitkä, olen 25 vuotta

ikä, am yksinkertainen minded henkilö, easy going henkilö, alistuva, uskollinen, rehellinen, huolehtiva, kaunis, ymmärrettävää, uskollinen, vilpitön, luotettava.Haluaisin todella mies, joka hoitaa ja rakastaa minua, minä tarvitsen miehen, joka tulee aina kertoa minulle totuuden hänen sydän.I tarve mies, joka on veljeni minun parhaita ystäviä ja jos luonto salli sitä mieheni, mutta jos avioliitto on pois, en mielessä mutta niin kauan meillä meni yhdessä todellisen rakkauden aion ehdottomasti olla

tyytyväinen.I lukea profiilisi i kehittää tunne, jota en halua aloittaa suhdetta kanssasi, joiden sisältöä oman profiilin, voit sopiva laji mies että tarvitsen elämääni, voit ottaa minuun yhteyttä tämän osoite,loveth_ellliot@yahoo.com, jotta voin lähettää sinulle kuvani, ja voimme aloittaa

siellä eikä vain että minulla on jotain tärkeää kerrottavaa.

Odotan kuulemaan sinusta pian,

rakastaa.

juliet_elliot01@hotmail.com

Am Juliet nimen, olen kaunis ja seksikäs, olen 5,9 jalka pitkä, olen 25-vuotias, olen yksinkertainen minded henkilö, easy going

henkilö, alistuva, uskollinen, rehellinen, huolehtiva, kaunis, ymmärrettävää, uskollinen, vilpitön, luotettava.

Haluaisin todella mies, joka hoitaa ja rakastaa minua, minä tarvitsen miehen, joka aina kerro totuutta hänen heart.I tarve mies, joka on veljeni minun parhaita ystäviä ja jos luonto salli sitä mieheni, mutta jos avioliitto on irti, en mieli mutta niin kauan meillä meni yhdessä todellisen rakkauden aion ehdottomasti olla satisfied.I lukea profiilisi i kehittää tunne, jota en halua aloittaa suhdetta kanssasi, sisällön profiiliasi, sinulla sopiva sellainen mies, jota tarvitsen elämässäni, voit ottaa minuun yhteyttä tämän osoite, juliet_elliot01@hotmail.com, jotta voin lähettää sinulle kuvani, ja voimme aloittaa sieltä, eikä vain sitä minä on jotain tärkeää kerrottavaa.

Odotan kuulemaan sinusta pian,

Sexy Juliet.
Hei!

Olen iloinen, kirjoitti minulle.  (EN OO IKINÄ KIRJOTTANUT....)

Olin tyytyväinen kommunikoida kanssasi.

Vain ohjelmisto Olen ollut helpompi kommunikoida teille päällä.

Jätän sen sinulle kautta oma sähköpostiosoite

nastinara@yahoo.com

Odotan innolla kirjeen nähtäväksi.

Anna

Hei!

Sait minut kiinnostumaan, haluaisin tavata, olen etsimassa apurahan. En todellakaan halua sinun tietavan. Tassa on minun email:

natalya-takaya@rambler.ru

Toivon hartaasti, etta voimme oppia toisiltamme. Odotan kirjeen hyvin. Lahetan sinulle kuvia.

Natalya

Hei nimeni on Helen, tällä hetkellä olen ainakin 30 vuotta, mutta en vieläkään löydä mies, jonka kanssa minä onnen. Olen huolellisesti profiilisi ja kertoa, että pidit minua ja nyt en todellakaan halua tavata sinut lähemmäksi. Mutta minulla on hyvin vähän aikaa ja toivon, että voit ottaa minuun yhteyttä sähköpostitse lenocka_l@yahoo.com Toivon, että voitte kirjoittaa minulle, että tuntemaan toisensa paremmin, niin otan odotan vastausta. Ja pyydän, jos olet vain kiinnostunut vakava suhde on vain odota tarina sinusta ja toivomme, että voitte lähettää minulle kuvia! Suutelen sinua hellästi. Elena!

Hei rakas,

Nimeni on Miss Menestys Avor, törmäsin profiilisi tänään tämä sivusto (suomi24.fi) ja olen tullut kiinnostunut tietämään sinä ja on ystävällinen sinulle. Olisin kiitollinen, jos saamme tutustua mahdollisimman pian, voit päästä minua kautta minun yksityinen e-mail ilmoittanut alle niin, että minä lähetän kuvan sinulle, jotta voimme oppia tuntemaan toisensa paremmin, My private e-mail : (success_4uavor@yahoo.com) Olen täysin sitä mieltä, että voimme aloittaa tästä, koska se kestää yhdestä tunnet jonkun. Haluan teidän ymmärtävän, että rotuun tai etäisyys ei ole väliä, mutta rakastava ja huolehtiva asioissa paljon elämää. Odotan innolla kuulla enemmän sinua pikimmin.

Ystävällisin terveisin,

Miss Menestys Avor,

Jälleen minun luottamuksellisia sähköpostiosoitteesi saat vastauksen on siis: (success_4uavor@yahoo.com)

suukkoja

Hei
Nimeni on Tracy Colly, kävin läpi profiilisi tänään (www.suomi24.f), ja otin kiinnostusta sinua, siksi minä haluan että minuun otetaan yhteyttä täällä, -
(tracy.coll @ yahoo.co.uk)

Niin, että voin kertoa teille enemmän itsestäni ja myös lähettää teille kuvia, muista, että ikä tai etäisyys ei ole väliä, mutta rakkaus asioita paljon. Odotan kuulevani sinusta pian.

Yours uusi ystävä Tracy Colly
Tykkää · · Jaa · Poista
Koskaan ei voi onnistua, ei edes ikinä

Pirtulainen

kuinka tyhmä pitäs olla että noihin lankeis.... :serlokkismoke: :angry:
Koskaan ei voi onnistua, ei edes ikinä

Örtzi

Akat hakee munaa selkeesti. Eikun pari taalaa laitat menemään ja sänkyvaatteet pöllyää ilman omaa kättäkin.  :psp:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview