Scemen mielipiteiden kumoamis lanka

Started by Sceme, Sun 22.04.2012 23:00:23 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sceme

Noin.

Täällä voidaan sitten keskustella miksi minä olen väärässä joka asiassa. Onko se kirous vai lahja? En tiedä, ehkä se tässä selviää.

Ajattelin, että olisi voinnu postata yleiseenki osioo. Tunnetusti melko vakavaa keskustelua kaiken kaikkiaan!

Jarre

Tää on oikea osio, täällähän on toi edellinenkin  :jees:

Etkä sä oo väärässä joka asiassa, susta vaan tuntuu siltä kun parissa asiassa on niin valtavirrasta eroava mielipide että vastustus on määrässä sen mukaista  :jees:
Carpe Natem

Sceme

Eikö foorumin keski-ikä kuitenki ole +30? Tuntuu silti välillä, että ymmärrys nuorempaa ikäpolvea kohtaan on pyöreät 0

Jarre

ei se itteasiassa ole...tai en oo ihan varma... mut nuorempikin on aika läjä... siis alle 30 v  :think:

Tokko tuossa pelkästään ikäkuilusta on kiinni....mielipiteet nyt vaan on ku persreikiä, jokaisella on omansa...ja joka kerta se oma on rakkain... eri mieltä saa olla, tosin tuossa tilanteessa jos on montaa vastaan ni perustelu on kyllä vaikeaa, sen myönnän...  :jees:
Carpe Natem

=Juku=

Quote from: Sceme on Sun 22.04.2012 23:05:51 (UTC+0300)
Eikö foorumin keski-ikä kuitenki ole +30? Tuntuu silti välillä, että ymmärrys nuorempaa ikäpolvea kohtaan on pyöreät 0
Eihän nuorempia tarvitse ymmärtää - kuria vaan   :rofl:

Me first (rules of traffic)


Sceme

No.. Jokaisen ikäluokan keskuudessa näkyy aika selkeästi sen ajan yleinen mielipide joka vallitsi kun he olivat ~20 vuotiaita. Loistavana esimerkkinä toi kannabis keskustelu. Ette oo ainoita joiden kaa oon asiasta puhunut. Mitä vanhempien kanssa siitä puhuu, sitä vaikeampi niitten on päästä irti siitä huume käsityksestä ja sen tuomasta yleistyksestä.
Omasta ikäluokastani mielipiteet taas menevät noin 50/50. Valtaosa tuntuu jopa kallistuvan positiiviselle puolelle.

Jarre

Toi kannabismielide riippuu hirmusesti siitä porukasta minkä kaa keskustelet. Sehän on tutkimuksissakin todettu että nuoremmalla ikäluokalla on jos ei nyt positiiviset ni vähemmän negatiiviset mielipiteet kannabikseen...  :jees:

Tosin paras keskustelu saatais jos olis mahdollisimman laaja porukka eri ikäisiä ottamassa kantaa ja perustelemasa niitä...  :jepso:
Carpe Natem

Señorita iCola

Kunhan paheksutaan ja pahoitetaan mieltä milloin mistäkin, miun mielestä ihan kiva kun aiheista syntyy keskustelua/väittelyä ja oot yhä miun suosikki :ksipeli:
Ainakin asiallisesti oot ollut vittuilematta kellekkään sen kummemmin vaikka tinkaamista onkin. Ei toina mieltään pahoittaa jos vastamielipiteitä aiheuttaa sanomisillaan, ois täältä saanut omiakin tunnuksiaan poistella aika monesti siitä hyvästä niin itse kuin moni muukin  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Jarre

Quote from: Sceme on Sun 22.04.2012 23:15:41 (UTC+0300)
No.. Jokaisen ikäluokan keskuudessa näkyy aika selkeästi sen ajan yleinen mielipide joka vallitsi kun he olivat ~20 vuotiaita. Loistavana esimerkkinä toi kannabis keskustelu. Ette oo ainoita joiden kaa oon asiasta puhunut. Mitä vanhempien kanssa siitä puhuu, sitä vaikeampi niitten on päästä irti siitä huume käsityksestä ja sen tuomasta yleistyksestä.
Omasta ikäluokastani mielipiteet taas menevät noin 50/50. Valtaosa tuntuu jopa kallistuvan positiiviselle puolelle.
Tähän vielä, muistaakseni se on niin että kun nuori itsenäistyy niin sen ajan mielipiteet on se mitkä vaikuttaa vahvimmin, tosin monessa asiassa kokemus muokkaa niitä suuntaan tai toiseen... monihan kyllä itsenäistyy ~20 vuotiaana, poislukien pitkään opiskelevat joilla ei oo omaan soluun mahista yms...  :jees:
Carpe Natem

Sceme

Quote from: Lady iCola on Sun 22.04.2012 23:20:45 (UTC+0300)
Ainakin asiallisesti oot ollut vittuilematta kellekkään sen kummemmin vaikka tinkaamista onkin.
Vittuillakki vielä saatan, mut jos henkilökohtasesti tollaset jollekki tietylle henkilölle osotan ni sitte on joku tosi pahasti pielessä. Ei todellakaan kuulu mun luonteeseen niin netissä ku oikeassa maailmassakaan.

Sen kyllä myönnän, että rakastan väittää vastaan ja oon enemmän kun mielellää ihmisen kanssa eri mieltä mitä älyttömimmistä asioista. Jos mut saatte omasta mielipiteestäni luopumaan ni voitte olla ylpeitä ittestänne.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview