Postaa kun olet melkein sukua julkkikselle

Started by Kastori, Sun 13.08.2006 21:08:08 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Turkale

Tuota Heikki Turusta näkee aina silloin tällöin täällä kylillä. Jopenkin tapasin tuolla kolilla.

Muori on myös jutellut Reidar Palmgrenin kanssa..


paavo

Quote from: RK62 on Tue 15.08.2006 09:16:01 (UTC+0300)
Quote from: Lex Arma on Mon 14.08.2006 20:45:00 (UTC+0300)
Quote from: kulli paavo on Mon 14.08.2006 20:43:06 (UTC+0300)
Olen myynyt helvetisti sukkahousuja Helsingin työvoimatoimiston, sekä veroviraston naisille.


?   :blink::lach:

nyt tartee lisätietoja paavo  :blink:  :lach:

No kun mulla oli kioski Näkinpuiston vieressä ja naiset töihin mennesssän tarvitsi kipeästi ehjät sukkikset.

Tuli denierit ja haarakiilat sun muut tutuksi :lach: :lach:

Susey


Janis Petke

Häh?! Pitääkö tähän kirjoittaa jotain?

nyyyps

No olen kyllä melkein. Takavuosina oli räppäri Ezkimo, jonka pikkusisko oli minun pikkusiskon kaverin kämppäkaveri.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.


Kastori

Quote from: omglolnoob on Mon 09.10.2006 09:21:59 (UTC+0300)
No olen kyllä melkein. Takavuosina oli räppäri Ezkimo, jonka pikkusisko oli minun pikkusiskon kaverin kämppäkaveri.
wau..  :shock:

kade..

nyyyps

Quote from: Kastori on Mon 09.10.2006 09:39:41 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Mon 09.10.2006 09:21:59 (UTC+0300)
No olen kyllä melkein. Takavuosina oli räppäri Ezkimo, jonka pikkusisko oli minun pikkusiskon kaverin kämppäkaveri.
wau..  :shock:

kade..

Voisin myydä nyt mun nimmareita, 50 € ei varmaan olis paha...  :lach:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Nuuka

Olenkohan minä sukua itselleni? :think:
Oon mie varmaan aika paljon julkkiksia nähny livenä, niin ei voi edes kaikkia muistaa. Oon mie ainakin joskus nähny Nightwishin livenä (ei siis keikalla) mut olin sillon ihan pikkunen enkä muista siitä niin hirveesti. ::smoke
Meinasin laittaa itselleni sigun, mutta sitten en keksinyt siihen mitään hauskaa niin en laittanutkaan. :jepso:

ferret

Olin kuuluisan taekwondo "pedofiilin" Greussin tunneilla.... Jos ois tosi pahasti käyny niin kuka tietää...  :parku:
Oikeasti tosi inhottavaa... Varoittelivat jo silloin et pistä pukuhuoneen ovi lukkoon....
Sääliä saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita

peter

Quote from: ferret on Mon 09.10.2006 18:51:00 (UTC+0300)
Olin kuuluisan taekwondo "pedofiilin" Greussin tunneilla.... Jos ois tosi pahasti käyny niin kuka tietää...  :parku:
Oikeasti tosi inhottavaa... Varoittelivat jo silloin et pistä pukuhuoneen ovi lukkoon....
Perkele munat pitäs viedä siltä ukolta saatana!  :kerpele:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview